تصویری که نشان می دهد افسر با زانو روی گردن جرقه خشم

توسط: AP | Allentown | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 1:33:49 pm فلوید از مرگ برانگیخته تظاهرات در

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | Allentown | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 1:33:49 pm
Video that shows officer with knee on man's neck sparks fury فلوید از مرگ برانگیخته تظاهرات در سراسر جهان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند. (بازنمودی)

تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که یک پنسیلوانیا افسر پلیس با زانو خود را بر روی یک مرد گردن در حالی که تلاش برای مهار او باعث شده است تا اعتراضات و تقاضا از محلی Black Lives Matter گروه را به حالت تعلیق افسران درگیر است.

ویدیو شات شنبه شب از یک رهگذر خودرو را نشان می دهد Allentown ماموران ضابط یک مرد بر روی زمین در خارج از اتاق اورژانس قلب مقدس دانشگاه سنت لوک بیمارستان.

یک افسر آرنج خود را در گردن قبل از تعویض زانو به نگه داشتن او را در حالی که دیگر افسران مهار اسلحه خود را.

این مرد به نظر نمی رسد به مقاومت در برابر در طول تصویری. Allentown پلیس منتشر شد بیانیه چهار شنبه شب گفت: این تعامل در حال بررسي است و بیشتر فیلم ها در حال بررسی است.

بخش منتشر شده آن استفاده از زور سیاست در اوایل این ماه پنج هفته پس از سفید مینیاپولیس افسر پلیس قرار داده و زانو خود را در جورج فلوید گردن برای چند دقیقه حتی پس از متوقف پاسخ.

فلوید از مرگ برانگیخته تظاهرات در سراسر جهان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

سیاست ممنوع گردن محدودیت و chokeholds. آن را می گوید که افسران باید تنها با استفاده از مقدار نیروی لازم برای کنترل وضعیت.

با توجه به دستور پلیس افسران خارج از بیمارستان برای یک نامربوط توجه به زمانی که آنها را دیدم یک مرد سرسام آور در خیابان استفراغ و توقف در جلوی خانه ER. افسران و کارکنان بیمارستان تعامل با انسان که شروع به فریاد زدن و تف در آنها به پلیس گفت:.

در این بیانیه گفته بود "noncompliant که مورد نیاز ماموران برای مهار" او.

معلوم نیست از چه زمانی افسر بود زانو خود را از مرد گردن. مرد تحت درمان در بیمارستان و منتشر شد. پلیس منتشر نشده نام یا مسابقه از هر گونه افراد دیده می شود در این ویدئو.

این ویدئو نوشته شده بود به رسانه های اجتماعی که در آن مردم در زندگی توجه به Lehigh Valley Facebook صفحه خواستار پاسخ از پلیس.

این گروه با تشکیل یک اعتراض اواخر روز شنبه در مقابل ایستگاه پلیس و در حال برنامه ریزی مارس به سالن شهرستان در روز دوشنبه با رهبران جامعه میله میله به عنوان سخنرانان.

Allentown شهردار ری o'connell و رئیس پلیس گلن Grantiz جونیور نشان داد تا اعتراض.

هر دو گفت: پلیس باید به بررسی این موضوع بیشتر است. اوکانل به نام فیلم "نگران کننده است."

پلیس گفت: در بیانیه خود که در آنها طرح در انتشار فیلم ها بیشتر در اواخر این هفته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن