دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار 'تاخیر' به 2020 انتخابات ریاست جمهوری در میان ادعا می کند از رای گیری تقلب

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 7:00:10 pm فایل رئیس جمهور دونالد مغلوب

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 7:00:10 pm
us election postponed, donald trump, trump on us elections delay, us elections delay news, us presidential elections 2020, us elections 2020 news فایل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش در کاخ سفید دیدار با رهبران اسپانیایی, پنج شنبه, جولای 9, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که برای اولین بار شناور یک "تاخیر" برای ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری ادعا که "افزایش پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد شد در نتیجه تقلب".

"با جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری (نه رای گیری غایب است خوب) 2020 خواهد بود که نادرست و جعلی انتخابات در تاریخ است. از آن خواهد شد یک خجالت بزرگ برای ایالات متحده آمریکا. تاخیر انتخابات تا زمانی که مردم می توانند به درستی امن و با خیال راحت در انتخابات شرکت کند ؟ " او توییتی در روز چهارشنبه (زمان ما).

تاریخ انتخابات فدرال تنظیم شده توسط کنگره و قانون اساسی باعث می شود هیچ مقررات برای تاخیر ژانویه 20 2021 تحلیف ریاست جمهوری.

همیشه از رمان coronavirus همه گیر رسیده است که ما بسیاری از آنها تحت فشار قرار دادند برای گسترش استفاده از پستی آراء به عنوان مخالف در شخص رای گیری برای اطمینان اجتماعی فاصله بحرانی اندازه گیری اتخاذ شده در سراسر جهان برای توقف شیوع.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن حزب جمهوری خواه شده است مقاومت در برابر این تلاش ها با توجه به قانون و دادگاه انتصاب در هر دو سطح فدرال و دولت کار برابر گسترش غایب انتخابات.

جمهوریخواهان استدلال کرده اند که پستی رای گیری می تواند به افزایش خطرات ناشی از تقلب انتخابات و دموکرات ها را متهم به استفاده از همه گیر به عنوان بهانه ای برای پیشبرد انتخابات اصلاحات.

منتقدان را به نام اغراق آمیز جمهوری خواه معتقد است که پستی رای گیری می تواند به علت تقلب در انتخابات اصرار دارد که چنین malpractices هستند بسیار نادر در ایالات متحده است.

تام پرز رئیس کمیته ملی حزب دموکرات به نام حزب جمهوری خواه تلاش های "سرکوب رای دهندگان در استروئید."

رئیس جمهور تهمت که آشکارا ابراز جمهوری خواه اپوزیسیون گفته است که باید برای گسترش برنامه های پستی رای گیری موفق "شما هرگز جمهوری منتخب در این کشور است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب