چین را از دست رفته 'زن خفاش' با اسرار Covid-19 مبدا را انکار می کند defecting به غرب

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 11:05:17 am در آوریل 29, تلویزیون دولتی CGTN گزا

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 11:05:17 am
coronavirus, coronavirus china, coronavirus wuhan, coronavirus origin, coronavirus china US fight, coronavirus china bat woman, china bat woman در آوریل 29, تلویزیون دولتی CGTN گزارش داد که دانشمندان ما در حال کار با همتایان چینی خود به بررسی منشاء coronavirus نخست تقاضا از مغلوب ساختن پیشی جستن و چند کشور دیگر. (AP)

پیشرو چینی virologist از ووهان موسسه ویروس شناسی (WIV) که ناپدید شدن اسرار آمیز موجب گمانه زنی در مورد کشنده رمان coronavirus ناشی از آزمایشگاه را رد کرده است گزارش از ارتداد به غرب با اسرار در مورد COVID-19.

شیعه Zhengli شناخته شده به عنوان "بت زن" برای او پرشور تحقیق در مورد خفاش ها و ویروس ها در ارتباط با آنها رد شایعات از ارتداد در رسانه های اجتماعی چینی WeChat حساب رسانه دولتی در اینجا گزارش روز شنبه.

انکار "شایعات" از "defecting به غرب" شیعه در WeChat حساب نوشت: "همه چیز خوب است برای من و خانواده ام دوستان عزیز!" او همچنین نوشته شده نه عکس های اخیر او زندگی جهانی بار گزارش شده است.

در این پست Shi گزارش به مدیر WIV گفت: "مهم نیست که چقدر دشوار است به آن (defecting) هرگز اتفاق می افتد. ما هیچ کار اشتباهی انجام داده. با اعتقاد قوی در علم ما را ببینید بعد هنگامی که ابرها پراکنده و خورشید می درخشد."

"شیعه شده است مشکل شایعات برای زمان بسیار طولانی. اخیر شایعه شده است که گردش در خارج از کشور, سیستم عامل رسانه های اجتماعی گفت که "شیعه Zhengli مدیر در #ووهان موسسه ویروس شناسی است پناهنده با گنجینه ای از اطلاعات را به سفارت آمریکا در پاریس" در این گزارش گفت: اما به هیچ جزئیات از محل نگهداری او.

او رسانه های اجتماعی موارد گزارش شده توسط رسانه های رسمی در اینجا می آید فوری در زمینه افزایش تمرکز در WIV با اتهامات توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به خوبی به عنوان سوء ظن مطرح شده توسط چند تن از دیگر رهبران جهان که COVID-19 است که موجب مرگ و ویرانی در سطح جهانی ممکن است نشات گرفته از آزمایشگاه.

نیز وجود دارد سوال در مورد غیبت او از دسامبر سال گذشته زمانی که این ویروس شروع به گسترش در ووهان و سپس بقیه چین و جهان است.

در حالی که برخی از گزارش ها گفت: او محدود توسط دولت چین پس از او باز ژنوم توالی از coronavirus در ژانویه 2, دیگران گفت که او ممکن است پناهنده به غرب است.

جهانی, گزارش تایمز گفت: این اولین بار نیست که شیعه در پاسخ به شایعات در WeChat حساب.

در فوریه 2, او گفت: در WeChat لحظه ای که "2019 رمان coronavirus مجازات طبیعت برای انسان غیر بهداشتی شیوه زندگی. من با زندگی من است که این ویروس تا به چیزی برای انجام با آزمایشگاه" در پاسخ به یک مقاله توسط دانشمندان هند دلالت رمان coronavirus احتمالا نشات گرفته از WIV این گزارش گفت:.

چین است که مقاومت در برابر فشار از آمریکا و رهبران بسیاری از کشورها برای تحقیق در مورد منشاء این ویروس که در ابتدا اعلام کرد که پدید آمده از یک مرطوب بازار در ووهان فروش حیوانات زنده واقع نزدیک به WIV.

در آوریل 29, تلویزیون دولتی CGTN گزارش داد که دانشمندان ما در حال کار با همتایان چینی خود به بررسی منشاء coronavirus نخست تقاضا از مغلوب ساختن پیشی جستن و چند کشور دیگر.

این گزارش گفت: چین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری را تسهیل همکاری بین دکتر یان Lipkin مدیر برای مرکز عفونت و ایمنی از دانشگاه کلمبیا و پروفسور لو Jinhai خورشید-Yat-Sen University of گوانگجو انجام شد.

این دو کار با هم برای تعیین اینکه آیا ویروس پدید آمده در جای دیگر در چین قبل از ووهان در ماه دسامبر سال گذشته این گزارش گفت:. اما پس از آن هیچ اعلام رسمی در مورد پروب.

مسواک زدن کنار خواستار تحقیق چین روز دوشنبه گفت: این کاوشگر دارای هیچ اولویت یا مبنای قانونی علاوه بر تحقیقات به چنین بیماری های همه گیر در گذشته تا به حال ارائه نشده است هیچ نتیجه قطعی.

علاوه بر این تهمت که افزایش تقاضا برای رسیدگی به منشاء ویروس و اینکه آیا این فرار از ووهان موسسه ویروس شناسی بریتانیا و استرالیا و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان خواستار شفافیت بیشتر از پکن در COVID-19 ریشه.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه Geng Shuang روز دوشنبه برگزار کردن تماس ها برای پروب گفت: تحقیقات در گذشته در چنین ویروس ها به دست آورد ،

منشاء ویروس است که یک ماده از علوم و باید مورد مطالعه توسط دانشمندان و متخصصان. چنین تحقیقات و قطعی پاسخ تنها می تواند کشیده شده و پس از اخذ متقابلا تقویت شواهد در بررسی اپيدميولوژيک و ویروس شناسی مطالعات. این یک موضوع بسیار پیچیده اغلب طول می کشد بسیاری از زمان و وجود درجه ای از عدم قطعیت" او گفت:.

او گفت که "politicising" مسئله منشاء ویروس می رود در برابر روح علم است. "آن را مختل بین المللی همکاری و اعتماد متقابل و کمک خواهد کرد با همکاری جهانی برای مبارزه با ویروس" Geng گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب