نزدیک به 3 میلیارد حیوانات کشته و یا آواره در استرالیا bushfires: WWF مطالعه

توسط: PTI | ملبورن | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 8:43:41 pm سوزش صمغ درخت قطع برای جلوگیری از افتادن ب

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399
توسط: PTI | ملبورن | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 8:43:41 pm
australia weather, australia bushfires, australia climate change, latest news, world news سوزش صمغ درخت قطع برای جلوگیری از افتادن بر روی یک ماشین در Corbago (فایل/فردا نیوز)

نزدیک به 3 میلیارد حیوانات از جمله پستانداران, خزندگان و پرندگان بودند یا کشته و یا آواره در استرالیا ویرانگر bushfire فصل 2019 و 2020 یک مطالعه جدید توسط صندوق جهانی طبیعت (WWF) روز سه شنبه گفت: آشکار برای اولین بار در مقیاس تاثیر در این کشور حیات وحش است.

با توجه به WWF استرالیا, چهره های جدید هستند و سه برابر برآورد زودتر از 1.2 میلیارد دلار در ماه ژانویه منتشر شد.
تقریبا 143 میلیون پستانداران 2.46 میلیارد خزندگان 180 میلیون پرندگان و 51 میلیون قورباغه ها نابود شده اند در bushfire های WWF گفت: در یک گزارش موقت اعتقاد به جهان اول و پژوهشی با عنوان استرالیا 2019-2020 Bushfires: حیات وحش تلفات.

ده دانشمندان دانشگاه سیدنی, دانشگاه نیو ساوت ولز دانشگاه نیوکاسل, Charles Sturt University و BirdLife استرالیا کمک به اکثریت کار می کنند.

این پروژه به رهبری دانشگاه سیدنی محققان لیلی Van Eeden و کریس Dubenstay. در حالی که نتایج هنوز در حال نهایی شدن آخرین رقم نزدیک به سه میلیارد حیوانات نهفته است به احتمال زیاد به تغییر WWF استرالیا در بیانیه ای گفت.

"موقت یافته ها تکان دهنده است. آن را سخت به فکر می کنم در رویداد دیگری در هر نقطه از جهان در حافظه زندگی است که کشته و یا آواره که بسیاری از حیوانات است. این رتبه به عنوان یکی از بدترین حیات وحش حوادث در تاریخ مدرن" گفت: WWF-استرالیا مدیر عامل درموت o'gorman.

"هنگامی که شما در مورد فکر می کنم نزدیک به سه میلیارد حیوانات بومی بودن در مسیر آتش آن را کاملا بزرگ آن را دشوار شماره به درک" Dubenstay گفت.

در حالی که دانشمندان نمی گویند که چگونه بسیاری از حیوانات درگذشت Dubenstay گفت: چشم انداز حیوانات که موفق به فرار از شعله های آتش شدند "احتمالا که نه بزرگ" به دلیل کمبود مواد غذایی و سرپناه و یا اینکه مجبور به زیستگاه در حال حاضر اشغال شده است.

در ماه ژانویه Dubenstay کار با WWF, دانشمندان, تولید اولیه تخمین می زنند که 1.25 میلیارد حیوانات نهفته بودند. اما محاسبه آن متمرکز تنها در ایالت نیو ساوت ولز و ویکتوریا.

او گفت: تحقیقات نشان می دهد افرادی که مگا آتش سوزی در حال تغییر محیط زیست و تهی بومی تنوع زیستی و تغییر لازم است.

"چگونه به سرعت می تواند ما decarbonise? چگونه به سرعت می تواند ما را متوقف کند ما دیوانه پاکسازی زمین? ما زمین پاک در یک رای که یکی از بالاترین در جهان" Dubenstay گفت. Van Eeden گفت: برای این پروژه تیم بررسی آتش سوزی منطقه تاثیر از 11.46 میلیون هکتار است.

"ما اعتقاد داریم یک قاره گسترده ارزیابی از تعداد زیادی از حیوانات است که ممکن است نهفته باشد هرگز انجام شده است در استرالیا قبل از و یا در هر نقطه دیگری در جهان است. کشورهای دیگر می توانید پس از ساخت این تحقیقات برای بهبود درک از bushfire اثرات همه جا" Van Eeden گفت.

O'gorman گفت: با آتش سوزی در حال تبدیل شدن بیشتر به دلیل تغییر آب و هوا موقت یافته "به کشورهای دیگر یک پنجره را به آینده مگا آتش سوزی و تاثیر مخربی بر حیات وحش".

او گفت که این تحقیقات تا به حال نیز منتشر شده است در زمان در نظر گرفته شود با بررسی استرالیا گل سرسبد محیط زیست, قانون حفاظت از محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی (EPBC) عمل می کنند.

"پس از اين تلفات سنگین بر حیات وحش استرالیا تقویت این قانون هرگز مهم تر بوده است. WWF ادامه خواهد داد و به حمایت از سیاست هایی که به نفع هر دو مردم و طبیعت بازگرداندن آنچه از دست رفته است و اطمینان ما ساخت یک بیشتر انعطاف پذیر استرالیا" o'gorman گفت.

توصیه های مندرج در گزارش موقت تماس برای پرداختن به شکاف دانش در حیات وحش تراکم و پاسخ به آتش بهبود زیستگاه اتصال به کمک تلفن همراه گونه های فرار از آتش, شناسایی و حفاظت از unburnt زیستگاه های مهم گونه های در معرض تهدید بهبود پیشگیری از آتش سوزی و مدیریت و تشکیل تیم های واکنش سریع برای کمک به گونه های نهفته آتش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب