مینه سوتا قانونگذاران راه اندازی متضاد قصد دارد برای کاهش درد از بیماری همه گیر کوروناویروس

رهبران در تقسیم مقننه که تا کنون توافق در تامین مالی طرح ها و سیاست ها با هدف آزاد کردن منابع مالی برای وزارت

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

رهبران در تقسیم مقننه که تا کنون توافق در تامین مالی طرح ها و سیاست ها با هدف آزاد کردن منابع مالی برای وزارت بهداشت و درمان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و دیگران برخورد با COVID-19 بیماری موجب توسط coronavirus در خط اول جبهه.

اما به عنوان ساعت کنه دموکرات ها که اکثریت در مجلس نمایندگان و جمهوریخواهان که کنترل مجلس سنا آمده اند با طرح های مختلف برای کمک به Minnesotans مدیریت اقتصادی ضربه ناشی از این بیماری همه گیر و دولت در تلاش برای مبارزه با آن است.

یک حرکت به آموزش از راه دور را به ارمغان آورده است به خط مقدم نابرابری در پهنای باند و تکنولوژی دسترسی داشته باشید. به عنوان یکی دیگر از مهلت پرداخت اجاره و رهن آمد جمعه, بسیاری از کارگران furloughed یا گذاشته و در طول همه گیر دوباره تلاش پرداخت. و صاحبان کسب و کار خواسته به شاتر تحت دستور اجرایی از دولت در مواجهه با سوال در مورد چگونه آنها می خواهم که قادر به قطع اگر آنها نمی تواند باز کردن درهای خود را به زودی.

در هر دو طرف سیاسی راهرو مجلس اذعان کرد مسائل جدید روبرو Minnesotans یا مسائل موجود بود که با توجه به تشدید این بیماری همه گیر. و آنها مجموعه ای از برنامه ها برای جبران برخی از کسانی که در مبارزات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما اختلاف نظر در مورد بهترین راه برای انجام این کار می تواند تاخیر بیشتر برای کمک به Minnesotans از کار و یا صاحبان کسب و کار مشتاقانه در انتظار برای بازگشایی شده است.

با یک مارس 18 مهلت برای قرار دادن تا خود را COVID-19 کار و همچنین عادی اقدام قوه مقننه و مطابق با لایحه, در اینجا نگاهی به آنچه قانونگذاران در توزین و چه پیشنهادی می تواند برای Minnesotans.

متفاوت قصد دارد برای کمک به جبران همه گیر است اثرات

دموکراتیک-کشاورز-کارگر قانونگذاران در مجلس روز جمعه پیشرفته یک طرح است که شامل چند تن از اولویت های خود را با هدف کمک به Minnesotans آب و هوا تاثیر اقتصادی همه گیر و دولت پاسخ اقدامات است. در میان آنها برنامه ای برای قرار دادن 100 میلیون دلار به سمت مسکن کمک مالی برای پرداخت ساعتی کارکنان مدرسه ارائه یک افزایش برای مراقبت های شخصی مسئولین افزایش بودجه برای ساخت پهنای باند و با استفاده از بودجه فدرال برای افزایش پرداخت به خانواده های نیازمند توسط $500.

دولت دریافت $1.87 میلیارد دلار از دولت فدرال مراقبت در عمل برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر و پیامدهای آن در دولت و قانونگذاران دموکرات گفت: این بودجه باید در بخش, برای افزایش بودجه به مینه سوتا کارگران و خانواده.

"Minnesotans به دنبال کمک در این بحران در هر راه ممکن است" رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت. "مینه سوتا است که منابع ما نیاز به مقابله با بحران و برای ایجاد یک امن تر و با ثبات تر و عادلانه تر جامعه در آینده است."

در ضمن خواهان جلوتر از پیش بینی کمبود بودجه حمایت کرده اند هزینه تر موارد و تحت فشار قرار دادند برای دولت هزینه-برش که در آن ممکن است. و با بسیاری از کسب و کار هنوز هم توقیف با توجه به همه گیر ایران با رهبری سنا به تصویب $330 میلیون مالیاتی طرح با هدف ارائه برای کمک به صاحبان کسب و کار کوچک و کشاورزان از طریق بخش 179 مالیات انطباق تمدید مهلت تشکیل پرونده مالیاتی و اعطای اعتبار مالیاتی.

دموکرات ها در مجلسی که مخالف این لایحه گفت: این می تواند تاخیر و یا جلوگیری از پرداخت به دولت بیشتر پیچیده وخیم چشم انداز اقتصادی برای دولت بودجه. آنها همچنین گفت که "زودرس" با توجه دولت قرار است به یک فولر نگاه دولت به درآمد پیش بینی شده در روز سه شنبه.

اندازه گیری حامیان گفت: کاهش مالیات اندازه گیری مورد نیاز بود برای جبران احساس درد توسط صاحبان کسب و کار با توجه به سفارشات نیاز به آنها را به شاتر. و بدون حمایت دولت نمی بینم درآمد آمده و به آن خزانه دیابت راجر چمبرلین R-لینو لیکس گفت.

جمهوری خواهان مجلس نیز مطرح a $30 میلیون طرح صندوق مسکن کمک با غروب آفتاب در فرمانداری در مهلت قانونی برای اخراج. آنها همچنین پیشرفته اندازه گیری با هدف گسترش دسترسی به باند پهن در مینه سوتا و تصویب اقدامات است که قرار دادن یک بررسی فرماندار اختیارات اجرایی و صرف COVID-19 پاسخ وجوه.

"در حال حاضر فرماندار دارای کنترل کامل بر که و ما فقط فکر می کنم عاقلانه است که قوه مقننه شرکت در آن" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت.

کمیته های تنظیم شده به ادامه مجازی جلسات هفته آینده و هر دو مجلس نمایندگان و سنا را در مجموعه ای برای نگهداری طبقه جلسات برای پیشبرد قانون. قانونی رهبران این هفته گفت که آنها برنامه ریزی برای ادامه کار با هم به تصویب طرح سازش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن