کره شمالی در ستایش یازدهم برای شیوع دستاوردهای

توسط: AP | بانکوک | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 4:27:23 pm چین و کره شمالی مهم ترین متحد و اقت

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: AP | بانکوک | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 4:27:23 pm
North Korea's Kim praises Xi for outbreak gains چین و کره شمالی مهم ترین متحد و اقتصادی تاسیسات حسابداری برای حدود 90 درصد از تجارت خارجی کشور. (کره شمالی نشست مطبوعاتی استخر از طریق AP فایل) FILE

کره شمالی می گوید رهبر کیم جونگ سازمان ملل متحد ارسال یک پیام شخصی به رئیس جمهور چین ستایش آنچه که او به عنوان توضیح داده شده در چین موفقیت در گرفتن آن coronavirus بیماری تحت کنترل است.

این گزارش توسط کره شمالی رسانه های دولتی به دنبال یک ارزیابی توسط کره جنوبی جاسوسی آژانس است که همه گیر است و صدمه زدن به شمال اقتصاد در حال حاضر فلج دهه از شکست سیاست های ایالات متحده به رهبری تحریم های بین المللی بر سلاح های هسته ای برنامه.

چین و کره شمالی مهم ترین متحد و اقتصادی تاسیسات حسابداری برای حدود 90 درصد از تجارت خارجی کشور. با چین COVID-19 caseload کاهش برخی از کارشناسان می گویند شمالی می تواند رسیدن به چین به نیروی تازه دادن به تجارت مرزی است که تا به حال شده است به طور قابل توجهی کاهش می یابد در ماه گذشته است.

کره ای خبرگزاری مرکزی می گوید کیم در پیام به یازدهم "تبریک گفت او بسیار قدردانی است که او تصرف یک شانس پیروزی در جنگ در برابر بی سابقه بیماری همه گیر."

آن مشخص نیست زمانی که پیام فرستاده شد. کره جنوبی جاسوسی آژانس اخیرا قانونگذاران گفت در یک بسته-درب جلسه که حجم تجارت بین کره شمالی و چین در سه ماهه اول کاهش یافته است 55 درصد از سال قبل است.

در ماه مارس دو جانبه حجم تجارت دچار 91 درصد افت نمایندگان مجلس با ذکر این سازمان عنوان کرد و گفت. شمالی در زمان اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع با بستن مرزهای خود در ماه ژانویه و quarantining هزاران نفر از مردم. آن را هنوز هم معتقد آن را تا به حال هیچ موردی از عفونت هر چند بسیاری از خارجی ها شک است.

یک کره جنوبی نماینده مجلس که در مورد جاسوسی سازمان یافته در اوایل این هفته گفت: سرویس اطلاعات ملی نمی تواند رد شیوع در شمال. اما این آژانس در نتیجه بالا رفتن سرسام آور قیمت مواد غذایی و وحشت-خرید در پیونگ یانگ و کاهش کیم جونگ سازمان ملل متحد را ظاهر عمومی در این سال بودند شواهدی از تاثیر این نماینده مجلس گفت.

کره جنوبی گزارش 12 تازه موارد جدید coronavirus اول خود را افزایش بالای 10 در پنج روز. آمار و ارقام توسط کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به ارمغان آورد ملی در مجموع به 10,822 موارد و 256 مرگ و میر.

سه مورد جدید تشخیص داده شد در سخت ترین-آمار شهر دائگو و سه نفر مسافر به نمایش در فرودگاه. به عنوان آن caseload کند شده است کره جنوبی دارای آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل اجازه می دهد ورزش به رزومه و آماده سازی برای بازگشایی مدارس است.

کره جنوبی لیگ حرفه ای فوتبال خود را آغاز فصل جدید در روز جمعه پس از جمعه بیس بال افتتاحیه. هنوز مقامات بهداشت هشدار از عفونت های جدید از مردم خواست تا با تجدید نظر در بازدید از پدر و مادر سالمند خود که روز جمعه است ملی پدر و مادر' روز بیش از آخر هفته.

چین اعلام کرد یک ویروس جدید مورد یک عفونت موضعی در استان جیلین و 16 مورد جدید از افرادی که در حال نشان دادن علائم. فقط 260 مردم باقی می ماند در بیمارستان بستری و 890 هستند در انزوا به عنوان موارد مشکوک و یا برای داشتن آزمایش مثبت اما بدون نشان دادن علائم.

چین گزارش کرده است 4,633 مرگ و میر در میان 82,886 موارد است. همچنین چین تیم های فوتبال را به طور موقت قطع بازیکنان پرداخت برای کمک به تیم مدیریت ضرر و زیان است. سر از چین در فدراسیون فوتبال چن Xuyuan همچنین گفت: دولت پخش دوربین مدار بسته که منطبق خواهد رزومه در یک برنامه مبهوت داد اما هیچ تاریخ. سازمان ملل متحد با توسل به دولت ها و شرکت ها و میلیاردرهای برای کمک به $6.7 میلیارد درخواست تجدید نظر برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس در کشورهای آسیب پذیر.

U. N. انسانی رئیس علامت Lowcock هشدار می دهد که عدم کمک می تواند منجر به گرسنگی همه گیر قحطی و شورش و درگیری بیشتر. Lowcock گفت: در حال حاضر وجود دارد و شواهد از کاهش درآمد و شغل ناپدید منابع غذایی کاهش و افزایش قیمت و کودکان گم شده و واکسن و غذا و اوج این بیماری همه گیر نیست و انتظار می رود آمار فقیرترین کشورهای جهان به مدت سه تا شش ماه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن