داکوتای شمالی گزارش 92 موارد جدید COVID-19 به عنوان فعال مورد رسیدن به رکورد

فعال موارد در داکوتای شمالی نیز به رکورد یکشنبه با 677 ساکنان مثبت در حال حاضر برای این بیماری. علامت پیشی قبل

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

فعال موارد در داکوتای شمالی نیز به رکورد یکشنبه با 677 ساکنان مثبت در حال حاضر برای این بیماری. علامت پیشی قبلی همه گیر بالا از 670 روز شنبه, مارس 21 که کارشناسان گفته شد این ویروس اولین موج اوج در دولت است. فعال موارد بیش از دو برابر در گذشته 27 روز.

تقریبا 2% از آزمون گزارش یکشنبه برگشتم مثبت است. دولت را به طور کلی مثبت نرخ 3.67%. دولت انجام 228,535 آزمون هر چند بیش از نیمی از کسانی که تجویز شده است به افرادی که قبلا تست شده.

هر دو Cass County, و, Burleigh هر شهرستان اضافه شده 21 مورد جدید از این ویروس است. Grand Forks شهرستان گزارش 16 مورد جدید. مورتون و استارک شهرستانهای هر یک از ثبت پنج مورد جدید در حالی که ویلیامز شهرستان شمارش چهار مورد جدید. بنسون, Cavalier, Kidder, Logan مک اینتاش, Mountrail, Ramsey, Renville, Sargent, Sioux, Traill, والش و بخش شهرستانهای همه اضافه شده سه کمتر از موارد جدید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت گزارش نمی هر گونه مرگ و میر ناشی از بیماری ترک تعداد کل مرگ و میر در 87. هفتاد و چهار میر لیست COVID-19 به عنوان علت اصلی مرگ در حالی که 13 نفر دیگر لیست آن را به عنوان علت دوم و یا در انتظار مرگ ثبت شده است. این گروه همچنین گزارش داد چهار مرگ و میر افرادی که فرض شده اند COVID-19 مثبت است.

Cass County, به گزارش 72 مرگ و میر ناشی از این بیماری است. چنگال بزرگ شهرستان است و در آینده نزدیک در مرگ و میر با چهار.

کمک به افزایش موارد است که افزایش مداوم در تست با توجه به Renae Moch مدیر بیسمارک-Burleigh بهداشت عمومی. هفته گذشته دولت گزارش روز متوالی بیش از 5,500 آزمون مارک یک افزایش شدید در تست.

Burleigh شهرستان به 190 از دولت فعال موارد بسیاری در داکوتای شمالی. فعال موارد در پایتخت منطقه به بیش از دو برابر از ابتدای ماه جلب توجه از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم که گفت دولت است که از نزدیک نظارت بر این منطقه شیوع.

فعال موارد در Cass County شماره 139 در حالی که چنگال بزرگ شهرستان گزارش 55 فعال موارد است.

شصت و سه مورد مرگ گزارش شده در خانه های سالمندان. ویلا ماریا ماهر-مرکز مراقبت در فارگو آگهی های دولت در فعال موارد با پنج میان ساکنان و سه در میان کارکنان.

در سراسر کشور مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را گزارش کرده اند 3,173,212 موارد COVID-19 و 133,666 مرگ و میر.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن