مورهد دوقلوها دو تا در آثار هنری الهام گرفته از ایمان

"در هر حال حاضر و پس از آن او را روشن بزرگ و اتاق ناهار خوری جدول پخش کردن تمام بطری های زرق و برق گسترش مواد

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

"در هر حال حاضر و پس از آن او را روشن بزرگ و اتاق ناهار خوری جدول پخش کردن تمام بطری های زرق و برق گسترش مواد و زرق و برق این تصاویر" باربارا به یاد می آورد.

با وجود درخواست خود را برای "کمک" او اصرار بر انجام آن به تنهایی.

"او بسیار فداکارانه با هر چیز دیگری اما این یکی چیز او تا به حال انجام توسط خودش. ما را به صحبت کردن با او, اما آن را مانند او حتی نمی شنوند ما" باربارا می گوید. "او خیلی سخت بود و من فکر می کنم این بود که درمان او."

مرتبط:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر دو خواهر یکسان و در 60s خود را در حال حاضر درک بهتر مادر خود نیاز به یک آنها می گویند هر کس همراه با داخلی هدیه به آن آدرس.

"خدا است که خالق و ما فرزندان خود را در" باربارا می گوید. "ما همه می توانند شیر خود را به خلاقیت بزرگ وجود دارد به اندازه کافی برای رفتن به اطراف."

Barbara Benda Nagle (left) and twin sister Beverly Benda stand in front of some of their work inside of their gallery on Friday, May 22, in Moorhead. Alyssa Goelzer / The Forum

باربارا Benda ناگل (سمت چپ) و خواهر دوقلوی بورلی Benda ایستادن در مقابل برخی از کار خود را از داخل گالری خود را در روز جمعه 22 مه در مورهد. الهام Goelzer / انجمن

هنگامی که باربارا تصمیم به رفتن به کسب و کار هنر وقت در سال 2014 او از خدا خواسته به "تبدیل شیر آب بر روی" او می گوید. "این احساساتی کردن در حال حاضر. من نمی توانم تنظیم spigot."

همراه با طبیعت و مادر خود را که در ارائه مواد اولیه به نگه داشتن خود را جوان انگشتان مشغول هر دو متاثر از بالا, مدرسه, معلم هنر, Aimee سانگر.

"او بسیار out-of-the-box" بورلی می گوید. "بسیاری از مردم از هنر چون با توجه به معلم آنها نقاشی درست یا نقاشی درست است. او در مورد خود بیان و بیشتر به شما آن را انجام دهد, بیشتری به شما در یادگیری آنچه که اصل کار می کند."

اما برای سال, هنر در زمان صندلی عقب. ورزشی مصرف دوقلوها' در اوایل زندگی به عنوان برترین بازیکنان تنیس در مدرسه و فراتر از آن. در کالج باربارا دنبال آموزش و بورلی رژیم های غذایی.

با تمرکز بر حرفه های دنیوی باربارا می گوید آنها از دست نزد خدا. اما در نهایت — در جدا کالج ها و تنها سه روز از هم جدا — هر یک از آنها خودشان را در بر داشت سکندری بازگشت. لحظه تبدیل شد مشخص شده برای هر دو به طور معجزه آسایی آنها می گویند با هدیه ای از اشک چیزی را تکذیب کرد, آنها را زودتر از طریق متولد می شود با ناکارآمد مجاری اشکی.

"خدا همچنان به ما اشک در حال حاضر, اما نه آزادانه; تنها در موارد خاص" باربارا می گوید.

مزمور 56:8 صحبت می کند که چگونه خدا "نگه می دارد آهنگ از تمام غم ما," او می افزاید: ضبط آنها را در کتاب خود. "فکر می کنم خدا اهمیت می دهد که بسیار برای هر یک از ما."

"Blessed Are Those Who Mourn," Barbara Benda Nagle's submission to this year's Rourke Midwestern exhibit." "I did it as an idea for a children's book idea I had on showing my graphic interpretation of the Beatitudes. It also reflects grief over losses I've had in my life," she says.

"خوشا به حال کسانی که سوگواری" باربارا Benda ناگل تحویلی به این سال Rourke در میانه نمایشگاه." "من آن را به عنوان یک ایده برای یک کتاب کودکان ایده من تا به حال در نمایش گرافیک من تفسیر Beatitudes. آن را نیز نشان دهنده غم و اندوه بیش از ضرر و زیان من تا به حال در زندگی من," او می گوید.

خواهران قطعا نیاز به اشک. در 10 پدر جان از حمله قلبی درگذشت و در 26 آنها از دست مادر خود کاترین رز, قتل غم انگیز یک قطار. هر دو دچار اضافی مصیبت از جمله اثرات آسیب های ورزشی.

اما در روز از غم و اندوه و هنر تبدیل شده است مفید همراه یک بار دیگر آرامش آنها را مانند روز مادر خود را به آنها مداد رنگی و کاغذ به ابله دور بعد. باربارا آغاز مسیر بازگشت به هنر; نمونه کارها و اطلاعات مربوط به کلاس های هنری را می توان در یافت www.barbarabendanagle.com.

اخیرا بورلی به دنبال کت و شلوار. آنها به اشتراک گذاشتن کار خود را با هم در barbarabendanagle.شرکت.سایت.

Mourning Dove Studio is seen covered in original artwork created by Barbara Benda Nagle and her twin sister Beverly Benda in Moorhead. Alyssa Goelzer / The Forum

کبوتر عزاداری استودیو دیده می شود تحت پوشش در آثار هنری اصلی ایجاد شده توسط باربارا Benda ناگل و خواهر دوقلوی او بورلی Benda در مورهد. الهام Goelzer / انجمن

جری Lucht از باربارا می گوید: "آنچه مرا تحت تاثیر قرار داد خیلی بود او صبر و مهربانی. من بسیار آموخته و ما خندید زیادی; من احساس مثل من همیشه می خواهم شناخته شده او است."

و هنگامی که یک گردنبند صلیب برانگیخته گفتگو در مورد ایمان در کلاس یک روز او آموخته است که دیگر ابعاد.

"باربارا مذاکرات در مورد خداوند به عنوان اگر او بهترین دوست او و من واقعا فکر می کنم او است," او می گوید.

به عنوان خواهر در هم ادغام شده و خود را حرفه خلاق Lucht بدست بدانید بورلی بیش از حد و تحسین خود را به عنوان یک تیم کار. "آنها هر دو بسیار با استعداد در خود توانایی های هنری."

"A Spiritual Place," acrylic mixed media collage painting made by Barbara Benda Nagle for last year's Rourke Midwestern exhibit. Special to The Forum

"روحانی محل" بنفش رسانه های مخلوط کلاژ نقاشی های ساخته شده توسط باربارا Benda ناگل برای سال گذشته Rourke در میانه نمایشگاه. ویژه به فروم

بر دوش های ناتوان کننده درد را از طریق بیماری دژنراتیو دیسک Lucht می گوید: Benda دوقلوها کمک کرده اند یاد او از هنر شفا ظرفیت.

"من اغلب نمی خواب خوب, بنابراین من ممکن است تا 3 صبح انجام آبرنگ در گوشه ای کوچک" او می گوید. "با آخرین عمل جراحی زانو من در بسیار کمی از درد اما من هنوز هم بازیابی من آبرنگ برای آرامش."

دبرا Griffey, یک دوست دیرین از سهام خود را به احساسات هنری و قدردانی هر دو خواهر به صورت جداگانه.

"من دوست دارم که چگونه آنها می توانید در پایان هر یک از دیگر احکام. وجود یک ارتباط باند" او می گوید. "آنها در حال سقوط کردن زمان بنابراین خوشبختانه خدا به ترمیم است که به دلیل آنچه آنها انجام می دهند با هم در حال حاضر بسیار قدرتمند است."

Barbara Benda Nagle and Beverly Benda as seen in 1958 on their first birthday in Wahpeton, N.D. Special to The Forum

باربارا Benda ناگل و بورلی Benda به عنوان دیده می شود در سال 1958 در اولین تولد در وپیتون, N. D. ویژه به فروم

Griffey خواستار خواهر "قوی و مستقل زنان" شده اند "نرم" از طریق زندگی را محاکمه.

"آنها بخشندگان. آنها را یک نیاز و واقعا رسیدن به آنها," او می گوید.

او توصیف بورلی — جوانترین آموزش نیز به عنوان یک مربی زندگی — که بیشتر به پرورش. "نه این که بارب نیست. اما او مصمم به کارگردانی نگه دارید-شما-در-کار یکی است."

به عنوان یک معلم هنر خودش Griffey می گوید او قدردانی چگونه این دو خواهر همه را تشویق به استفاده از هدایای منحصر به فرد. "هدیه ای از توانمند سازی مردم به این باور است که آنها چیزی برای ارائه چیزی است که هر دو آنها این کار را به خوبی و جهان ما پس نیاز است که امروز است."

"در همه جا شما نگاه خلقت خدا گریه کردن" Griffey می افزاید: در غروب بهار شکوفه و نسیم. "بسیاری از این موضوع که بارب و Bev رنگ را نشان می دهد نظر خود را از این جهان را خدا آفریده شده است."

"Connected," an acrylic painting on canvas by Beverly Benda, conveys the connection between mother and child. Special to The Forum

"متصل" نقاشی اکریلیک روی بوم توسط بورلی Benda منتقل ارتباط بین مادر و کودک است. ویژه به فروم

باربارا توصیف هنر خود را به عنوان "رئالیسم به nonobjective با همه چیز را در میان." در حالی که او رنگ بیشتر در آبرنگ بورلی اغلب کشیده به بنفش مخلوط-رسانه کولاژ.

بورلی می گوید او در نظر باربارا نمونه معلم — برای دیگران و خودش — اما او قدردانی خود را فقط به عنوان به عنوان خواهر و دوست.

"هنگامی که ما کمی ما می خواهم نقطه به مردم و بگو از کجا دوقلوی خود را? جایی که او دوقلو است؟' مادر توضیح داد که نه هر کس یک دوقلو و ما احساس بد," او می گوید. "من نمی توانم تصور کنید که زندگی من بدون من دوقلو. آنچه ما را بدون انجام هر یک از دیگر؟"

"دو مشکل" مادر خود را با عشق آنها را به عنوان دختران کوچک, باربارا می گوید: — و این درست است آنها معتقدند در بهترین راه.

Salonen, همسر و مادر و پنج با این نسخهها کار به عنوان یک نویسنده مستقل و سخنران در فارگو. ایمیل خود را در roxanebsalonen@gmail.com و پیدا کردن بیشتر از کار خود را در صلح باغ گذشت http://roxanesalonen.com/.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب