خواهد شد شرکت های جهانی مسئولیت برای کسانی که آنها را به مدت طولانی بهره برداری?

کارگران مهاجر مواجه شده اند برخی از نگرانی های مشابه علاوه بر خطرات خود را به خوبی بودن. قطر 2022 باعث سویفت ا

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

کارگران مهاجر مواجه شده اند برخی از نگرانی های مشابه علاوه بر خطرات خود را به خوبی بودن. قطر 2022 باعث سویفت استخدام بسیاری از کارگران مهاجر عمدتا از جنوب آسیا به ساخت پروژه های زیربنایی. با این مستند از تمام فضاهای عمومی در کشور وجود دارد که سطح بیشتری از عدم اطمینان به کارگران آینده. گاردین گزارش داد که قطر بزرگترین اردوگاه کار تا به حال عملا تبدیل به یک زندان با بسیاری از گزارش به قرارداد ویروس.

با فقط غذا و محل اقامت ارائه شده بسیاری از کارگران مهاجر در مرخصی بدون حقوق. انگلستان مبتنی بر کسب و کار و حقوق بشر مرکز منابع (BHRRC) ابراز نگرانی از گزارش و نشان داد که کمی انجام شده است برای محافظت از کارگران مهاجر. شرکت های ساخت و ساز ارائه نشده است و کارگران با تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و تضمین امنیت شغلی است. عدم حمایت هر دو از قطر و از کشورهای مبدا بسیاری از این کارگران را تشدید کرده است خود را در حال حاضر شرایط خطرناک.

گذشته از شرکت های ایالات متحده به همان اندازه مسئول مشرف رفاه بسیاری از این مردم است. فراملی جلوه ای از این بی اعتنایی را می توان به جنوب آسیا متحده بهره از افزایش تولید ناخالص داخلی خود را با حسن نیت ارائه میدهد از وجوه ارسالی توسط کارگران مهاجر در علاوه بر این به کشورهای مانند قطر بهره گیری از نیروی کار ارزان. برای مثال در سال 2018 هند دریافت $78.6 میلیارد دلار در خارج از کشور و نقل و انتقالات. متاسفانه از مزایای چنین حواله بیشتر نیاز به تقویت تلاش های لابی گری برای محافظت بهتر از کارگران مهاجر.

بسیار از توجه این است که در مقابله با بهداشت عمومی فاجعه است که در حال حاضر هزینه بیش از 235,000 زندگی می کند. اما این نیز روشن است که انسان ابعاد COVID-19 گسترش فراتر از پزشکی پاسخ. اجتماعی, سیاسی, اقتصادی و برنامه های توسعه در خطر است, پاسخ باید مستقیما سقوط متحده است. یک فراملی همبستگی فراتر از مرزها است که شامل شرکت های بزرگ و شرکت مورد نیاز است در حال حاضر بیشتر از همیشه.

این بیماری همه گیر در معرض گسل خطوط ذاتی در بازار کار و قبل از سیستم اقتصادی موجود. اما اگر سرمایه داری است که به زندگی می کنند تا به قول خود از بلند کردن اجسام مردم را از فقر خارج قهرمانان از این سیستم ممکن است نیاز به تجدید نظر در 'کسب و کار به عنوان معمول' مدل. یک بحران بی سابقه ای از این عظمت نیاز به یک بی سابقه ای پاسخ. به عنوان مدیر سازمان بین المللی کار (ILO) گای رایدر می نویسد: "این اثر پاسخ ما به این تهدید وجودی ممکن است قضاوت با مقیاس و یا سرعت تزریق پول و یا اینکه آیا بهبود منحنی مسطح یا شیب دار اما آنچه ما را برای آسیب پذیر ترین در میان ما".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن