شهرهای دوقلو دیدم 87 آتش سوزی در 5 روز

ST. پل -- شهرهای دوقلو 87 شاهد آتش سوزی در پنج روز در گرما از ناآرامی های اخیر مقامات روز سه شنبه گفتند که در

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

ST. پل -- شهرهای دوقلو 87 شاهد آتش سوزی در پنج روز در گرما از ناآرامی های اخیر مقامات روز سه شنبه گفتند که در اعلام جدید نیروی کار به پیگیری کردن arsonists اعتقاد به مسئول بخش بزرگی از آنها را.

"هشتاد و هفت را یک شماره" امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: در یک بعد از ظهر در کنفرانس خبری با استناد به آمار و ارقام از دولت آتش مارشال ، تحت شرایط عادی این دوره ممکن است یک یا دو آتش سوزی, او گفت:.

آتش سوزی تبحر در سراسر پل و مینیاپولیس در طول هفته گذشته به عنوان شورش و آتش سوزی و غارت مربوط تظاهرات توده هفته گذشته مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در هنگام مرگ سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

Harrington گفت: وظیفه نیروی متشکل از پرسنل از اداره فدرال الکل و تنباکو و سلاح گرم, St. Paul و مینیاپولیس بخش آتش و آتش سوزی محققان از دو شهر' ادارات پلیس و دولت آتش مارشال ،

"امروز آنها در حال شروع به کار است که لیستی از آتش سوزی برای پیدا کردن که در آن در حال مشترکات که در آن رایج جنایی موضوعات و آنها نیز به جمع کسانی که دستگاه های آتش زا — بطری های بنزین ایم که شنیدن داستان در مورد اما رک و پوست کنده بود نه جسمی بدست ما دست" او گفت:. "بنابراین در حال حاضر ما مردمی وجود دارد چیدن آن ، ... ما می دانیم که بسیاری از کسانی که در آتش سوزی عمدا تنظیم شده است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Harrington گفت: ردیابی کردن arsonists نیست فقط یک ماده از بررسی قانونی جرم است اما بخشی از مسئله گسترده تر از به دنبال عدالت پس از شورش.

"آن بود و نه فقط مسائل" Harrington گفت و اشاره کرد که بسیاری از آتش سوزی را ترک کرده اند کوچک-صاحبان کسب و کار با چشم انداز کمی برای بازسازی کارگران بدون شغل و جوامع بدون دسترسی به غذا و دارو و سایر کالاها و خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب