چرا پیشنهاد چین برای امنیت ملی قانون است و دامن زدن به اعتراضات در هنگ کنگ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:00:29 pm AP گزارش داد که گروه های کسب و

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:00:29 pm
Why China's proposal for national security law is fueling protests in Hong Kong AP گزارش داد که گروه های کسب و کار در این جزیره شهر پیشنهاد کرده اند که امنیت ملی قانون احتمالا می تواند صدمه دیده است اعتماد به نفس در هنگ کنگ نظام حقوقی و آن را دشوار است برای جذب متخصصان از کشورهای خارجی است. (عکس: رویترز)

تقریبا یک سال پس از هنگ کنگ شاهد اعتراضات گسترده در برابر استرداد لایحه پیشنهاد شده توسط چین خودمختار جزیره درگیر در عین حال یکی دیگر در برابر سرزمین اصلی چین پیشنهاد برای دیگر قانون — امنیت ملی بیل.

آسوشیتد پرس گزارش داد که حدود 300 نفر بازداشت شده اند توسط نیروهای امنیتی روز شنبه به عنوان اعتراض خروشان علیه امنیت ملی قانون و همچنین به عنوان یک 'سرود لایحه' که آن را غیر قانونی به توهین و یا سوء استفاده چینی ها سرود ملی در نیمه مستقل شهرستان.

چگونه است که هنگ کنگ یک نیمه مستقل چینی در شهرستان ؟

پس از پایان اولین جنگ تریاک در سال 1842 هنگ کنگ گرفته بود توسط انگلیسی ها که حکومت آن را به عنوان یک مستعمره تا سال 1997 هنگامی که این جزیره به دست آمده استقلال از حکومت بریتانیا و تحویل به چین با شرایط خاص — آن توافق شد به عنوان یک قلمرو خودمختار (Hong Kong Special Administrative Region).

Why China's proposal for national security law is fueling protests in Hong Kong تظاهرات ضد دولتی نشان دهنده این است که در بازداشت توسط پلیس ضد شورش در طول زمان ناهار اعتراض به قرائت دوم از بحث سرود ملی قانون صورت می گیرد در هنگ کنگ است. (عکس: رویترز)

تحت منحصر به فرد توافق هنگ کنگ اجازه داده شد به یک قانون اساسی خود را که همچنین به عنوان شناخته شده 'قانون اساسی' و اداره می شود در اصل معمولا شناخته شده به عنوان "یک کشور دو سیستم". قانون اساسی محافظت از برخی از آزادی های هنگ کنگ: آزادی اجتماعات و سخنرانی یک قوه قضائیه مستقل و خاص حقوق دموکراتیک. این آزادی است که هیچ بخشی از سرزمین اصلی چین برخوردار است.

آنچه که امنیت ملی قانون است که چین پیشنهاد کرده است?

جمهوری خلق چین با ارائه پیش نویس یک قطعنامه که criminalise هر گونه تلاش برای شکستن دور از کشور هر گونه تلاش برای تضعیف قدرت یا اقتدار دولت مرکزی با استفاده از خشونت یا تهدید و ارعاب علیه مردم و فعالیت های نیروهای خارجی که متهم به دخالت در هنگ کنگ امور.

Why China's proposal for national security law is fueling protests in Hong Kong در مورد خواسته ممکن است ما تلافی بیش از قانون امنیت, چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت: AP در پکن است که چین می خواهد گام های لازم را برای مبارزه با آنچه که او به نام "غلط دخالت خارجی' در هنگ کنگ امور. (عکس: رویترز)

در حال حاضر چین نمی تواند از لحاظ قانونی معرفی قوانین در هنگ کنگ طبق قانون اساسی اما امنیت ملی بیل به دنبال اجازه پکن را وادار هنگ کنگ دولت به تصویب قوانین. این قانون جدید دور زدن محلی مقننه و اطمینان بیشتر چینی کنترل در این جزیره است.

چه خواهد بود, اقتصادی, سیاسی, خرید اینترنتی از چین امنیتی ،

AP گزارش داد که گروه های کسب و کار در این جزیره شهر پیشنهاد کرده اند که امنیت ملی قانون احتمالا می تواند صدمه دیده است اعتماد به نفس در هنگ کنگ نظام حقوقی و آن را دشوار است برای جذب متخصصان از کشورهای خارجی است.

در مورد خواسته ممکن است ما تلافی بیش از قانون امنیت, چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت: AP در پکن است که چین می خواهد گام های لازم را برای مبارزه با آنچه که او به نام "غلط دخالت خارجی' در هنگ کنگ امور.

Why China's proposal for national security law is fueling protests in Hong Kong سال گذشته در ماه مارس چین پیشنهاد کرده بود یک قانون است که اجازه هنگ کنگ از ساکنان به تحویل به سرزمین اصلی چین برای محاکمه. (عکس: رویترز)

ضد چین و تمایلات رو به افزایش بوده است در هنگ کنگ پس از 2014 تظاهرات شناخته شده به عنوان "چتر انقلاب" که ریشه از دولت چین تصمیم به اجازه مستقیم انتخابات شهرستان, رهبر, تنها پس از آن را به نمایش نامزدها. در پایان این طرح به صورت مستقیم در انتخابات نیز کاهش یافته است مانند استرداد قانون است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب