زیمبابوه می شود 7 میلیون دلار بانک جهانی کمک مالی برای مبارزه با کروناویروس

توسط: رویترز | هراره | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 10:36:28 pm توتون و تنباکو فروش های فوق الع

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | هراره | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 10:36:28 pm
توتون و تنباکو فروش های فوق العاده و مقامات پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus در اولین روز از توتون و تنباکو بازاریابی فصل در هراره زیمبابوه چهار شنبه, آوریل 29 سال 2020 است. (AP)

بانک جهانی اعطا خواهد شد 7 میلیون دلار به زیمبابوه برای کمک به آن در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید است که انتظار می رود به بدتر در حال حاضر مبارزه اقتصادی و بحران غذایی یک سخنگوی بانک در روز چهارشنبه.

زیمبابوه وزیر اقتصاد نوشت: به وام دهندگان جهانی در ماه گذشته هشدار داد که این کشور در حال هدایت به سمت سلامت و فاجعه اقتصادی توسط coronavirus به دلیل بدهی معوقه معنی آن را نمی تواند دسترسی به تامین مالی خارجی است.

چرا که این کشور بیش از $1.2 میلیارد معوقه به بانک جهانی و بانک توسعه آفریقا و اروپا بانک سرمایه گذاری و آن را فاقد شرایط لازم برای سرمایه گذاری و یا بخشش بدهی از وام دهندگان جهانی.

بانک جهانی گفت: در حالی که زیمبابوه و دیگر کشورهای بدهکار به وام دهنده نمی تواند دسترسی منظم تامین مالی آنها می تواند دریافت پول از آن وجوه اعتماد به مبارزه با کروناویروس که آهسته اقتصاد جهانی است.

"ما می دانیم این است که یک بحران جهانی است که اثرات هر کشور و ما را ترک نمی هر کسی پشت سر ما در پاسخ" سخنگوی گفت.

زیمبابوه خواهد دریافت 5 میلیون دلار از بانک جهانی تامین مالی تسهیلات اعتماد و یکی دیگر از 2 میلیون دلار خواهد بود منحرف از بودجه به منظور کمک به این کشور بهبود یافتن از یک گردباد ویرانگر در سال 2019.

مقدار هیچ وجه نزدیک به 200 میلیون دلار است که وزیر دارایی Mthuli Ncube گفت: کشور نیاز به مبارزه COVID-19 در نامه خود به وام دهندگان بین المللی.

بانک جهانی را بلافاصله می گویند که آیا آن اعطا شد در پاسخ به مالی درخواست شده توسط زیمبابوه.

یک زیمبابوه خزانه سخنگوی نیست پاسخ به پرسش رادیو فردا.

"بانک ارشد مدیریت سرمایهگذاری اضافی برای صندوق تامین مالی به اطمینان حاصل شود که زیمبابوه و گروه کوچک از کشورهای دیگر در عقب افتادگی می توانید دریافت پشتیبانی به عنوان بخشی از تلاش جهانی برای کمک به کشورهای در پاسخ به COVID-19 بحران" بانک جهانی گفت:.

فقیر آفریقایی جنوبی کشور تنها ثبت شده 34 مورد و چهار مرگ و میر ناشی از کوروناویروس اما تحلیلگران می گویند آن شکننده نظام سلامت را نمی خواهد بود قادر به تحمل هر گونه افزایش در عفونت.

قبل از شیوع کروناویروس زیمبابوه در حال حاضر در درک آن بدترین بحران اقتصادی در یک دهه مشخص شده توسط شديد کمبود مواد غذایی خارجی, ارز, دارو و برق است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب