زیمبابوه تعلیق بورس, تلفن همراه, پرداخت بیش از 'اقتصادی خرابکاری'

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 1:40:24 pm تورم در جنوب کشور آفریقایی است که در 786%

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 1:40:24 pm
Zimbabwe public holiday, Zimbabwe sanctions, us sanctions on Zimbabwe, Zimbabwe president, Emmerson Mnangagwa sanctions, world news تورم در جنوب کشور آفریقایی است که در 786% آن به تازگی احیا ارز سقوط کرده است و بانک جهانی تخمین می زند اقتصاد کوچک خواهد شد به اندازه 10 درصد در این سال است. (AP)

زیمبابوه به حالت تعلیق در تمام معاملات پولی در تلفن همراه-سیستم عامل تلفن و متوقف تجارت های محلی در بورس در تلاش برای ایجاد ثبات در ارز آن است.

اقدامات بیا دو روز پس از رئیس جمهور Emmerson Mnangagwa هشدار داد دولت خود را مقابله با "malpractices" که او گفت: باید تضعیف دولت او در تلاش برای پایان دادن به یک بحران اقتصادی است. تورم در جنوب کشور آفریقایی است که در 786% آن به تازگی احیا ارز سقوط کرده است و بانک جهانی تخمین می زند اقتصاد کوچک خواهد شد به اندازه 10 درصد در این سال است.

تعلیق معاملات پولی توسط شرکت ها از جمله Econet Wireless Ltd. واحد Ecocash را "تسهیل سرزده تحقیقات منجر به دستگیری و تعقیب مجرم" وزارت اطلاعات در بیانیه ای گفت: جمعه در پایتخت آن هراره. شرکت های دیگر تحت تاثیر این مقررات شامل تحت کنترل دولت Telecel.

دولت است که در اختیار "بی عیب و نقص اطلاعاتی که به منزله یک مورد prima facie به موجب آن مبتنی بر تلفن همراه پول سیستم زیمبابوه در حال توطئه با کمک زیمبابوه بورس یا عمدا و یا سهوا در فعالیت های غیر قانونی که در حال تخریب اقتصاد" وزارت گفت.

این اقدامات را در محل باقی می ماند تا زمانی که تلفن همراه-پول سیستم عامل شده اند "اصلاح به هدف اصلی خود و تمام زمان فانتوم نرخ ارز باید همگرا به یک واقعی نرخ ارز که توسط نیروهای بازار تحت ارز خارجی سیستم حراج" آن گفت:.

زیمبابوه بورس اجرایی جاستین Bgoni گفت که او تا به حال نشده است به طور رسمی اطلاع از اقدامات و نمی تواند نظر. تماس به Econet مدیر عامل شرکت داگلاس Mboweni بدون جواب رفت در حالی که سخنگوی Econet کاهش یافته است به نظر. Telecel مدیر عامل Angeline Vere گفت: او غافل از اعلام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب