اعتراضات شعله ور در سراسر شهرهای آمریکا به عنوان پلیس به اتهام بیش از جورج فلوید مرگ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 4:10:38 pm جورج فلوید مرگ: یک مرد فریاد د

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 4:10:38 pm
US states rattled by sporadic protests as cop charged over George Floyd's death جورج فلوید مرگ: یک مرد فریاد در اعتراض به مرگ در مینیاپولیس بازداشت پلیس آمریکایی مرد جورج فلوید, St Louis, میسوری, ایالات متحده 29 مه سال 2020 است. (رویترز)

پس از قتل جورج فلوید هزاران نفر از معترضان را متوقف ترافیک به آتش کشیده شد و اتومبیل مشت کردن خشونت در پلیس در بعضی از نقاط به عنوان اعتراض در سراسر آمریکا ،

درک چوین سفید مینیاپولیس افسر پلیس دستگیر شد و به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس جمعه و مقامات اعمال یک شبه حکومت نظامی به بنیادی سه شب از اغلب خشونت آمیز تظاهرات که در سمت چپ ده ها تن از فروشگاه های سوخته و غارت شده.

این حادثه یک بار دیگر به ارمغان آورد به جلو نگرانی از اجرای قانون تعصب در برابر آفریقایی اقلیت با فلوید مرگ بودن ذکر شده به عنوان تازه ترین حادثه از لحاظ نژادی محور خشونت پلیس.

چوین نیز متهم به نادیده گرفتن یک افسر دیگر در صحنه که به ابراز نگرانی در مورد فلوید به عنوان او دراز دستبند بر روی زمین شفاعت است که او نمی تواند نفس بکشد. جورج فلوید بود دستگیر و به ظن استفاده از یک لایحه تقلبی در فروشگاه مواد غذایی.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری اعلام مقررات منع رفت و آمد از 8 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 6 صبح روز شنبه. با این حال معترضان به مبارزه طلبیده مقررات منع رفت و آمد در مینیاپولیس توسط بسیج در این شهرستان در مرکز شهر برای چهارمین روز است.

تماشا کنید: مینیاپولیس, می سوزد و به عنوان اعتراض در برابر جورج فلوید مرگ رشد می کند در سراسر آمریکا

یک رستوران به نام گاندی محال در مینیاپولیس آسیب دیده بود پس از آن آتش گرفت. صاحب هتل شنیده شد و گفت: "اجازه دهید من ساختمان رایت عدالت باید در خدمت قرار دادن این افسران در زندان" بیش از تلفن. "نگران نباشید ما بازسازی و بهبود می یابند. گاندی محال ممکن است احساس شعله های آتش در شب گذشته اما ما آتشین درایو برای کمک به محافظت و ایستاده با جامعه ما را هرگز نمی میرند. درود بر همه" را بخوانید Facebook پست توسط رستوران.

US states rattled by sporadic protests as cop charged over George Floyd's death جورج فلوید مرگ: معترضان فرار از ماموران پلیس در جریان اعتراض های پس از مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در بروکلین شهر نیویورک شهرستان, ایالات متحده, مه 29 سال 2020 است. (رویترز)

گارد ملی احضار برای کمک به شهرهای میان پلیس درگیری

گرجستان فرماندار برایان P Kempt اعلام وضعیت اضطراری در شهرستان Fulton و دستور داد اعزام 500 سرباز گارد ملی در مینیاپولیس و شهرهای اطراف آن به عنوان تظاهرات خشونت تبدیل شد در آتلانتا.

در مرکز شهر آتلانتا ساعت از تظاهرات خشونت تبدیل شد زمانی که برخی از تظاهرکنندگان شکست ماشین پلیس تنظیم یکی در آتش, اسپری-رنگ آرم سی ان ان در مقر و شکست را به یک رستوران. حداقل سه افسر پلیس زخمی شد و متعدد وجود دارد بازداشت. حتی اگر شهردار Keisha لنس کف به دادگاه تجدید نظر به صورت آرام ادامه فعالیت های خشونت آمیز و ماشین بیشتر شد در آتش استارباکس بود شکست و هتل هتلز تخریب شد.

ما رسانه ها گزارش دادند که کاخ سفید رفت و به مختصر و مستند پس از صدها نفر از مردم بسیج در یک پارک در سراسر خیابان را از رئیس جمهور عمارت.

Pentagon puts military police on alert to go to Minneapolis مردم در حال تماشای یک آتش چهار شنبه, مه 29 سال 2020 در مینیاپولیس. تظاهرات ادامه داد: پس از مرگ جورج فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس در روز یادبود. (AP Photo/Julio کورتز)

دنور شهردار مایکل هنکاک به نام برای آرامش و وحدت پس از چندین تظاهرات برنامه ریزی شده در این شهرستان خشونت تبدیل شد. او مقصر آنچه که او به نام اقلیت از آشوبگران در میان معترضان مسالمت آمیز برای تحریک به خشونت در سراسر مرکز شهر در روز پنج شنبه که در آن سنگ پرتاب کردند افسران پلیس, ویندوز شکسته شد و خودروهای آسیب دیده بودند در دولت و کنگره و کسب و کار.

هوستون شهردار سیلوستر ترنر خواست معترضان به صلح آمیز باقی می ماند بعد از یک گروه از مردم مسدود بزرگراه ورودی و پرتاب اشیاء در افسران پلیس. بیش از 3000 فعالان با موضوع زندگی هوستون در اعتراض به Floyd مرگ در حالی که ماموران مستقر گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت.

در لوئیزویل کنتاکی تظاهرکنندگان وارد این شهرستان در سالن عدالت و شروع به یک آتش سوزی در داخل.

معترضان با حمل پلاکارد به خواندن "من نمی توانم نفس بکشم', 'عدالت برای جورج'

معترضان در شهر فینیکس, دنور, لاس وگاس و لس آنجلس انجام شده علائم خواندن من نمی توانم نفس بکشم. عدالت برای جورج" و شعار "نه عدالت بدون صلح" و "می گویند نام خود را. جورج فلوید."

Explained: Why George Floyd’s death has sparked violent protests in the US معترضان نشان می دهد در خارج از سوزش مینیاپولیس 3rd پلیس در حوزه, پنج شنبه, 28 مه سال 2020 در مینیاپولیس. تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس دوشنبه, شکست در مینیاپولیس برای سومین شب متوالی. (AP Photo/جان Minchillo)

جمعیت تظاهر کنندگان شعار می دادند در افسر پلیس خارج از مرکز بارکلیز در بروکلین نیویورک. جمعیت پرتاب بطری آب به سمت افسران اسپری در یک چشم-تحریک کننده شیمیایی دو بار در بازگشت.

چند نفر بسیج در مقابل سالن شهرستان در هوستون که در آن فلوید بزرگ شدم. یک زن که با استفاده از یک تفنگ به تحریک جمعیت گرفته شده بود به پلیس بازداشت کرده است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن تهدید اقدام و در توئیتر خود نوشت: "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" که باعث شد یک هشدار از توییتر برای "ستایش خشونت".

در عرض چند ساعت توییتر پرچم این پست برای "ستایش خشونت" اما اجازه دهید آن را قابل رویت باقی می ماند در منافع عمومی "به در دسترس باقی می ماند."

جو بایدن صحبت می کند از نژادی, 'زخم باز'

Deven Parekh, Joe Biden, Joe Biden US elections, US Presidential elections, Joe Biden US presidential elections, World news, Indian Express فایل – آوریل 12, 2020, فایل عکس دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن می رسد به صحبت در مورد کوروناویروس در ویلمینگتون دلم. بایدن می گوید او می خواهم به یک "گذار" از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به افزایش دموکراتیک ستاره. (AP Photo/مت Rourke فایل)

جو بایدن تاسف "زخم باز" از کشور سیستمیک نژادپرستی در روز جمعه به عنوان او در پاسخ به این پلیس کشتن یک مرد سیاه و سفید در مینه سوتا است. او به طور ضمنی و در مقابل با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که پیشنهاد مقامات می تواند پاسخ با خشونت به اعتراضات که به دنبال جورج فلوید مرگ است.

"گناه اصلی این کشور هنوز هم لکه ملت ما امروز" بایدن این, presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری گفت: در سخنان پخش از خانه اش در ویلمینگتون ، "از آن زمان برای ما به یک نگاه سخت در حقایق ناراحت کننده."

بایدن اعلام کرد که پیشنهاد خود را برای ریاست جمهوری در سال گذشته استدلال او را منحصر به فرد قرار است برای متحد کردن عمیق تقسیم کشور است. وی با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به سفید supremacist تجمع در Charlottesville, Virginia به عنوان نالایق آمریکا را به مردم و ارزش ها است.

سی ان ان خدمه بازداشت شده در حالی که گزارش در مینیاپولیس تظاهرات

گشت ایالتی مینه سوتا روز جمعه بازداشت تلویزیونی سی ان ان خدمه آنها به عنوان گزارش از تظاهرات خشونت آمیز در مینیاپولیس پس از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او.

آتلانتا مبتنی بر سی ان ان گفت که خدمه است که شامل سی ان ان خبرنگار عمر Jimenez منتشر شد بعد صبح جمعه.

در حالی که زندگی در هوا Jimenez بود دست به دستبند و رهبری دور است. یک تولید کننده و یک عکاس خبری برای سی ان ان نیز به رهبری دور در دستبند.

https://platform.twitter.com/widgets.js

سی ان ان ارتباطات تیم زودتر گفت در توییتر که خدمه دستگیر شد و برای انجام شغل خود را با وجود شناسایی خود را نقض آشکار خود را در متمم اول قانون اساسی حقوق.

ایالتی مینه سوتا گشت بلافاصله پاسخ به یک ایمیل و تماس تلفنی صبح روز جمعه از آسوشیتد پرس به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازداشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن