در میان بیماری همه گیر کوروناویروس مجازی فارغ التحصیلی برای دانش آموزان هندی در آمریکا

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مه 23, 2020 1:22:02 pm هزاران نفر از دانش آموزان هندی همراه با دوس

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مه 23, 2020 1:22:02 pm
Virtual graduation ceremony for Indian students in US in time of coronavirus pandemic هزاران نفر از دانش آموزان هندی همراه با دوستان و خانواده خود را در سراسر ایالات متحده و هند روز جمعه با حضور در یکی-از-آن-نوع مجازی مراسم فارغ التحصیلی کلاس های خود را از سال 2020 است. (بازنمودی تصویر)

هزاران نفر از دانش آموزان هندی همراه با دوستان و خانواده خود را در سراسر ایالات متحده و هند روز جمعه با حضور در یکی-از-آن-نوع مجازی مراسم فارغ التحصیلی کلاس های خود را از سال 2020 در یک رویداد بود که انعکاسی از واقعیت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"این بی سابقه بار نیز بار از فرصت های بی سابقه ای. نوآوری بخشی از سفر پیش خواهد شد و شما پیشگامان که شکل جهان" هند سفیر آمریکا Taranjit سینگ Sandhu گفت در آدرس خود را به دانش آموزان است.

سازماندهی شده توسط سفارت هند, دانش آموز, ایرانیان, این رویداد با هدف شناخت دانشجويان از دستاوردهای علمی و تقویت روحیه خود را در صورت ادامه عدم قطعیت ناشی از این بیماری همه گیر.

با توجه به COVID-19 شیوع فرد در مراسم فارغ التحصیلی در سراسر آمریکا لغو شده اند, این سال است.

قابل توجه ارقام مانند خواننده و کارآفرین Lalitya Munshaw بازیگر Gautami Tadimalla طبل استاد Pt Divyang وكيل سابق مدیر AIIMS P Venugopal, IPS افسر و کوهستانی Aparna کومار و مهاتما گاندی نوه و فعال صلح Ela گاندی ارسال پیام امید و الهام بخش برای فارغ التحصیلی دانش آموزان است.

"وجود دارد بیش از 2,00,000 دانش آموزان هندی در ایالات متحده است. کلاس 2020 قادر به شرکت در یک نرمال مراسم فارغ التحصیلی است که در یک مناسبت بزرگ در جشن پایان تحصیلی برنامه" Sandhu گفت.

هند, دانش آموز x Hamster گرفته است ابتکار عمل را به سازماندهی مجازی فارغ التحصیلی برای آنها, او گفت:, و اضافه کرد که این دانش آموزان شده است از طریق به چالش کشیدن زمان و نشان داده اند که انعطاف پذیری فوق العاده ای.

"آنها خواهد شد در آینده نوآوران و کارآفرینان و پزشکان و دانشمندان است. ما آنها آرزوی بهترین ها و موفقیت" Sandhu گفت.

ذکر است که تحصیل در خارج از کشور یک رویا برای بسیاری از دانش آموزان یک سال 2020 فارغ التحصیل از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دانشکده حقوق Vismay Malkan گفت: نداشتن مناسب مراسم فارغ التحصیلی باعث می شود یک دل شکسته.

"مجازی این مراسم واقعا مرا تشویق می کردند و به من احساس افتخار می کنم که من متعلق به این کشور (هند). همه بهترین آرزوها را از خانواده همکار من دانش آموزان فارغ التحصیل شد یک انعکاس امیدوار است که این کشور از ما. من آرزو می کنم من می تواند به من به کشور" Malkan گفت.

دانشگاه نیویورک Tandon دانشکده مهندسی 2020 فارغ التحصیل Dhruv Avdhesh گفت که برای بسیاری از دانشجویان بین المللی مانند او آماده برای روز بزرگ آغاز می شود ماه در پیش است.

"در این سال بی سابقه است در بسیاری از, اما شن و انعطاف پذیری از کلاس 2020 خواهد جهان را به مکانی بهتر!" او گفت:.

"خیلی خوب بود برای دیدن همه و پدر و مادر خود را – آن را در واقع احساس مانند یک خانواده بزرگ با هم!" گفت: دانشگاه ماساچوست بوستون 2020 فارغ التحصیل سجاف Vijay شاه.

پدر و مادر از فارغ التحصیلان جدید نیز فرستاده خود پیام های تشویق به کلاس 2020. Sanjeev کال پدر از دانشگاه جورج تاون فارغ التحصیل پرینا کال گفت: "شما باید پتانسیل بی پایان. آنچه شما می خواهید. ادامه انجام آنچه می خواهید انجام دهید و همیشه سعی کنید به عنوان یک فرد خوب است."

Hemant شاه نیز نوشت: "این زمان به عقب... در حال حاضر و جهان را به مکانی بهتر برای زندگی و خدمت می کنند.... آن را بزرگ."

Sunakshi Chowdhary سفارت هند, دانش آموز x Hamster داوطلب و فارغ التحصیلی جشن سازمانده گفت که مجازی فارغ التحصیلی مراسم ایجاد شده بود به عنوان هدیه برای کلاس 2020.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن