اتهام چنگال بزرگ تیرانداز باقی مانده در بیمارستان در وضعیت مطلوب'

سلمه Pendleton, 41 که متهم از باز کردن آتش بر اجرای قانون در هفته گذشته منجر به مرگ مادر و یک چنگال بزرگ افسر

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

سلمه Pendleton, 41 که متهم از باز کردن آتش بر اجرای قانون در هفته گذشته منجر به مرگ مادر و یک چنگال بزرگ افسر پلیس و همچنین آسیب از یک چنگال بزرگ شهرستان کلانتر دفتر معاون باقی مانده در بیمارستان پس از درد و رنج زخم گلوله. با توجه به HIPAA, آسیب های خود را و دیگر اطلاعات در مورد وضعیت خود باقی می ماند ناشناخته اما Altru بیمارستان سخنگوی آنی Bonzer گفت هرالد پنج شنبه 5 ژوئن که از وضعیت خود است "رضایت بخش است."

در ظاهر اولیه خود در دادگاه هفته گذشته برگزار شد telephonically Grand Forks مبارزه با مواد مخدر نیروی کار عامل خاص استیو Gilpin گفت که او همراه با پندلتون در بیمارستان و که پندلتون هنوز هم ناخودآگاه و در ونتیلاتور. Bonzer قادر به تایید این که آیا پندلتون وضعیت تغییر کرده است پس از آن. اوراق قرضه خود را در $1 میلیون پول نقد فقط در آن دادرسی و دادگاه بعدی او ظاهر یک تفهیم اتهام و بنرهاي قرار است در ماه ژوئن 29. نهایی dispositional کنفرانس مهلت پندلتون به تصمیم بگیرد که آیا او می خواهد به یک مورد درخواست و یا رفتن به دادگاه است که برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 10.

پندلتون رو دو فقره قتل و سه فقره اقدام به قتل یک تعداد از جنایی و فساد و در نتیجه آسیب بیش از $10,000 یک تعداد از ارعاب و یک تعداد بی پروا خطر افتادن با بی تفاوتی. اگر محکوم به قتل جدی ترین اتهامات او چهره حداکثر مجازات حبس ابد بدون آزادی مشروط.

او متهم است که باز کردن آتش بر روی دو کلانتر نمایندگان در مه 27 در جنوب چنگال بزرگ آپارتمان زمانی که نمایندگان اقدام به اجرای حکم دادگاه به حذف او و مادرش لولا مور از محل اقامت به عنوان بخشی از اخراج اقدامات برای عدم پرداخت اجاره بها. پس از اولین عکس از کار اخراج شدند, دو GFPD افسران در پاسخ به نمایندگان برای کمک تماس بگیرید.

مور و GFPD افسر کودی هولته بودند به ضرب زخمی در تیراندازی ارز. GFCSO سرجوخه اد گالو) ران Nord نیز دچار زخم گلوله به پا و شکم است. او منتقل شد به Altru بیمارستان و از بيمارستان مرخص شده. پلیس می گویند در مجموع پندلتون اخراج 41 دور از AK-47. او همچنین دچار زخم گلوله و گرفته بود به Altru بیمارستان جایی که او باقی مانده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تحقیقات مربوط به هفته گذشته تیراندازی است که توسط رهبری داکوتای شمالی اداره تحقیقات جنایی پس GFPD و GFCSO تبدیل شده اند و همه شواهد از جمله اسناد و مدارک و گزارش می دهد که شامل جزئیات این حادثه بیش از به دولت محققان.

همچنین شامل شواهد بیش از تبدیل به دولت بدن است فیلم دوربین از حداقل برخی از افسران درگیر در تیراندازی. GFCSO کاپیتان Lloyd, Joel تایید کرد که هر دو نمایندگان که که در اولیه تیراندازی بودند با پوشیدن فعال بدن دوربین در زمان عکسبرداری است. GFPD سرهنگ دریک Zimmel بود مطمئن نیستید اگر هر کدام از GFPD دو افسر که در پاسخ به تماس برای کمک به حال فعال بدن خود دوربین.

"در راه این امر تعجب من کمی اگر آنها به خاطر تحمل در ذهن و بدن خود را کم همیشه در حال اجرا به طوری که افسران نیاز به آنها را فعال و غیر فعال کردن آنها" Zimmel گفت. "اگر آنها در مسیر به یک تماس که در آن نمایندگان می گویند که آنها زیر آتش و وجود یک نفر که کشته شده اند, من فکر کردن در آن ممکن است و اگر نه احتمال وجود دارد که خود را با عجله به وجود آمده است که معاون کمک های آنها فقط به سادگی نمی آنها را روشن کنید."

همه شواهد در تحقیقات منتشر خواهد شد به عنوان بخشی از هر آزمایشی که صورت می گیرد و یا پس از بررسی به این نتیجه رسیدند.

Zimmel نیز روشن است که Gilpin یک افسر BCI و فقط به این دلیل که او یک عضو از چنگال بزرگ مبارزه با مواد مخدر نیروی کار این بدان معنا نیست که این تیراندازی مرگبار است که درمان به عنوان یک مخدر بررسی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب