11-year-old برچسب میریزد نور در داستان هاتون ماهی گیر 31-اینچ Devils Lake انواع مختلف اردک ماهی

به خصوص زمانی که ماهی شده بود بیش از 11 سال پیش. اسکات "شکر لب" Phipps از Hatton, N. D. پیدا کردم که در مدت کو

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

به خصوص زمانی که ماهی شده بود بیش از 11 سال پیش.

اسکات "شکر لب" Phipps از Hatton, N. D. پیدا کردم که در مدت کوتاهی قبل از 3 p. m. روز شنبه, ژوئن 10, زمانی که او فرود آمد 31-اینچ انواع مختلف اردک ماهی در کریل خلیج شیاطین دریاچه که تا به حال یک برچسب کوچک متصل نزدیکی پشت آن dorsal fin.

درست مثل تیراندازی متحد اردک یا غاز است به یاد ماندنی اتفاق برای شکارچیان پرندگان, پس از آن برای ماهیگیران تفننی است که گرفتن یک برچسب گذاشته شده توسط ماهی.

"من می توانم به شما بگویم که ماهی سفر ما" گفت: فیپس " ماهیگیری دوستان اسکات هال از چنگال بزرگ بود که وجود دارد برای به اشتراک گذاشتن در هیجان به یاد ماندنی گرفتن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سالن گفت: او می خواهم گرفتار 29 اینچ انواع مختلف اردک ماهی در هفته گذشته در حالی که ماهیگیری در نزدیکی روح دریاچه کازینو با یکی دیگر از دوستان.

"بود که بزرگترین انواع مختلف اردک ماهی هر کدام از ما تا به حال از نزدیک شاهد گرفتار از دریاچه تا زمانی که خود را" هال گفت: فیپس " انواع مختلف اردک ماهی. "هر دو و من ماهی بزرگ گرفتار شده بودند 'پایین تندرست' ریسندگی با زالو در 14 تا 17 فوت آب است."

A close-up highlighted by an orange circle shows the location of a tag in the 31-inch walleye Scott Phipps of Hatton, N.D., caught and released Wednesday, June 10, on Devils Lake. The fish had been tagged May 5, 2009, at the north end of Six-Mile Bay during the final year of a three-year tagging study the Game and Fish Department conducted on Devils Lake.

نزدیک برجسته توسط یک دایره نارنجی رنگ را نشان می دهد محل از یک برچسب در 31 اینچ انواع مختلف اردک ماهی اسکات Phipps از Hatton, N. D., گیر افتاد و منتشر شد یکشنبه, ژوئن 10, در Devils Lake. ماهی شده بود برچسب مارس 5, 2009 در شمال از شش مایل خلیج در طول سال آخر از سه سال tagging بررسی بازی و ماهی گروه انجام شده در Devils Lake.

Phipps در حال حاضر دارای یک "30 اینچ چربی انواع مختلف اردک ماهی" بر روی دیوار خود را و بنابراین او تصمیم به انتشار این ماهی گفت: سالن که می خواستم این داستان را به تعجب در پیش از فیپس " آینده تولد جولای 6.

دیگر تولد شگفتی نیز در آثار هال می گوید.

"یک تکه روزنامه یا آنلاین داستان خواهد بود پاداش اضافه شده" سالن گفت. "اگر او می شنود و یا می بیند داستان خود را از یکی دیگر از دوستان قبل از آن که می تواند فقط به عنوان سرد!"

قبل از Phipps منتشر انواع مختلف اردک ماهی بزرگ آنها نوشت که برچسب شماره (5-2810) و گزارش گرفتن با استفاده از فرم آنلاین برای گزارش برچسب گذاشته شده توسط ماهی در داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش وب سایت.

جمعه, ژوئن 15, Phipps کردم کلمه از بازی و ماهی است که انواع مختلف اردک ماهی شده است برچسب مارس 5, 2009 در شمال از شش مایل خلیج و حدود 23 اینچ طولانی ،

با توجه به سفت Hiltner غرب, منطقه شیلات سرپرست برای بازی و ماهی در Devils Lake, گروه برچسب 1,000 walleyes برای سه سال متوالی از سال 2007 از طریق 2009 در سایت های مختلف شیاطین در اطراف دریاچه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف اردک ماهی و مرگ و حرکات ماهی در داخل و خارج از دریاچه های بزرگ.

با توجه به این که مقدار زمان بسیاری از کسانی که ماهی به احتمال زیاد یا گرفتار شده اند توسط ماهیگیران تفننی و یا فوت ناشی از علل طبیعی.

"ما بدست معدود برچسب گرداند در چند سال گذشته" Hiltner گفت هرالد. "در سال 2017, ما نه می گرداند. در سال 2018 وجود دارد و دو در سال 2019 فقط یکی و در سال 2020 شده است وجود دارد یکی است."

و کاملا یک ماهی در آن بود.

"برچسب بودن فقط اضافه شده به 'Wow' عامل به عنوان هیچ یک از ما تا به حال دیده می شود و یا یکی قبل از" هال گفت.

Dokken گزارش در خارج از منزل. او را در (701) 780-1148, (800) 477-6572 ext. 1148 و یا ارسال ایمیل به bdokken@gfherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب