جورج فلوید آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس در

توسط: AP | مینیاپولیس | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 8:26:55 am زنجیره ای پرتره از جورج فلوید است

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: AP | مینیاپولیس | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 8:26:55 am
George Floyd tested positive for COVID-19 in April زنجیره ای پرتره از جورج فلوید است که بخشی از بنای یادبود برای او در نزدیکی محل دستگیری فلوید که در بازداشت پلیس (AP/فایل عکس)

کامل کالبد شکافی جورج Floydاین دستبند سیاه و سفید مردی که پس از مهار توسط پلیس مینیاپولیس منتشر شد چهارشنبه و فراهم می کند چندین بالینی جزئیات از جمله این که فلوید تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

این گزارش 20 صفحه منتشر شده توسط Hennepin County دفتر معاینات پزشکی آمد با خانواده اجازه و پس از, دفتر پزشکی قانونی منتشر شد خلاصه یافته های جمعه که فلوید تا به حال یک حمله قلبی در حالی که مهار توسط ماموران و طبقه بندی شده خود را مارس 25 مرگ به عنوان یک قتل.

بخوانید | جورج فلوید مرگ: اتهامات جدید ممکن است به دادستان واضح تر مسیر به اعتقاد

این گزارش توسط رئیس معاینات پزشکی Andrew Baker املای بالینی جزئیات از جمله این که فلوید آزمایش مثبت برای COVID-19 آوریل 3 اما به نظر می رسد بدون علامت. این گزارش همچنین اشاره کرد Floyd را از ریه ها به ظاهر سالم اما او تا به حال برخی از تنگی عروق قلب است.

این شهرستان در اوایل خلاصه گزارش ذکر شده فنتانيل مسمومیت اخیر و متامفتامین استفاده تحت "سایر شرایط قابل توجهی" اما نه تحت "علت مرگ." گزارش کامل را در پانوشت اشاره کرد که نشانه هایی از فنتانيل سمیت می تواند شامل "شدید دپرسیون تنفسی" و تشنج.

سرمقاله | مرگ جورج فلوید ممکن است یا ممکن است یک نقطه عطف برای امریکا است. اما تظاهرات نشان می دهد زخم برش عمیق تر و گسترده تر

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب