فروم سرمقاله: جلسه ویژه ND مقننه خواهد بود بهتر است دولت

اما زمانی که مهم بودجه مسائل بوجود می آیند, در سال زمانی که قوه مقننه نیست در جلسه که صحبت از نماینده دولت می

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

اما زمانی که مهم بودجه مسائل بوجود می آیند, در سال زمانی که قوه مقننه نیست در جلسه که صحبت از نماینده دولت می رود پرواز از پنجره به بیرون.

سپس منافع مالیات دهندگان تصمیم دارد دو گروه شش عضو اضطراری کمیسیون و 43-عضو بودجه بخش کمیته قوه مقننه یک نوع مینی مجلس قانون گذاری.

بنابراین کمتر از 50 سیاستمداران — تنها دو نفر از آنها انتخاب ایالت — در هفته های اخیر تصمیم گرفت که چگونه بیش از 1 میلیارد دلار در فدرال coronavirus امداد بودجه صرف خواهد شد.

آنها عمل کرده و با کمی و یا بدون معنی دار ورودی از مالیات دهندگان هستند که تحت تاثیر این مهم تصمیم گیری است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

و بخش بزرگی از داکوتای شمالی نیست در جدول زمانی که این تصمیم گیری شد و شتابزده ساخته شده است. چهارده 47 قانونی مناطق unrepresented در بودجه بخش است.

اخیرا کمیسیون اضطراری در هفته گذشته به اتفاق آرا رای دادند در یک طرح به صرف $406 میلیون در فدرال امداد برای کمک به دولت در مقابله با کروناویروس.

ماه گذشته کمیسیون اضطراری تایید صرف برنامه ریزی برای $524 میلیون دلار پول فدرال از جمله $33.1 میلیون دلار به پلاگین یتیم چاه های نفت یک برنامه مقامات دولتی را حفظ خواهد کرد چند صد نفت با تجربه کارگران شاغل برای چند ماه.

که بسیار سخاوتمندانه جزوه به صورت یک صنعت حتی یک عنوان مهم به دولت به عنوان صنعت نفت. ممکن است آن را توجیه وجود دارد اما در بحث های عمومی و بحث در مورد به طور آهسته از پول است.

به عنوان یک نتیجه گیری مانند آن خواهد سوخت بدبینی و بی اعتمادی در دولت در حال حاضر دیده می شود به عنوان مدیون به منافع نفتی.

این است که باید آن را روشن یک تصویر خوب دولت در کار است. به نظر می رسد بیشتر شبیه به خوب قدیمی پسر شبکه است که رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم مبارزه کرد و در برابر.

مدافعان استدلال می کنند که کمیسیون اضطراری و بودجه بخش کارآمد هستند. بنابراین دیکتاتوری.

یک جلسه ویژه کمک خواهد کرد که قوه مقننه آماده شدن برای سال آینده جلسه خواهد شد که مقابله با چالش های بی سابقه ای به ارمغان coronavirus بیماری همه گیر. برنامه های در معرض خطر را شامل وجوه از "عملیات Prairie Dog" یک زیرساخت ابتکار که در شهر فارگو برنامه ای برای استفاده از برای کمک به جبران خاص ارزیابی.

مرتبط:

در واقع قانونگذاران دموکرات به نام برای یک جلسه ویژه به آدرس اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر و سقوط قیمت نفت است. قانونگذاران ذخیره شده چهار روز به طوری که آنها می تواند رفته اند دوباره به جلسه بدون اینکه جلسهای با فرماندار.

اما در ایران قانونی رهبران شات ایده پایین رد آن را به عنوان غیر ضروری. درآمد در حال اجرا بودند جلوتر از پیش بینی قبل از همه گیر رخ داد و باید اجازه دولت را به نگه داشتن رفتن به انتهای چرخه بودجه ،

که استدلال نتواند نقطه ای است که نیاز به یک جامع تر و شفاف روند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن