براندون شپرد همچنان دامداری سرعت در خواستگاری LMS مدار برنده 50-lap ویژگی در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر

او دامداری سرعت ادامه داد: یکشنبه شب در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر که در آن جدید برلین, Ill., راننده بر

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

او دامداری سرعت ادامه داد: یکشنبه شب در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر که در آن جدید برلین, Ill., راننده برنده وو LMS 50-lap از ویژگی های قبل از بیش از 2 ، 000 طرفداران.

آن شپرد پنجمین پیروزی در سری گذشته شش نژادها و راننده آبی و سفید شماره 1 مدل اواخر در حال حاضر 10 برنده در 25 مسابقه تا کنون در این فصل.

و او تکرار RCS برنده از سال گذشته است.

این صحنه یا میدان گاوبازی یکی از شپرد آهنگ های مورد علاقه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این محل همیشه نژادها خوب" شپرد گفت: در پیروزی خط. "این یکی از آهنگ های مورد علاقه من. در هر نقطه که شما می توانید بروید و شما می دانید که شما در حال رفتن به قادر به استفاده از تمام مسابقات سطح, که چیزی که ما به دنبال. وجود دارد چند انتخاب آهنگ شما می توانید مسابقه را بیش از همه و این یکی از آنها است."

شپرد آغاز شده در خارج از ردیف جلو در کنار قطب-نگهدار ریکی وایس.

وایس به Winnipeg راننده که صدها دور در اطراف RCS قبل از پیوستن به خواستگاری LMS مدار کامل زمان در سال گذشته منجر اولین 31 دور. اما شپرد استفاده شوربا ترافیک به نفع خود در دامان 32.

شپرد تضعیف ویس بیرون آمدن از تبدیل 2. او به رهبری و بقیه از راه اما تا به حال برای زنده ماندن اواخر فشار از Cade دیلرد که به پایان رسید 0.347 ثانیه پشت شپرد.

"شوربا ترافیک همیشه به بازی می آید در اینجا" گفت: شپرد. "اما پیگیری شد کمی بیشتر از روی حیله و تزویر از آن به طور معمول است. وجود دارد مقدار زیادی بیشتر سیاه و سفید از ما به طور معمول باید در اینجا برای ما مسابقه. از آن ساخته شده به صورت خط به تغییر حدود بسیار کمی. شوربا ترافیک واقعا سخت بود برای مانور در پایان مسابقه.

"سریعترین خط به نظر می رسید به سمت راست از وسط و شناور بالا آمدن خاموش گوشه. که چه شوربا اتومبیل در مقابل من در بر داشت ، آن را از روی حیله و تزویر در پایان مسابقه. اما همه در آن یک شب خوب. ما با استفاده از شوربا ترافیک به نفع ما است."

ویس گرد تریبون با مقام سوم به پایان برسد.

RCS منظم داستین رشته پنجم رسید در حالی که 10-زمان و جهان از قانون شکنان با حداکثر سرعت دویدن ماشین قهرمان دانی Schatz ششم به پایان رسید. براد Seng دیگر RCS منظم نهم به پایان رسید.

Sprints همچنین مسابقه در صحنه یا میدان گاوبازی در یکشنبه شب. و آن جید Hastings که موفق به کسب 25-ویژگی های دامان آهسته با سه پرچم قرمز.

آن Hastings,' سوم-راست برنده ما به عنوان برنده جمعه گذشته در RCS قبل از برنده شدن در دره رودخانه سرخ جاده سریع السیر در شب شنبه.

هیستینگز و آستین پیرس مبارزه سخت برای سرب در اوایل. هیستینگز در زمان رهبری خوب در دامان 17 و cruised به نفع خود. او ضرب و شتم جک Croaker که تبدیل در او قوی ترین نمایش فصل به پرچم ایستاده 2.017 ثانیه است.

پیرس که راه می رفت دور از ستمکاران تصادف شنبه شب در وست فارگو, آیا پایان مسابقه به عنوان او به ارمغان آورد یک پرچم قرمز بعد از آن در مسابقه به عنوان ماشین خود را با نوک انگشتانش به نوبه خود بیش از 2.

برندان مولن سوم به پایان رسید و پس از اردن آدامز و شین Roemeling.

"من احساس می کنم واقعا راحت در ماشین مسابقه گفت:" هیستینگز از موج اخیر. "ما با قرار دادن یک ماشین جدید هم پس از ما غرق در حدود چهار هفته پیش و من با داشتن یک زمان خوب است. من واقعا اعتماد به نفس در ماشین."

Trey هس موفق به کسب 15-lap خیابان از ویژگی های. هارون Blacklance دوم به پایان رسید و پس از تاکر Pederson رایان جانسون و جو پاتر که برنده چهار خیابان از ویژگی های در Devils Lake جاده سریع السیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب