یک قرارداد جدید برای rentiers: که طرف بوریس جانسون واقعا ؟

تضاد با جانسون در سخنرانی این هفته به سختی می تواند starker. او مشتاق بود به استرس است که "درست کردن" مناطق خا

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

تضاد با جانسون در سخنرانی این هفته به سختی می تواند starker. او مشتاق بود به استرس است که "درست کردن" مناطق خارج لندن این معنی نیست که "راه اندازی برخی از تنبیهی حمله به ثروت سازندگان". او افزود: "البته ما کف زدن برای ما NHS اما در این دولت ما نیز تحسین کسانی که ما را بیمه خدمات درمانی امکان پذیر است: ما نوآوران ثروت ما سازندگان ما سرمایه داران و سرمایه داران; چرا که در پایان آن است که تمایل خود را به خطر با پول خود را که خواهد شد بسیار مهم برای موفقیت در آینده". که در آن روزولت اخراج مالی بالا به عنوان دشمن و پایداری اقتصادی جانسون در ادامه به فروختن این اسطوره را که از آن خواهد شد خود موتور.

و این هم حمایت است تا با سیاست. وعده اتش از قوانین برنامه ریزی مبتنی بر آنچه روزولت ممکن است از نظر یک "outworn سنت": این تصور که بوروکراسی (یا در جانسون طرز سخن گفتن "نیوت شمارش") چیزی است که برگزاری مولد سرمایه گذاری در این کشور است. در حقیقت این مشکل را می توان دقیقا به منافع او پس برعلیه دفاع. انگلستان است که از یک اقتصاد رانتی: اکثریت بزرگ آن برندگان کسانی هستند که استخراج ثروت از دارایی های, مهمترین زمین و اموال غارتی که توسط یک پف کرده سیستم بانکی. انگیزه ای برای تمرکز بر دستیابی به دارایی های موجود و هل دادن تا ارزش خود را به جای تحریک اجتماعی مفید فعالیت طاقت فرسا است. آن را کمتر ساخت ساخت ساخت' بیشتر 'شتاب شتاب شتاب'.

این همه آشنایی حلقه توخالی به جانسون به وعده "انجام کارهای متفاوت" به "رسیدگی به مشکلات در کشور ما که ما موفق به مقابله با دهه". او نمی خواهد. البته او نمی خواهد. اما آنچه بسیار مهم برای سمت چپ است به درک که چرا او نمی خواهد. این درست نیست که او نمی خواهد به صرف پول به اندازه کافی و یا که او را صرف آن در کارهای اشتباه – اگر چه هر دو از کسانی که درست هستند. این که مشکلات اقتصاد ما در حال ساختاریو مقابله با کسانی که مشکلات ساختاری نیاز به گرفتن قدرت از کسانی که از آنها بهره مند شوند. آن نیاز به democratising مالکیت مشترک منابع مانند زمین و انرژی است. از آن نیاز به ایجاد توازن قدرت بین موجر و مستاجر, ابزار, شرکت ها و مشتریان وام دهندگان و وام گیرندگان. آن نیاز به محدود کردن توانایی rentiers برای استخراج ثروت از دارایی های خود را از طریق چیزهایی مانند اجاره کنترل – ایجاد انگیزه به جای سرمایه به سرمایه گذاری مولد.

ما می تواند اعتماد به نفس محافظه کاران نمی خواهد انجام هر یک از این چیزها چرا که – به عنوان رابرت Jenrick رسوایی تا به وضوح نشان می دهد – رانتی سرمایهداران هستند و خود مردم است. بزرگترین اهدا کنندگان در معامله ملک, سرمایه گذاری و سوخت های فسیلی است. این اتفاقی نیست که من و دیگران به تازگی نشان داد در یک گزارش برای IPPR این منافع بوده است برندگان بزرگ از بحران تا کنون. در حالی که خصوصی مستاجرها گرفته اند قابل توجه درد – با درآمد کمبود فشار بسیاری به بدهی – صاحبخانه شده است به طور کامل محافظت. در حالی که مستاجران' درآمد از دست رفته را نمی توان بازیافت هر گونه عقب افتادگی اجاره شده در طول بحران هنوز هم باید به طور کامل پرداخت.

سلب بازگشت برنامه ریزی قوانین اجازه می دهد تا ریچارد Desmonds جهان برای ساخت آپارتمان لوکس ممکن است تولید مقدار زیادی از سود برای تعداد کمی از مردم است. آن را به انجام هیچ چیز برای underpaid کارگران ضروری که ما را از طریق این بحران -- به عبارت دیگر برای کسانی که در نهایت در حال به رسمیت شناخته شده به عنوان ثروت واقعی. علاوه بر این ، و آن را به انجام هیچ چیز به آدرس دیرینه ضعف اقتصاد انگلیس است. این است و نه فقط وعده های خالی از سرمایه گذاری بزرگ که سمت چپ باید به چالش بکشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب