اوکراین خواهد شد " هرگز تسلیم مستقل کنترل بیش از Donbass یا کریمه

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:16:36 pm در این جزوه عکس های ارائه شده توسط دفتر مطبوعاتی

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:16:36 pm
Government troops, rebels exchange fire in eastern Ukraine در این جزوه عکس های ارائه شده توسط دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری اوکراین رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelenskiy صحبت می کند به رسانه ها در یک جلسه مطبوعاتی پس از جلسه شورای امنیت در کیف, اوکراین, سه شنبه, فوریه. از 18 سال 2020 است. (دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری اوکراین از طریق AP)

وزیر امور خارجه اوکراین Dmytro kuleba را در روز سه شنبه را تکذیب کرد که رئيس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelenskiy است دست کم گرفت چالش دستیابی به صلح با روسیه است.

صحبت با دویچه وله kuleba را گفت Zelenskiy "به طور کامل متوجه چقدر دشوار است برای انجام یک معامله با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و او را به خروج از اوکراین و د را اشغال نمود."

Kuleba را در برلین برای گفتگو با وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas.

پس از جلسه Maas یک بار دیگر خواستار آتش بس در شرق اوکراین است. او گفت که یک راه حل برای مناقشه ممکن است "تنها از طریق یک دائم و قابل اثبات آتش بس" بر اساس شرایط توافق مینسک.

"اوکراین به تازگی نشان داده است که اقدام عملی است ممکن است در طول های اخیر معدن ترخیص کالا از گمرک برنامه" Maas گفت: همه احزاب به سازش.

کلید این بیشتر گذرگاه در امتداد مرز بین نیروهای اوکراینی و جدایی پدر فرانسوي گرفته است. وجود دارد در حال حاضر تنها پنج همراه 400 کیلومتر ،

Kuleba را گفت که اوکراین "بسیار باز و گسترده به خطر انداخته". اما وجود دارد "خطوط قرمز" است که نباید عبور که شامل امنیت ملی اوکراین و حاکمیت و تمامیت ارضی.

در کریمه و Donbass

پس از روز سه شنبه جلسه kuleba را به نام حمایت از آلمان در کریمه موضوع است.

"ما نباید فراموش کرد کریمه که همچنین به د اشغال" گفت: kuleba را صحبت کردن در مورد منطقه که شاهد بدترین و غرب بر سر بحران در پس از جنگ سرد دوران که طرفدار مسکو در اوکراین ویکتور یانوکوویچ رئیس جمهور حذف شد از دفتر در طول سال 2014 اوکراینی انقلاب است.

روسیه و سپس نقل مکان کرد برای به دست گرفتن کنترل شبه جزیره کریمه. در یک بحث همه پرسی که به دنبال منطقه است که روس زبان اکثریت رای به پیوستن به روسیه است. اوکراین و غرب اعلام کرد همه پرسی غیر قانونی است.

Kuleba را همچنین صحبت در مورد Donbass منطقه در شرق اوکراین که در آن درگیری های مسلحانه میان نیروهای نظامی اوکراین و جدایی طلبان حامی روسیه درگرفته است پس از سال 2014.

"هرگز تسلیم'

روسیه پشتیبانی از جدایی طلبان حامی روسیه در این درگیری که اعلام به اصطلاح مردم جمهوری در Luhanskand دونتسک. بیش از 13000 نفر در درگیری کشته شده.

"ما هرگز تسلیم مستقل کنترل بیش از Donbass و یا بیش از کریمه و مهم نیست که چه مقدار زمان آن را به ما, اما ما deoccupy آن سرزمین و سامان دادن آنها را به اوکراین" kuleba را گفت: DW.

تلاش برای کشف یک راه حل صلح به تازگی متوقف شده دوباره. نشست سران کشورها و دولت در به اصطلاح فرمت نرماندی — آلمان فرانسه اوکراین و روسیه -- در اصل میله میله برای آوریل شده بود لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما پیشنهاد می کنیم به روسیه یک راه حل بسیار ساده است: ما هرگز ما عبور خطوط قرمز هستند که حاکمیت و کنترل مرز ما. در بازگشت ما آماده مذاکره ویژه وضعیت این مناطق در شرق اوکراین بدون ارائه آنها را با حق وتو در هر کشور تصمیم گیری" گفت: kuleba را.

Kuleba را به ملاقات با همتای آلمانی خود گفته اند که تلاش برای وضع دیپلماتیک زمینه را برای جلسه بعدی بین روسای جمهور روسیه و اوکراین است.

"من معتقدم که دیپلماسی می کند باید یک فرصت است. ما در تلاش برای نگاهی که فرصت و شانس آن را برای رسیدن به هدف. این ورزش دشوار است چرا که آن را دشوار است به مذاکره با روسیه اما با یک شریک به آلمان و به خصوص وزیر Heiko Maas که نشان داده است بسیار روشن تعهد به تسهیل این روند ما امیدواریم برای پیشرفت و رسیدن به هدف," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب