روسی, indie در رسانه ها دید — که چرا پولیتزر ردیف مسائل

تا آنجا که من می توانم بگویم این مسئله نه در مورد سرقت ادبی بلکه NYT عجیب و غریب سیاست های مرجع. این یک سیاست

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

تا آنجا که من می توانم بگویم این مسئله نه در مورد سرقت ادبی بلکه NYT عجیب و غریب سیاست های مرجع. این یک سیاست است که برای برخی از دلیل منع این مقاله از شهرت جهانی به استناد منطقه ای, خارجی و یا تو رفتگی در دیوار رسانه ها حتی اگر گزارش منتشر شده ماه جلوتر از زمان. آن است که یک سیاست است که رفته بلامنازع در سال های اخیر است. شاید این دو مورد اندازه کافی دلیل برای NYT ویراستاران به در نظر گرفتن تغییر قوانین خود را.

من پیشنهاد می توانید آنچه که به اعتقاد من مهم استدلال به این بحث باید آن را در محل.

در طول 20 سال گذشته مقامات روسی' محدودیت های شدید بر آزادی بیان تبدیل شده اند, معمولا شناخته شده این واقعیت است که بسیاری از ناظران را متوقف کرده اند در تلاش برای درک معنای واقعی و عواقب. من سعی کنید به رنگ یک تصویر واضح تر. در تابستان 2018 سه روزنامه نگاران روسیه به طرز وحشیانه ای به قتل در آفریقای مرکزی شده است. آنها برای اولین بار سعی کنید به برگ ریزان برخی از نور در Prigozhin فعالیت در آفریقا است. مقامات روسیه هنوز به انجام کامل و شفاف بررسی به قتل است.

چند ماه بعد در مسکو پیوتر Verzilov ناشر از رسانه های مستقل سایت MediaZona بود احتمالا مسموم شدند. MediaZona بود انجام تحقیقات مستقل از قتل در ماشین. این اقدام به مسمومیت است شده است به طور مستقل مورد بررسی قرار گرفت. در پاییز 2019, همکاران من در Proekt که در آن نقطه به حال منتشر شده یک سری چهار بخشی در Prigozhin در آفریقا مواجه می شوند بی سابقه سوء استفاده — آنها به دنبال در خیابان وجود دارد تلاش برای هک ایمیل های خود را و آنها بارها و بارها مورد آزار و اذیت و آغشته با رسانه های دولتی.
نیازی به گفتن نیست, این همه رفت خسته شده اید با اجرای قانون است.

این موارد تنها برخی از نمونه های فاحش. اما حتی در کمتر موارد شدید روسیه رسانه های مستقل به طور مداوم در تلاش برای بقا است. برای مدت زمان طولانی روسیه مستقل مطبوعات وجود داشته است به عنوان یک بالفعل 'samizdat' — رسانه کوچک, ثبت نام در خارج از کشور و به طور مداوم تحت حمله توسط مقامات. اما به عنوان فوق نمونه با نیویورک تایمز نشان می دهد حتی در این شرایط روزنامه نگاران روسیه قادر به ایجاد مطالب معنی دار است که حداقل به عنوان رقابتی با آنچه که تولید شده در اتاق های خبر در نیویورک, واشنگتن دی سی یا لندن.

می توانید از یک روش ساده لینک در پولیتزر مقاله به نوعی کمک به روسیه در رسانه های مستقل? جای تعجب آن می توانید. در اینجا دو راه ضروری:

اولا روزنامه نگاری در روسیه است که همیشه یک سوال امنیتی. و امنیت یک تابع از دید و تبلیغات. رسانه های بین المللی اتصالات و یا استناد عمده رسانه های بین المللی سخت تر به تعطیل. خود روزنامه نگاران آنها مشکل تر است به زندان است. در حداقل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن