دانشمندان ادعا می کنند آنها را شناسایی کرده اند تمیزترین هوا بر روی زمین بیش از اقیانوس جنوبی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:21:32 am آئروسل فیلتر نمونه پروب

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 11:21:32 am
آئروسل فیلتر نمونه پروب هوا را در جنوب اقیانوس در استرالیا دریایی ملی تسهیلات R/V محقق (کاترین مور/Colorado State University)

محققان از دانشگاه ایالتی کلرادو باور دارند که جهان را پیدا تمیزترین هوا واقع بیش از اقیانوس جنوبی سی ان ان گزارش شده است. این تیم از محققان گفته است که جوی منطقه بیش از اقیانوس — که در اطراف قطب جنوب — بوده است نه منفی تحت تاثیر فعالیت های انسانی.

به عنوان کیفیت هوا همچنان به طور پیوسته رو به زوال با توجه به فعالیت های انسانی و دانشمندان و محققان در تلاش برای پیدا کردن جیب سراسر زمین که در آن هوا تاثیر پذیری مردم است. استاد سونیا Kreidenweis و تیم خود را از دانشگاه ایالتی کلرادو شناسایی یک جیب در حالی که انجام یک برای اولین بار-از-آن-نوع مطالعه بيوآئروسلهای موجود ترکیب اقیانوس جنوبی.

این تیم دریافتند که ذرات آئروسل — که تولید شده توسط فعالیت های انسانی مانند سوزاندن سوخت های فسیلی, کاشت برخی محصولات کشاورزی و تولید کود شیمیایی — غایب بودند در لایه مرزی است که خوراک پایین ابرها بیش از اقیانوس جنوبی.

"این ذرات معلق در هوا کنترل خواص بنابراین (جنوب اقیانوس) ابرها به شدت مرتبط هستند به اقیانوس فرآیندهای بیولوژیکی که قطب جنوب به نظر می رسد جدا از جنوب پراکندگی میکروارگانیسم ها و مواد مغذی رسوب از جنوب قاره" توماس هیل همکاری نویسنده این مطالعه گفت: در بیانیه ای.

محققان سفر سرنشین یک پژوهش قایق از Tasmania, استرالیا به قطب جنوب یخ لبه و نمونه برداری از هوا در سطح مرز دریایی — بخشی از جو که در تماس مستقیم با اقیانوس سی ان ان گزارش شده است.

با توجه به آب و هوا کانال 21 از جهان 30 آلوده ترین شهرها در هند. Ghaziabad در اوتار پرادش جهان نام گرفت آلوده ترین شهر در سال 2019 به عنوان در هر جهان کیفیت هوا گزارش 2019. چین هوتن دوم شد و در لیست بیست و ششم ایستاده بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب