براد Dokken ستون: چشم انداز برای لذت بردن کانادا و همه از آن در خارج از منزل ارائه شده نامشخص باقی می ماند

من از دست کانادا. من از دست ماهیگیری در کانادا, I miss بازدید از دوستان در کانادا و من از دست "شب هاکی در کانا

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

من از دست کانادا.

من از دست ماهیگیری در کانادا, I miss بازدید از دوستان در کانادا و من از دست "شب هاکی در کانادا است."

من از دست همه چیز در مورد کانادا, یک جایی, من به طور معمول بازدید حدود ده بار در سال است.

تا به حال COVID-19 آمده است همراه و پرتاب جهان را به سقوط برنامه ریزی خواهد بود لگد زدن به دنده بالا برای پرواز-در سفر ماهیگیری برخی از دوستان است و من تا به حال برنامه ریزی برای جولای 4-11 به یک کنترل از راه دور دریاچه حدود 150 مایل در خارج از شبکه در شمال Red Lake, Ont.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در عوض ما شعار شعار سال 2020:

"شاید سال آینده. ..."

ما رزرو کرده بود در این سفر بیش از یک سال پیش و پس از من می خواهم صید دریاچه در دو نوبت قبلی راه بازگشت در 1990s, پیش بینی زد بالا. انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری تماشایی بود و بسیاری از پیشرفت های ساخته شده به این اردوگاه در سال های اخیر از جمله علاوه بر این از ماهواره و wi-fi تنها افزایش پیش بینی ما.

پس از آن همه گیر.

آمریکا-کانادا مرز بسته شده برای سفر غیرضروری از مارس. بسته شدن اصل توسعه یافته تا مارس 21, اما دو کشور توافق کردند که گسترش آن تا ماه ژوئن 21.

من منطق پشت این پسوند به عنوان هر دو کشور در تلاش برای دریافت همه گیر اعداد تحت کنترل است اما این تاثیر در کانادا اردوگاه و ماهیگیری لژ ویرانگر خواهد بود از آنجایی که آنها با تکیه بر ایالات متحده ماهیگیران تفننی برای بخش عظیمی از خط پایین خود را.

اخبار بالقوه کردم حتی بدتر یکشنبه, ژوئن 10, زمانی که رویترز سرویس خبری گزارش داد آمریکا و کانادا به گسترش بیشتر این ممنوعیت غیر ضروری سفر تا اواخر ماه جولای.

با استناد به منابع بی نام به رویترز داستان گفت که در حالی که تصمیم نهایی نیست "یک گسترش بیشتر بود و بسیار به احتمال زیاد است."

"این رفتن به یک تمیز کردن رول اور" در ژوئن 21, ایالات متحده منبع به رویترز گفت, درخواست ناشناس ماندن به دلیل وضعیت بسیار حساس است.

ما به احتمال زیاد خواهید برای اطمینان می دانم گاهی در هفته آینده, اما در حال حاضر چشم انداز مطلوب نیست.

من شخصا استعفا خودم چند هفته پیش به لغو این سال را به پرواز در سفر اما به عنوان یکی از برگزارکنندگان من موافقت به همراه دیگران و صبر کنید تا ژوئن 1 قبل از اینکه ما تصمیم گرفت. حتی اگر این مرز بازگشایی در زمان ما هنوز هم در معرض خطر و عدم اطمینان از سفر با هم و با هم ماندن برای یک هفته در یک کابین که تنها در دسترس floatplane.

ژوئن 1 آمد و رفت با علت کمی برای خوش بینی و بنابراین ما تصمیم به کیسه های سفر و برنامه ریزی مجدد برای شبیه خرما در 2021.

وجود دارد که "شاید سال آینده" چیز دیگر.

اردوگاه اپراتور انطباق و موافقت کرده است به رول از نیمی از سپرده های ما می پرداخت در این سفر به سال آینده. اگر ما به کتاب سفر دوم در سال 2022 او قرار داده و نیمی دیگر را به عنوان سپرده برای آن سال است.

او همچنین ارائه یک کپی از گزارش شمال انتاریو توریستی Outfitters انجمن – شناخته شده به عنوان نتو برای کوتاه مدت وارد شده در مه, بر اساس یک نظرسنجی از اعضای آن است. شماره رنگ ویرانگر تصویری از همه گیر و تاثیر آن بر "منابع مبتنی بر گردشگری" به عنوان نتو تماس میباشد.

"به تاریخ, چالش های این بخش بسیار زیاد" این گزارش متحده است. "با 2020 بازاریابی فصل برش های کوتاه و به هیچ وجه به تولید درآمد فصلی گردشگری کسب و کار در حال کشیده بودن برای پوشش هزینه های ثابت حفظ کارکنان و به سادگی شناور باقی می ماند. عدم اطمینان از اینکه آیا آنها یک بهار و تابستان یا پاییز فصل باعث می شود آن را در نزدیکی غیر ممکن است برای برنامه ریزی و یا محوری برای این کسب و کارهای کوچک."

بر اساس این نظر سنجی 225 مبتنی بر منابع گردشگری عملیات در پاسخ به این نظرسنجی گفتند که از دست دادن 50 میلیون دلار در ماه مه و ژوئن به دلیل بسته شدن مرز یک شماره است که افزایش به صورت تصاعدی بالاتر هنگامی که و اگر این بسته گسترش است.

که نشان دهنده تعداد تنها 20 درصد از انتاریو منابع مبتنی بر صنعت گردشگری نتو گفت.

"این کاملا ویرانگر به یک صنعت که فراهم می کند یک سهم قابل توجهی در اقتصاد هر سال" به نتو گزارش اعلام کرد. "توانایی ما برای خدمت به آمریکا ماهیگیری و شکار بازارهای حیاتی برای این صنعت زنده ماندن است."

به عنوان متناوب به عنوان اعداد در حال نگه داشتن در ذهن که فقط یک استان. همراه با تاثیر در دیگر استانها مانند مانیتوبا و ساسکاچوان که هر دو محبوب ترین مقصد برای گردشگران در ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی "شاید سال آینده" ممکن است حتی نمی تواند یک گزینه برای بسیاری از اپراتورهای.

Dokken گزارش در خارج از منزل. او را در (701) 780-1148, (800) 477-6572 ext. 1148 و یا ارسال ایمیل به bdokken@gfherald.com.

Brad Dokken

براد Dokken




tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب