ترکیه نام 3 معصومین و از جمله استاد, برای ایاصوفیه

توسط: AP | آنکارا | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 10:53:05 pm مقامات تعیین شده تفکیک شده مناطق خارج ا

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: AP | آنکارا | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 10:53:05 pm
Haghia Sophia mosque plan draws Turkish-German criticism مقامات تعیین شده تفکیک شده مناطق خارج از ایاصوفیه برای مردان و زنان که مایل به پیوستن به روز جمعه مراسم تحلیف نماز.

ترکیه در روز پنج شنبه منصوب منصوب سه امامان برای ایاصوفیه یکی از آنها یک استاد مطالعات مذهبی به عنوان ملت آماده برای اولین بار نماز در استانبول نقطه عطفی در 86 سال های پس از تبدیل آن به یک مسجد.

رئیس جمهور رجب طیب اردوغان قرار است پیوستن صدها نفر از نمازگزاران جمعه برای نماز داخل سابق بیزانس کلیسای که تبدیل به یک مسجد با 1453 مسلمان فتح استانبول و سپس یک موزه در سال 1934 پس از ترکیه شد و سکولار جمهوری.

اردوغان با صدور فرمان بازسازی نمادین قرن 6 ساختمان به عنوان یک مسجد در این ماه پس از ترک دادگاه عالی حکم داد که ایاصوفیه شده بود به طور غیر قانونی ساخته شده را به یک موزه بیش از هشت دهه پیش. این حرکت مواجه شد با ترس در یونان و ایالات متحده آمریکا و از رهبران کلیسای مسیحی.

توضیح داد | چرا ایاصوفیه را به مسجد قرار می دهد ترکیه سکولار اعتبار در نماز

سر از ترکیه مقام مذهبی, علی Erbas روز پنج شنبه اعلام کرد انتصاب سه امام که منجر نماز در reconverted مسجد: محمد Boynukalin یک استاد حقوق اسلامی در دانشگاه مرمره استانبول و Ferruh Mustuer و Bunjamin Topcuoglu و ائمه را از دو استانبول مساجد.

Erbas همچنین نام پنج muezzins – مقامات که مسلمان تماس برای نماز ؟ برای ایاصوفیه از جمله دو از استانبول مسجد آبی مشهور.

مقامات تعیین شده تفکیک شده مناطق خارج از ایاصوفیه برای مردان و زنان که مایل به پیوستن به روز جمعه مراسم تحلیف نماز.

چندین جاده های منتهی به ساختمان در حال مسدود شده است. مقامات گفته اند که به عنوان بسیاری از 17,000 پرسنل امنیتی خواهد بود در انجام وظیفه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن