درخواست استاد باغبان: ایده آل گیاهان برای پوشش زمین در مناطق سایه دار

پاسخ: از آنجا که این منطقه تحت یک گروه از درختان شما به احتمال زیاد نیاز به یک سایه تحمل زمین را پوشش میدهد. د

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

پاسخ: از آنجا که این منطقه تحت یک گروه از درختان شما به احتمال زیاد نیاز به یک سایه تحمل زمین را پوشش میدهد. در اینجا برخی از گزینه های خوب:

  • برف در کوه (همچنین شناخته شده به عنوان اسقف را علف های هرز) -- اگر شما نیاز به یک کمی گیاه برای پوشش یک منطقه بزرگ این است که شدید groundcover که فوق العاده است برای پر کردن نقاط سایه دار. آن را دارای چند رنگ سبز و سفید و برگ با خوشه هایی از گل های سفید است که شکوفه در تابستان. آن را تحمل خاک فقیر و سایه. استفاده از آن را با احتیاط -- آن را به شدت!

  • کانادا وحشی, زنجبیل, ایالت مینه سوتا است بومی گیاه است که سبز و قلبی شکل برگ و اگر شما به دقت نگاه کنید, شما را پیدا خواهد کرد یک گل کوچک در نزدیکی زمین در بهار. وحشی, زنجبیل, تمایل به رشد در مستعمرات و گسترش ساقه. آن را می سازد یک زمین بزرگ برای پوشش یک منطقه مشکوک.

  • لیلی از دره آهسته به گسترش است اما به مدت طولانی زندگی می کردند پس از تاسیس تشکیل متراکم مستعمرات. آن سبز رنگ و بیضی شکل برگ های معطر سفید بل به شکل گل که شکوفه در ماه مه یا ژوئن. آن را می شود 4-10 اینچ بالا.

  • خال خال deadnettle (Lamium) کم (6-9 اینچ) گسترش گیاه در خانواده نعناع. آن است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک groundcover در مناطق سایه دار و می تواند پوشش مناطق بزرگ به سرعت. آن است که سازگار به انواع سطوح نور پس از آن است که یک کارخانه بسیار عالی برای استفاده در مناطق انتقال بین سایه و آفتاب است. وجود دارد تعداد زیادی خال خال deadnettle ارقام مختلف برگ و شکل و اندازه و چند رنگ است. آن شکوفه prolifically در اواخر بهار و اوایل تابستان پس از آن به صورت پراکنده به سقوط. گل یا بنفش و صورتی و یا سفید بسته به نوع رقم.

  • Ajuga (bugleweed) رشد می کند بهترین در بخش سایه (حداقل 3-4 ساعت از خورشید در هر روز). این رشد در سایه کامل اما بهترین شاخ و برگ, رنگ رخ خواهد داد و در مناطق با نور خورشید است. آن است که یک کم رشد گیاه که توسط stolons به شکل جذاب حصیر مانند زمین را پوشش میدهد. این بنفش گل ها و شکوفه ها در اوایل تابستان.

عزیز استاد باغبان: من فکر می کند گوجه فرنگی و پیاز و سیب زمینی باید نگهداری در یخچال و فریزر و من فکر می کنم سیب زمینی و پیاز باید ذخیره شده در شربت خانه و گوجه فرنگی در مقابله. چه کسی درست است ؟

پاسخ: شما برنده شوید! دما و رطوبت اولیه ذخیره سازی عواملی که باید در نظر گرفته شود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

  • تازه گوجه فرنگی رسیده را نباید در یخچال ذخیره می شود. آنها از دست دادن رنگ و استحکام و طعم و اگر در یخچال نگهداری شود. هنگامی که آنها در حال قطع آنها باید در یخچال نگه دارید برای حدود دو تا سه روز.

  • پیاز نباید در یخچال ذخیره می شود. سرد حرارت را کاهش بافت. نگه داشتن پیاز را در یک کیسه توری در یک سرد و خشک و تهویه محل و دور از نور خورشید. ملی پیاز انجمن می گوید به فروشگاه پیاز با سیب زمینی و یا هر گونه دیگر تولید است که انتشار رطوبت. یک بار پیاز را برش داده و آن را نگه دارید برای چند روز در یک کیسه پلاستیکی یا ظرف در یخچال و فریزر.

  • سیب زمینی نباید در یخچال ذخیره می شود. در دمای زیر 45 درجه نشاسته در سیب زمینی شروع به شکستن به قند است که باعث خواهد شد سیب زمینی به تیره هنگامی که پخته شده. فروشگاه سیب زمینی در مکانی خنک و تاریک منطقه به خوبی تهویه و دور از نور. زمانی که سیب زمینی در معرض نور آنها به نوبه خود سبز و یک ماده شیمیایی سمی به نام solanine افزایش خواهد یافت. Solanine سطوح معمولا بسیار کم است اما شما ممکن است بخواهید به دور انداخته و سیب زمینی است که به نوبه خود سبز به دلیل آن را به آنها می دهد و طعم تلخ.

عزیز استاد باغبان: شوهر من را دوست دارد بسیار فلفل و می خواهم به من برای رشد برخی در باغ سبزی. لطفا به ما بگویید که در مورد رشد فلفل.

پاسخ: همه فلفل, آیا زنگ داغ یا تخصص نیاز به آب و هوای گرم مقدار زیادی از نور خورشید و آب کافی و حاصلخیزی خاک. برای بهترین ها, موفقیت, صبر کنید تا ماه ژوئن به کارخانه آنها را در باغ خود را. انتخاب کدام فلفل به رشد می تواند سرگرم کننده -- تصور کنید یک فلفل چنان داغ است که ظاهر در دهان خود را می تواند به شما ارسال به یک بیمارستان! وجود دارد برخی از بسیار گرم فلفل در دسترس است! برخی از شایع تر رشد فلفل شامل ancho, فلفل قرمز, poblano, habanero هالاپینیو و موز. فلفل دریافت گرمای خود را از یک ترکیب به نام کپسایسین. کپسایسین است که در دانه و سفید غشاء داخل میوه, بنابراین از بین بردن آنها را قبل از پخت و پز یا خام خوردن باعث کاهش گرمای فلفل.

این spiciness فلفل داغ اندازه گیری در اسکویل واحد حرارتی (شو) که نشان دهنده میزان کپسایسین در حال حاضر. نگه داشتن در ذهن است که فلفل تند طعم و اسکویل واحد حرارتی می تواند متفاوت باشد با انواع و شرایط رشد. مقیاس اسکویل تاریخ شروع از صفر با فلفل. در اینجا برخی از شو رتبه بندی برای برخی از شایع تر رشد فلفل داغ (شماره بالاتر داغتر فلفل): ancho و poblano 1,500-2,500; هالاپینیو 5,000; habanero طیف وسیعی از 100,000 به 350,000; و فلفل شبح حدود 1,000,000. فلفل شبح داغترین فلفل پیوند شما را پیدا خواهد کرد در اینجا وجود دارد این است که یک داغتر یک – کارولینای درو بنا به گزارش ها در حدود 2.2 میلیون شو امتیاز! کپسایسین نمی انحلال در آب پس از گرفتن آب برای خاموش کردن آتش در دهان خود را بی فایده است. آن را با اتصال به چربی در شیر و پنیر یا خامه ترش. کپسایسین حل در الکل -- آبجو نمی کند به اندازه کافی بالا الکل, اما یک ضربه مستقیم و مشروب ممکن است کار!

فلفل می تواند در هر رنگ, مرحله, اما آنها داغترین زمانی که آنها به طور کامل رسیده. مادر رنگ متفاوت فوق العاده بین انواع. داغ ترین فلفل بصورتی پایدار و محکم متصل شده و باید با یک چاقو یا کلیپرز برای جلوگیری از آسیب رساندن به گیاه است. مراقبت های ویژه ای با فلفل داغ به عنوان برخی ممکن است سوختگی پوست لخت هنگامی که به کار گرفته است. و بالاتر از همه خود را لمس نمی چشم و یا حساس بدن! پوشیدن دستکش هنگام برداشت و حمل و نقل به دنبال کامل شستن دست با آب و صابون به حذف کپسایسین.

عزیز استاد باغبان: آیا گیاهان من می تواند رشد کند که چند ساله خواهد شد و دوباره هر سال ؟

پاسخ: پیازچه قطعا چندساله اینجا. فرانسوی, ترخون و آویشن هاردی به منطقه 4, اما, Crow Wing County استاد باغبان که در حال رشد آنها را در باغ خود را می گویند که آنها بازگشت سال پس از سال است.

شما ممکن است به باغ خود را, پاسخ سوالات از طریق تماس جدید استاد باغبان کمک خط در 218-824-1068 و ترک یک پیام. یک استاد باغبان را تماس خود را بازگشت. و یا ایمیل من در umnmastergardener@gmail.com و من پاسخ شما در ستون اگر فضا اجازه می دهد تا.
دانشگاه مینه سوتا فرمت استاد باغبان آموزش دیده و خبره داوطلبان برای دانشگاه مینه سوتا فرمت. اطلاعات داده شده در این ستون بر اساس پژوهش دانشگاه.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب