با پوشیدن ماسک صورت رای دهندگان فرانسوی بازگشت به تاخیر انتخابات شهرداری

توسط: رویترز | پاریس | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 3:31:48 pm پاریس بعید است که تنها ناامیدی بر

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: رویترز | پاریس | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 3:31:48 pm
France elections, France coronavirus elections, Emmanuel Macron, France elections coronavirus lockdown, World news, Indian Express پاریس بعید است که تنها ناامیدی برای پاکسازی. (AP Photo/میشل اویلر)

رای دهندگان در فرانسه ملبس به ماسک صورت برای رأی گیری روز یکشنبه در یک تاخیر در دور دوم از سرتاسر کشور در انتخابات شهرداری ها یک mid-term test برای رئیس جمهور امانوئل پاکسازی و حزب حاکم که می تواند موفق به برنده شدن در یک شهر بزرگ است.

یک سال پیش پاکسازی امیدوار بود که انتخابات محلی کمک خواهد کرد لنگر جوان خود را در شهرها و شهرستانها در سراسر فرانسه از جمله پاریس جلوتر از پیش بینی 2022 حضور در انتخابات مجدد. اما اخیرا ریاست جمهوری مشاوران شده است بازی کردن انتظارات است.

در پایتخت این انتخابات بزرگترین جایزه نشسته سوسیالیستی شهردار Anne Hidalgo در مسیر است برای راحت پس از پیروزی یک shambolic عملیات پاکسازی و La Republique en Marche (LaRem) ،

پاکسازی اولین انتخاب برای پاریس ترک بیش از یک رسوایی جنسی نوار کاست, خروج رئیس جمهور و وزیر بهداشت سابق به پرش در یک ماه قبل از دور اول."(اگنس) Buzyn شد parachuted بدون دانستن آنچه که او می خواست به انجام. او تا به حال هیچ پیشنهادات" گفت: یک بازنشسته رای دهندگان که به نام او به عنوان ژاکلین.

پاریس بعید است که تنها ناامیدی برای پاکسازی.

سبزها پیش بینی شده به انجام خوبی در شهرستانها مانند لیون, مارسی و بوردو گاهی اوقات در اتحاد با چپ ساختمان در حرکت آنها ایجاد شده در سال 2019 را در انتخابات پارلمانی اروپا. در پرپینان, Marine Le Pen را راست ممکن است کنترل خود را برای اولین بار در شهرستان با جمعیت بیش از 100 ، 000.

فرانسه فشرده پیش رو با دور اول انتخابات شهرداری ها در اواسط ماه مارس کمتر از 48 ساعت قبل از پاکسازی تحمیل شده یکی از اروپا و دقیقترین مستندات مجبور تاخیر طولانی قبل از دور دوم.

در مراکز رای گیری در پاریس کارمندان نشسته پشت پلکسی گلاس صفحه نمایش با پوشیدن ماسک یا سپر. "بهتر است سازمان یافته از زمان گذشته" گفت: مستمری Jean de ناتان.

پاکسازی گفت: "دوباره" ریاست جمهوری خود و در حال حاضر یک برنامه ریزی دقیق ماه آینده برای نهایی دو سال از حکم خود.

یک ترمیم کابینه است که به طور گسترده ای انتظار می رود با بزرگترین علامت سوال بیش از آینده ادوارد فیلیپ پاکسازی را نخست وزیر محبوب. فیلیپ در حال اجرا است برای کار های قدیمی به عنوان شهردار Le Havre.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن