Baesler, کیر احتمال زیاد در حال حرکت به انتخابات عمومی برای داکوتای شمالی بالا K-12 آموزش کار

با تمام 422 حوزه گزارش های غیر رسمی نتایج از 1 صبح یکشنبه, ژوئن 10, Baesler بود که برای اولین بار انتخاب به دو

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

با تمام 422 حوزه گزارش های غیر رسمی نتایج از 1 صبح یکشنبه, ژوئن 10, Baesler بود که برای اولین بار انتخاب به دولت را بالا K-12 آموزش و پرورش در سال 2012 led مسابقه با 54 درصد آرا. دهنی کیر آندروود مدارس دولتی سرپرست شد و در دوم با 26 درصد است.

چارلز تاتل نیمه بازنشسته تاجر از مینت که توصیف خود را به عنوان یک تمام عیار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حامی به حال حدود 20 درصد از آرا که در.

دو رای-اهل عمل خواهد حرکت به انتخابات عمومی در نوامبر. 3. هنوز هم وجود دارد برخی از برگه های رای است که می تواند در آمده اگر آنها بودند شهریور دوشنبه, ژوئن 8, و یا قبل از آن.

مگر اینکه مقدار قابل توجهی از آرا نوسان تاتل راه او خواهد بود زدم از مشاجره.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت سرپرست مسابقه یکی از دو در انتخابات است که حزبی به معنی داوطلبان لازم نیست اعلام کند که حزب آنها در حال اجرا هستند.

جمهوری خواهان در گذشته تایید کرده Baesler برای صندلی اما این اتفاق نمی افتد در این سال پس از توافق لغو آن دولت کنوانسیون به دلیل نگرانی از شیوع کروناویروس. حزب تایید نامزدها که رو هیچ مخالفت اولیه.

ایران قصد دارد برای حمایت از یک نامزد پس از canvassing مقامات تایید شنبه نتایج است که انتظار می رود اتفاق می افتد قبل از ژوئن 26.

هیچ دموکرات ها اعلام کرده اند که آنها در حال اجرا برای دفتر.

Baesler دریافت کرده است حمایت گسترده از شمال Dakotan رای دهندگان در گذشته است. در سال 2016 انتخابات عمومی او را شکست داد و قلعه Totten بالا, معلم مدرسه, جو چیانگ با سه چهارم آرا. او همچنین طرح میتوانست سابق دولت دموکراتیک بهداشت ، تریسی پاتر در سال 2012 هنگامی که او به دست آورد 55 درصد آرا.

Baesler نشده است و بدون جنجال. در ماه مارس 51 ساله التماس کرد گناه را به رانندگی تحت تاثیر در Burleigh شهرستان است. او دستگیر شد Feb. 26 پس از یک سرباز دولت گفت: او را دیدم او را منحرف چندین بار در بیسمارک در امتداد بزرگراه بین ایالتی 94.

Baesler اجتناب زندان زمان و تصمیم گرفت به دنبال درمان پس از دستگیری.

سرپرست ترویج دستاوردهای او به عنوان رئیس دولت در بخش آموزش عمومی و همچنین به عنوان تجربه خود را در های مختلف آموزشی و اداری نقش. او هدایت دولت از طریق یک بیماری همه گیر کوروناویروس از جمله با حرکت به کمک در خانه یادگیری در حالی که مدارس بسته شده است.

Baesler گفت که او سپاسگزار برای تجدید اعتماد از رای دهندگان.

"من به دنبال به جلو به سود حمایت از رای دهندگان در ماه نوامبر," او گفت:.

دیک اتهامات جنایی مواجه نیست. او دارای 25 سال فعالیت حرفه ای در آموزش و پرورش از جمله به عنوان یک معلم ریاضی, اصلی, مدرسه سرپرست و مدیر ورزشی.

این بیماری همه گیر است محدود توانایی کمپین, کیر, گفت:, و اضافه کردن آن دشوار خواهد بود برای رفتن در برابر یک وقت.

"ما برخی از کار را به انجام در پنج ماه" او گفت:, و اضافه کرد که او به دنبال به جلو به گرفتن برای دیدار با مردم و بحث در مورد پلت فرم خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب