Grand Forks شهرستان کمیسیون رد درخواست تجدید نظر به کاهش ارزش اجاره ملک

Fargo-بر اساس استرلینگ خواص WORLDS پرسید: این کمیسیون به منظور کاهش 2020 ارزش ملک از 16 خواص اجاره در گرند فرک

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

Fargo-بر اساس استرلینگ خواص WORLDS پرسید: این کمیسیون به منظور کاهش 2020 ارزش ملک از 16 خواص اجاره در گرند فرک. خواص گرفت و در اوایل سال جاری توسط این شهرستان با ارزیابی تجدید نظر گرفتن محل قبل از شهرستان. این کمیسیون تا به حال آن را اجازه درخواست تجدید نظر به طور بالقوه می تواند به نجات شرکت ده ها هزار دلار در مالیات بر املاک و اما خود شرکت استدلال می کرد در برابر آن.

استرلینگ به نظر می رسد به مشکلات اجرا هنگامی که آن را قبلا ارائه شده به شهرستان و سپس county, داده, حمایت از ارزش خود را از خواص بر اساس در میان دیگر عوامل فروش اخیر قابل مقایسه خواص. استرلینگ خواسته این شهرستان به ارزش آن خواص خود در یک نرخ برابر با ارزش در هر فوت مربع از کسانی که تا به حال به فروش می رسد یک روش معاون ارزیاب برای شهرستان تامی Lazur اشاره در گزارش کارکنان به عنوان "مناسب ارزیابی عمل است."

"این روش نه ارزیابی این روش است نه ارزیابی تمرین این روش واقعا نشان می دهد که ارزش درخواست ها نه بر اساس داده های بازار اما بر اساس خودسرانه ارزش" Lazur گفت: شهرستان برابری هیئت مدیره. هیئت مدیره برگزار شد توسط کمیسیون به شنیدن درخواست تجدید نظر سه شنبه, ژوئن 23.

استرلینگ داده به نظر می رسد برای تقویت این شهر مورد در برابر آن است. یک مجتمع آپارتمانی Amberwood دادگاه در نهم خیابان جنوبی ارزش بود که در این شهر در حدود 3.6 میلیون دلار یا $59.57 در هر فوت مربع. استرلینگ خواسته بود آن را به revalued در $3.45 میلیون. ارزش ارزیابی در هر فوت مربع Lazur اشاره کرد و سقوط کرد تقریبا در وسط ارزش-محدوده قابل مقایسه خواص استرلینگ موجود در آن تجزیه و تحلیل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اطلاعات خود را در این صفحه ما حمایت از ارزش های" Lazur گفت: هیئت مدیره.

این شهرستان با استفاده از ترکیبی از روش های ارزیابی ارزش اموال از جمله چقدر درآمد را می توان مشتق شده از آن چه آن را هزینه برای ساخت و برای آنچه در آن می تواند به فروش می رسد. نیز وجود دارد دیگر عوامل از جمله سن پارکینگ و بسیاری از اندازه.

ارزیابی خواص 16 دادگاه تجدید نظر توسط استرلینگ در بازه زمانی از یک و نیم میلیون دلار به بیش از 10 میلیون دلار. این کمیسیون به اتفاق آرا رای به تایید نمی شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن