Grand Forks بازدید رو اما East Grand Forks salvages تقسیم

اما ترکیبی از چنگال بزرگ اواخر باز یافته miscues و به موقع East Grand Forks هدف قرار دادن مانع رفت و برگشت از

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399

اما ترکیبی از چنگال بزرگ اواخر باز یافته miscues و به موقع East Grand Forks هدف قرار دادن مانع رفت و برگشت از بازدید کنندگان.

East Grand Forks شماره 8 hitter وظیفه نیک وارگاس lofted یک واحد به سمت چپ میدان به شکستن 6-6 کراوات و نمره دو اجرا در ninth inning به عنوان East Grand Forks ضرب و شتم چنگال بزرگ 9-6 پس از سقوط 8-4 در بازکن.

"Vargy تا به حال یک رویکرد خوب نگه داشته بشکه به آن و ما رو دو (اجرا می شود) از آن" East Grand Forks مربی مایکل Lukkason گفت. "او تا به حال خوب-bat و آن را خوب به کمی اعتماد به نفس رفتن برای او."

چنگال بزرگ نقل مکان کرد و آن رکورد را به 4-2 در حالی که شرق چنگال است 7-5. East Grand Forks, بازی های برگزار شده است همه از بازی های خود را در جاده ها در داکوتای شمالی به عنوان سوتا coronavirus محدودیت در عین حال اجازه می دهد تا برنامه را به بازی یک بازی خانگی در Stauss پارک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در این بازی برای اولین بار بیش از پنج ساعت قبل از وارگاس' دوم-بازی فوق العاده زمین باز یافته heroics, Lewandowski مجموعه ای از تن برای شیاطین آبی. بازی در اولین بازی فصل با توجه به یک بازوی آسیب Lewandowski آمار سه اجرای هومر در اولین ورود به سهام گرند فرک به اوایل منجر شود.

"Lewy ما را به یک شروع بزرگ," چنگال بزرگ مربی کلوین زیگلر گفت. "او یک نوسان خوب بر روی توپ و آن هم ما راحت است چرا که ما تا به حال برخی از کودکان وجود دارد که بازی برای اولین بار. و آن را به پایان رسید تا بودن یک تیم بزرگ برنده شوید. آن را بزرگ برای دیدن بچه های جوان ما پاسخ دهند و به ما نشان می دهد چیزی است."

در بازی دوم East Grand Forks استارت جیک Osowski نگه داشته چنگال بزرگ hitters در خلیج برای بسیاری از اوایل بازی.

در ضمن East Grand Forks ساخته شده 6-1 منجر تشکر به جرم کارتر بک (3-برای-6) جیک Hjelle (2--4) و کوپر حلم (3-برای-5).

اما Sorenson تبدیل بازی در اطراف در چهارمین دور زمانی که او به یک پررونق گرند اسلم به سمت چپ میدان به اصلاح EGF منجر به 6-5.

"ما همیشه می دانیم آنچه که ما در حال رفتن به از جیک" Lukkason گفت. "او نگه داشته ما در این بازی. این یک نوسان خوب (با Sorenson) و شما نکته کلاه خود را. اما ما در آنجا ماند در آن به رقابت پرداختند و به اندازه کافی خوش شانس به بیرون آمدن در طرف برنده."

گفت زیگلر: "همه آنها را به اعتبار. East Grand Forks بازی بسیار سخت بیس بال وجود دارد. ما را اجرا نمی هنگامی که ما نیاز به, اما ما به شما بهتر است. من فکر نمی کنم دفاع ما بسیار خوب بود امروز. من فکر می کنم ما تا به حال برخی از روان اشتباهات. اما ما خوب بود; ما فقط باید برای نگه داشتن پس از آن."

چنگال بزرگ 8-6,
East Grand Forks 4-9

EGF 011 110 0 -- 4 9 1

GRA 330 002 x -- 8 6 1

WP -- جک Jahnke; LP -- اوان Pederson

برجسته -- GF: Ryan Muizelaar 2x4 بردی قرار Lewandowski 1x3, 3-اجرای HR برودی Sorenson 1x1, 2B; EGF: لوگان اسپنسر 2x3, 2 2Bs Collin پترسون 2x3

EGF 201 300 003 -- 9 12 2

GRA 100 401 000 -- 6 11 2

WP -- جیک Hjelle; LP -- دیلون Kuntz

برجسته -- GF: پارکر Monette 2x4, 3B, برودی Sorenson 3 x 5 grand-اسلم HR جوی Grabanski 2x5, 2B; EGF: کارتر بک 3x6 جیک Hjelle 2x4 ، 3B کوپر حلم 3 x 5



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب