نامه: DAPL بسته خواهد شد احساس ایالت

حکم اخیر واشنگتن قاضی را تعطیل داکوتای دسترسی به خط لوله عملیات و حذف همه نفت در 30 روز است ویرانگر به کل ما

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

حکم اخیر واشنگتن قاضی را تعطیل داکوتای دسترسی به خط لوله عملیات و حذف همه نفت در 30 روز است ویرانگر به کل ما اقتصاد دولتی است. علاوه بر اینکه پرهیاهو و سیاسی و عاری از هر دو پایه و اساس قانونی و عقل سلیم این عمل تاثیر می گذارد نه فقط در صنعت نفت و گاز و نه فقط Bakken منطقه غرب داکوتای شمالی. عواقب ناشی از این حکم احساس خواهد شد در سطح ایالت.

اثر موج دار شدن از این حکم است که از لحاظ اقتصادی فاجعه بار است. هزینه حمل و نقل نفت توسط راه آهن بسیار بالاتر است پنج تا ده دلار در هر بشکه بالاتر از خط لوله. این کاهش به داکوتای شمالی درآمدهای مالیاتی و توانایی برای تامین بودجه مورد نیاز برنامه در سراسر کشور از جمله چنگال بزرگ جامعه است. قرار دادن نفت بیشتر بر روی ریل باعث می شود ما محصولات کشاورزی به بازار سخت تر است. من باور دارم که رشته مهندسی نفت دانش آموزان و افراد جوان از UND سزاوار یک شانس برای ماندن در داکوتای شمالی و جامد مشاغل.

اگر این فاجعه حکم لغو نشده است, از دست دادن شغل دائمی احساس خواهد شد فراتر از Bakken – و از آن تاثیر هر جامعه در دولت ما. صنعت نفت و گاز بزرگترین کارفرما و مالیات دهندگان در کشور ما. در حالی که این و کارکنان آن تزریق میلیاردها دلار به جوامع ما K-12 و بالاتر آموزش و پرورش و کسب و کارهای محلی در سراسر کشور به سلامت از این صنعت به طور مستقیم به سازمان های مختلف در گرند فرک مانند UND تولید شرکت های ساخت و ساز و مهندسی شرکت EERC و بسیاری دیگر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن