نگاهی دموکرات' جارو طرح به تعمیرات اساسی پلیس

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 4:06:58 pm بسته محدودیت قانونی برای حمایت از پل

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 4:06:58 pm
بسته محدودیت قانونی برای حمایت از پلیس ایجاد یک پایگاه داده ملی از بیش از حد نیروی حوادث و ممنوعیت پلیس خفه کردن, دارای, در میان دیگر تغییرات است. (AP Photo/الکس Brandon)

دموکرات ها در کنگره در حال ارائه تعمیرات اساسی از روش های پلیس و پاسخگویی پس از تظاهرات توده ای بیش از مرگ و میر ناشی از آمریکایی های سیاه و سفید در دست اجرای قانون است.

عدالت در پلیس عمل است که در میان جاه طلبانه ترین اجرای قانون اصلاحات از کنگره در سال و در مقابل چندین جنبه از پلیس که آمده اند تحت نقد قوی به خصوص به عنوان بیشتر و بیشتر خشونت پلیس دستگیر شده است در تلفن همراه تصویری و به اشتراک گذاشته شده در سراسر کشور و جهان است.

بسته محدودیت قانونی برای حمایت از پلیس ایجاد یک پایگاه داده ملی از بیش از حد نیروی حوادث و ممنوعیت پلیس خفه کردن, دارای, در میان دیگر تغییرات است که اگر تصویب می توانست پیامدهای عظیم در پلیس در آمریکا

روشن نیست که آیا این قانون تصویب خواهد شد به خصوص در انتخابات سال و در میان تماس به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" و رو به رشد شد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا خود را به عنوان یک "نظم و قانون" رهبر و انتقاد بسته و ادعا دموکرات را "رفته دیوانه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب