جنوبی Enock مرتکب همچنان گاومیش کوهان دار امریکایی, فوتبال, روند فرود در دولت بازیکنان زودتر از معمول

آخرین به کلامی است فارگو جنوبی Sibomana Enock یک در حال اجرا بازگشت/ایمنی اعلام کرد که بیش از آخر هفته او را ب

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

آخرین به کلامی است فارگو جنوبی Sibomana Enock یک در حال اجرا بازگشت/ایمنی اعلام کرد که بیش از آخر هفته او را به پیوستن باریکا Kpeenu از وست فارگو Sheyenne و Jaxon Duttenhefer از مندن به عنوان گاومیش کوهان دار امریکایی مرتکب. چهارم چشم انداز و شاید بالا در دولت پلیر بیسمارک قرن اندرو Leingang یک 6-پا-5, 260 پوند offensive lineman.

Leingang ترین ارائه می دهد چهار با یک زن و شوهر از FBS مدارس از جمله ایالت کلرادو به مخلوط. Enock تا به حال ارائه بورس تحصیلی از NDSU و دانشگاه داکوتای شمالی بلکه تا به حال برنامه ای برای حضور در اردوهای تابستانی در دانشگاه وایومینگ و Rivals.com در شیکاگو است. او برنامه ریزی در نظر گرفتن یک پردیس بازدید به داکوتای جنوبی در دولت و شنیده از ایالت آیووا.

این کشور گسترده پردیس خاموش کردن ممکن است به NDSU به نفع از مدرسه بود در خنوخ را حیاط خلوت و او در حال حاضر شده است به گاومیش کوهان دار امریکایی کمپ فوتبال در تابستان گذشته.

"من احساس می کردم اتلاف وقت من در انتظار به دلیل عمق من می دانستم که من می خواستم برای رفتن به NDSU," Enock گفت. "من فقط تصمیم گرفتم که من می خواستم برای انجام آن در حال حاضر."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او آن را به عنوان قوی ایمنی. اما وجود دارد گزینه های دیگر برای Enock که در جنوب ایفا کرده کارفرمایی در حال اجرا به عقب گیرنده گسترده, تنگ, پایان linebacker, cornerback است و این تیم توپ زن.

او 5-10 1/2 و 190 پوند است.

"این COVID-19 فقط من فرایند تصمیم گیری سریع تر" Enock گفت.

در حالت عادی غیر COVID-19 سال FCS مدارس مانند NDSU احتمالا نه در دولت تعهدات در این کلیپ تا ماه ژوئن. این واقعیت NDSU اولین سه تعهدات آمد از بازیکنان که در بازی دیده می شود و شده است به اردوگاه احتمالا یک تصادف است.

گاومیش کوهان دار امریکایی مربیان حال لوکس, تماشای Enock بازی قوی, ایمنی در تابستان سال گذشته شد.

"آنها از من خواست در ایمنی آنها پس از تماشای" او گفت:.

کالج مربیان فوتبال در سراسر کشور در حال حاضر در یک مرده دوره معنی آنها نمی توانند بازدید بازیکنان و بازیکنان می توانید بازدیدکننده داشته است به دانشگاه. آن را تبدیل به بهار استخدام به یک فرایند مجازی یا تماس های تلفنی و یا نوعی از ویدئو کنفرانس تماس بگیرید.

در مورد Enock, Kpeenu و Duttenhefer که نیست لازم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن