فعال COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در داکوتای شمالی به عنوان روغن پچ شهرستان می بیند پرش

وجود دارد در حال حاضر 720 اهالی داکوتای شمالی شناخته شده آلوده به ویروس — بیشتر از هر نقطه از آنجا که دولت خود

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

وجود دارد در حال حاضر 720 اهالی داکوتای شمالی شناخته شده آلوده به ویروس — بیشتر از هر نقطه از آنجا که دولت خود را تایید اولین مورد در ماه مارس است.

مانند بسیاری از کشورهای جنوب و جنوب غربی کشور داکوتای شمالی دیده است COVID-19 عفونت افزایش بیش از سه هفته گذشته با فعال موارد بیش از سه برابر در دولت است.

بر خلاف فلوریدا تگزاس و دیگر عمده virus نقاط داغ, داکوتای شمالی است که در میان کشورهای در تست سرانه و نرخ مثبت آزمون باقی مانده است نسبتا کم است.

حدود 2.3 درصد از 2,427 نتایج آزمون اعلام کرد: به منظور برگشت مثبت اما بیش از نیمی از این آزمایش به عنوان بخشی از آخرین دسته ای از نتایج به حال تست شده قبلا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وزارت بهداشت نیز تایید شنبه که Cass County زن در 80 سالگی درگذشت از COVID-19. مانند تقریبا تمام دیگر قربانیان این بیماری در این کشور گزارش وزارت او شرایط بهداشتی اساسی.

این اداره می گوید 88 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از بیماری, از جمله 73 ساکنان Cass County است. شصت و سه از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

هنوز هم وجود دارد چهار مرگ و میر است که باقی می ماند در یک "اصل مثبت" دسته که بدان معنی است که یک حرفه ای پزشکی مشخص شد که COVID-19 شد علت مرگ اما فرد آزمایش شد برای این بیماری در حالی که او زنده بود.

نیمی از موارد جدید گزارش روز شنبه آمد از ویلیامز شهرستان که شامل ویللیستن. این شهرستان اجتناب شود بدترین بیماری همه گیر اما در حال حاضر 53 فعال موارد است. شرکت نفت و گاز هس Corp. فاش هفته گذشته که چندین قرارداد کارکنان آزمایش مثبت برای این ویروس در آن Tioga گاز, گیاه, اما معلوم نیست اگر هر یک از موارد جدید به گیاه است.

یازده از موارد جدید آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. از 2,503 ساکنان شناخته شده اند که تا به حال این بیماری در شهرستان 146 در حال حاضر آلوده.

هفت مورد جدید آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. شهرستان در حال حاضر شناخته شده ترین فعال موارد در دولت در 184 — بیش از دو برابر مقدار آن را تا به حال در آغاز ماه است. چهار مورد جدید گزارش شده از شهرستان مورتون که شامل مندن. شهرستان در حال حاضر دارای 41 شناخته شده فعال موارد است.

به عنوان شیوع در بیسمارک مترو منطقه بدتر دولت و مقامات محلی باید با اشاره به افزایش تست و عدم ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله ممکن توضیحات.

توسط ramping تا تست و تماس با ردیابی تلاش وزارت کار این است که پیدا کردن بیشتر موارد مثبت. اما Bismarckers به طور کلی برای جلوگیری از گسترش ویروس. چند تن از ساکنان پایتخت ماسک می پوشند و بسیاری از کسب و کار از جمله فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها انجام داده اند دور با اجتماعی فاصله اقدامات اجرا قبلا در این بیماری همه گیر.

دیگر 18 مورد جدید سه شنبه از 13 شهرستانهای مختلف است. بخش تایید اولین مورد از دره طلایی شهرستان نهفته است که در لبه غربی از دولت است.

بورگوم گفت: دولت ظرفیت برای انجام حداقل 5000 تست در هر روز و از او خواست ساکنان به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه. دولت قرار است در تست توده حوادث در دولت بزرگترین مناطق مترو برای حدود یک ماه است.

فرماندار اشاره کرد در یک کنفرانس خبری هفته گذشته که دولت به زودی شروع احداث ثابت COVID-19 تست سایت های زیادی از مناطق مترو مانند فارگو, Grand Forks, بیسمارک, Dickinson و جیمز تاون. او گفت: تست در سایت را هنوز هم رایگان و برای همه کسانی که می آیند.

در مجموع 4,493 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 3,685 بازیافت. چهل و دو ساکنان بستری هستند با این بیماری پایین یکی از دوشنبه.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 235,497 اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب