تئودور روزولت کتابخانه در حال حرکت رو به جلو پس از حذف برنامه ریزی شده برای نیویورک مجسمه

آمریکا موزه تاریخ طبیعی خواسته شهر نیویورک روز یکشنبه 21 ژوئن برای حذف مجسمه از آن جلو گام سال های پس از تظاهر

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

آمریکا موزه تاریخ طبیعی خواسته شهر نیویورک روز یکشنبه 21 ژوئن برای حذف مجسمه از آن جلو گام سال های پس از تظاهرات توسط فعالان که می گویند آن را نمونه ای سفید supremacist تصاویر به گزارش نیویورک تایمز. مجسمه امکانات روزولت نصب شده بر روی یک اسب بالا یک بومی آمریکایی و یک مرد آفریقایی که راه رفتن در کنار او.

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio روز دوشنبه گفت او از حذف از "مشکل" مجسمه که ایستاده بود رو به پارک مرکزی پس از سال 1940. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر مجسمه باید حذف شود.

موزه de Blasio و برخی از روزولت فرزندان از جمله بزرگ نوه تئودور روزولت IV, باید ترویج این ایده که مجسمه منعکس نمی کند میراث به جا مانده از 26 جمهور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

که موقعیت های به اشتراک گذاشته شده توسط Ed اوکیف مدیر عامل بنیاد کار برای ساخت یک کتابخانه در نزدیکی Medora به "ویترین (روزولت) احترام به امریکا منابع طبیعی و داستان فوق العاده خود را کمک به این کشور است."

به عنوان یک مرد جوان روزولت صرف بخش از سه سال شکار و دام داری در داکوتای شمالی بدلندز قبل از اینکه کار خود را در سیاست های ملی در زمان خاموش.

خاک رس Jenkinson, یک مورخ و محقق با دیکینسون دانشگاه ایالتی تئودور روزولت مرکز گفت: این مجسمه نیست نمایندگی روزولت کل میراث, اما آن را منعکس روزولت در حال حاضر ناخوشایند که Anglo-Saxon مردم بود و در اوج از نوع بشر بودند و به معنای تمدن را به بیشتر نژادهای بدوی.

Jenkinson گفت: او مشترک به "کل انسان نظریه" که به معنی بازگویی روزولت داستان باید شامل جزئیات هر دو دستاوردهای باور نکردنی به عنوان یک سیاستمدار و پیشرو در حفاظت از منابع طبیعی و آشکارا نژادپرستانه دیدگاه ها و تناقضات ایدئولوژیک.

اوکیف گفت: کتابخانه و موزه نمایشگاه ارائه خواهد شد "نگاه مدرن" در روزولت که به بررسی "گذشته دانشگاهی با دقت در حالی که احترام به زندگی باور نکردنی, میراث و پایدار ارتباط (روزولت)." اوکیف به ذکر است که کتابخانه بنیاد توسعه شورای مورخان و محققان و کارشناسان برای کمک به تمام نقاط روزولت داستان.

مدیر عامل شرکت کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات بیشتر دوشنبه اما او قبلا گفته فروم سرویس خبری که کتابخانه نمایشگاه با هدف به داستان روزولت به عنوان یک شخصیت پیچیده که رهبری خیلی پیشرفت برای کشور خود و همچنین نوشت گسترده خود را نژادپرستانه و جنسیتی views.

Ed O'Keefe, a native of Grand Forks, is the CEO of the Theodore Roosevelt Presidential Library. Photo by Eric Hylden/Grand Forks Herald

اد اوکیف بومی Grand Forks, مدیر عامل تئودور روزولت کتابخانه ریاست جمهوری. عکس ها توسط اریک Hylden/چنگال بزرگ هرالد

Jenkinson که یک بار در ارتباط با پروژه کتابخانه است اما دیگر گفت که او معتقد است این گروه خواهد شد انجام یک کار خوب در نقاشی یک تصویر کامل از روزولت. او اشاره کرد که deifying مرد خواهد بود "فکری نادرست" و متقاعدکننده عمومی که او گفت: "بی تاب با اساطیر."

"(روزولت) دستاوردهای بشریت و اعتبار و ارتباط اگر شما نگاهی به او به عنوان یک مجموعه فرد به جای نوعی از قهرمان" Jenkinson گفت. با این حال او اضافه کرد روزولت "سزاوار بهتر از به طور فشرده به عنوان نا روشن بین نژادپرستانه خوک."

مجسمه در نیویورک Jenkinson گفت احتمالا باید نقل مکان کرد و در داخل موزه اما به طور کلی او گفت که او ترجیح می دهند برای دیدن "ضد مجسمه" یا تفسیری پانل که مدرن ارائه میدهد.

روزولت نقص باعث می شود برای یک موزه بزرگ گفت: دانشگاه ایالتی آیووا تاریخچه استاد Stacy Cordery در مصاحبه قبلی با فروم سرویس خبری. یک موزه می تواند در انتقال آنچه نژادپرستی تبعیض و تعصب به معنای طول روزولت عصر و آن را به متن.

"این واقعیت ساده است که آن را به یک موزه و یک کتاب و یا چیزی بیشتر دائمی است که شما نمی توانید تغییر دهید به این معنی است که هر دو خوب و بد از روزولت خواهد شد نشان داده شده است" Cordery گفت. "او مانند یک مناسب شخصیت یک موزه از آنجا که ما می توانیم نگه داشتن گفتن داستان به عنوان ما آن را درک و دوباره تصور آن است."

در سال گذشته دولت نمایندگان مجلس با تصویب 50 میلیون دلار وقف برای این پروژه اگر کتابخانه بنیاد می تواند به افزایش 100 میلیون دلار در کمک های مالی خصوصی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب