اطلاعات خود را باعث می شود وب سایت شخصی

در اکثر موارد نتیجه یک مطلب مفید و قابل استفاده تر تجربه آنلاین. کمتر trawling را از طریق وب سایت برای به دست

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

در اکثر موارد نتیجه یک مطلب مفید و قابل استفاده تر تجربه آنلاین. کمتر trawling را از طریق وب سایت برای به دست آوردن آنچه شما نیاز دارید کمتر پر کردن فرم و faffing برای انجام کارها.

آیا آنها می دانند که شما بیش از حد خوب است ؟

تغییرات سلیقه ای می تواند بسیار قدرتمند است که معمولا انجام می شود مخفیانه و به طور بالقوه برای آسیب بزرگ. این یکی از تکنیک های که کمبریج Analytica اتکا به طور مخفیانه ایجاد نفرت در مبارزات انتخاباتی در سراسر جهان با بازی در مردم ترس شخصی.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که مردم نگران هستند. نظرسنجی نشان می دهد "که کمتر از یک سوم از انگلیسی ها اعتماد سیستم عامل به هدف قرار دادن آنها را در راه مسئول و که تقریبا دو سوم 61 درصد, 'مورد علاقه بیشتر نظارتی نظارت آنلاین هدف."

همانطور که با هر تکنولوژی ای وجود دارد که می تواند خوب و بد پیاده سازی.

در اینجا چند مورد از مطالعات تغییرات سلیقه ای در طبیعت به کمک به ما در درک این تکنولوژی و چگونه آن را ممکن است تحت تاثیر قرار ما در نهان روش است.

تبلیغات آنلاین تبعیض طراحی

وب سایت تبلیغ مثل گوگل عمل توسط امیدوار کننده به هدف قرار دادن تبلیغات بسیار دقیق به مردم بر اساس آنها چه کسانی هستند و چه آنها مانند. این خودکار تصمیم گیری, اغلب به نظر می رسد به رمز اجتماعی تعصبات اگر چه ما تقریبا هرگز می دانم که دقیقا چگونه آنها واقعا کار می کنند. با توجه به این کدورت محققان معمولا از چپ به پروب چنین سیستم هایی با آزمایش به استنباط چگونه آنها در واقع تابع زیر هود.

در قوی مثال 2015 از محققان گزارش داد که "زن جویندگان کار بسیار کمتر به احتمال زیاد نشان داده شده آگهی در گوگل به صورت بسیار شغل پرداخت بیش از مردان... ما متوجه شدیم که مردان نشان داده شد تبلیغات تشویق به دنبال مربیگری خدمات برای مشاغل پرداخت بیش از زنان است."

Woman typing on laptop computer
Facebook ایجاد می کند بسیار شخصی بدون تجربه واقعا توضیح میدهد که چگونه آنچه که شما ممکن است از دست و دیگر حقایق کلیدی. | عکس Kaboompics.com از Pexels

Facebook تغذیه شما اخبار تنها به عنوان "شما آن را دوست دارم"

با توجه به Facebook "اخبار خوراک رتبه بندی ایجاد شخصی و متنوع جریان از پست ها از مردم منابع خبری کسب و کار و جوامع شما متصل می Facebook."

"برای دیدن چه تأثیرات منظور از نوشته های شما در حال دیدن در خوراک خبری خود را: برو به پست. کلیک کنید در بالا سمت راست را انتخاب کنید و چرا من با دیدن این پست ؟ "

حتی اگر شما سعی می کنید برای پیدا کردن بسیاری از افراد هرگز واقعا می دانید که چرا Facebook به شما نشان می دهد آنچه شما می بینید و آنچه آن را از شما پنهان بیش از حد. است با استفاده از داده بسیار و در راه های بسیاری است که یک توضیح کامل می تواند یک کمی مثل یادگیری یک زبان جدید است.

در موارد مانند کمبریج Analytica افتضاح ما هنوز زنده با اثرات است که تغییرات سلیقه ای امروز. Facebook مجاز فعالان سیاسی برای نشان دادن به مردم مشکل ساز تبلیغات بخش بندی کاربران بر اساس داده های جمع آوری شده از طریق Facebook. تبلیغات هدف قرار گرفتند به طعمه ترس مردم و آنها را ترغیب به رای دادن یک راه خاص است. Facebook سود و دموکراسی رنج می برد.

کوپید قطاری از روح خود

آتش زنه است که یکی از آنلاین پیشرو matchmakers جمع آوری اطلاعات در این سرویس ، آنچه که آنها در مورد شما می دانید آنها استفاده کنید را انتخاب کنید بالقوه عاشقان به عنوان توضیح داده شده در این نگهبان بررسی است.

"پس چرا آتش زنه به همه که اطلاعات مربوط به شما ؟ 'به فرد تجربه برای هر یک از کاربران ما در سراسر جهان' به گفته یک سخنگوی آتش زنه. 'ما تطبیق ابزار پویا هستند و در نظر گرفتن عوامل مختلف هنگام نمایش بازی های بالقوه به منظور شخصی سازی تجربه برای هر یک از کاربران ما.'"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن