قالیشویی حکیمیه

قالیشویی حکیمیه   بدون شک اگر شما هم جزو اهالی منطقه حکیمیه تهران باشید، تا اکنون برای انتخاب قالیشوی

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1400

قالیشویی حکیمیه

قالیشویی حکیمیه

 

بدون شک اگر شما هم جزو اهالی منطقه حکیمیه تهران باشید، تا اکنون برای انتخاب قالیشویی مناسب دچار چالش شده‌اید. دلیل این موضوع را می تواند تعداد قالیشویی های فراوانی موجود در این ناحیه دانست که انتخاب را برای مشتریان دشوار می‌کند. قالیشویی حکیمیه یکی از قالیشویی های معتبر در این منطقه است. این قالیشویی در واقع یکی از شعبه‌های قالیشویی ملکه تهران است. قالیشویی ملکه استاندارد ها و خدمات متنوعی دارد که همین آن را از سایر رقبا متمایز کرده است. شعبه حکیمیه آنها نیز از چنین استانداردهایی پیروی کرده‌اند و به همین جهت توانسته به یکی از بهترین انتخاب ها برای اهالی این منطقه بدل شود. ما در ادامه این متن قصد داریم مروری بر این شعبه و مزیت های آن داشته باشیم.

ویژگی های مهم قالیشویی حکیمیه

قالیشویی حکیمیه در چینش استانداردهای خود، از شعبه مرکزی پیروی کرده و به همین جهت دارای بالاترین سرعتو کمترین قیمت است. از طرفی دیگر کیفیت این مرکز به دلیل وجود ماشین‌آلات و نیروهای متخصص،کیفیت آن در بالاترین سطح ممکن است. جزئیات این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

نیروهای متخصص

استفاده از نیروهای متخصص یکی از مهمترین ویژگی‌های قالیشویی حکیمیه است. این مرکز دارای کارشناسانی است که به خوبی با تار و پود فرش آشنایی دارند. آنها هر نوع فرش ماشینی و دستباف را می شناسند و  با ساختار لکه های آن ها آشنایی کاملی دارند. همین مورد سبب می شود تا آنها بتوانند به بهترین وجه ممکن فرآیند شستشو را مدیریت و لکه ها را تمیز نمایند. همواره یکی از اپراتورها در بخش انتهایی شستشو قرار دارد و فرشهای خارج شده از این مرکز را بررسی کرده تا از تمیز بودن آنها اطمینان حاصل نماید. همین مورد سبب شده است تا قالیشویی حکیمیه یک انتخاب مناسب برای ساکنین این ناحیه باشد.

استفاده از ماشین آلات مدرن

به کارگیری ماشین آلات مدرن یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی است که در قالیشویی حکیمیه دیده می‌شود. این مرکز دارای پیشرفته ترین ماشین ها در زمینه ی شستشو و تمیز کردن فرش است. این تجهیزات تقریباً تمام فرآیند شستشو را در بر می گیرند و به همین جهت نیاز به نیروی انسانی را به حداقل مقدار ممکن کاهش می‌دهند. همین مورد سبب شده است تا سرعت کار افزایش و هزینه نهایی هم کاهش یابد.

پیک های سریع

وجود پیک های سریع یکی دیگر از مهمترین مزیت ها در قالیشویی حکیمیه است. این مرکز دارای رانندگان مخصوصی است که به خوبی تمام مسیر های منطقه حکیمیه را می دانند. آنها بعد از اولین تماس مشتریان خود را به سرعت به محل مورد نظر آنها می رسانند. از طرفی دیگر بعد از اتمام شستشو، آنها فرش‌ها را دوباره با همان سرعت در اختیار مشتریان قرار می دهند. این موضوع با توجه به ترافیک موجود در ناحیه اهمیت بسیار زیادی دارد.

افزون بر این پیک ها، سرعت شستشو و تمیز کردن فرش درون کارگاه هم با سرعت بسیار زیادی انجام می‌شود. این موضوع خود عاملی است که باعث می شود تا مشتریان زمان اندکی را منتظر تمیز شدن فرشهای خود بمانند.

قیمت مناسب

قیمت فاکتور دیگری است که مشتریان این روزها اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. به دلیل شرایط اقتصادی موجود، بیشتر افراد ترجیح می دهند تا به سمت خدمات ارزان تر بروند. قالیشویی حکیمیه به خوبی بر این موضوع اشراف داشته است. بدین جهت آنها سعی کرده اند تا حد ممکن قیمت ها را کاهش دهند. بدین جهت آنها ماشین‌آلات را جایگزین نیروی انسانی کردند و از هزینه‌های اضافی هم جلوگیری نمودند. مجموع این دو مورد سبب شده است تا تعرفه های این مرکز به حداقل مقدار ممکن برسد. این تعرفه ها به گونه ای است که بسیاری از مشتریان آن را در مقابل کیفیت کار بسیار ناچیز می دانند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن