'بله بله من': مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا را به اثبات که coronavirus سرچشمه در ووهان آزمایشگاه

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 7:08:48 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 7:08:48 am
coronavirus, coronavirus trump, coronavirus wuhan trump, trump on coronavirus china, trump on coronavirus, coronavirus world updates رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیست کلمات گوشت چرخ کرده در کاخ سفید به رویداد روز پنج شنبه هنگامی که از او پرسید آیا تا به حال شواهد دیده است که به او یک "درجه بالایی از اعتماد به نفس" این ویروس از ووهان موسسه ویروس شناسی. (AP)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز پنج شنبه او با اعتماد به نفس coronavirus ممکن است منشأ در یک آزمایشگاه ویروس شناسی است اما برای توصیف شواهد تشدید تنش ها در روابط با پکن بیش از ریشه های شیوع بیماری مرگبار.

تهمت نیست کلمات گوشت چرخ کرده در کاخ سفید به رویداد روز پنج شنبه هنگامی که از او پرسید آیا تا به حال شواهد دیده است که به او یک "درجه بالایی از اعتماد به نفس" این ویروس از ووهان موسسه ویروس شناسی.

"بله, بله, من," او گفت: "کاهش به جزئیات. "من نمی توانم به شما بگویم که. من مجاز نیست به شما بگویم که."

دولت چین حمایت ووهان موسسه ویروس شناسی است را رد کرد و اتهامات و دیگر مقامات ایالات متحده باید عنوان احتمال است. اکثر کارشناسان بر این باورند که ویروس نشات گرفته در بازار فروش حیوانات وحشی در ووهان و شروع به پریدن کرد از حیوانات به مردم است.

مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است افزایش سرخوردگی با چین در هفته های اخیر بیش از همه گیر است که هزینه دهها هزار نفر از زندگی در ایالات متحده به تنهایی موجب یک انقباض اقتصادی و تهدید شانس خود را برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر.

خواه رئیس جمهور گفت: قبلا دولت او در تلاش بود برای تعیین اینکه آیا coronavirus ناشى از ووهان آزمایشگاه پس از گزارش های رسانه ها آن را ممکن است به صورت مصنوعی سنتز شده در چین دولت-حمایت آزمایشگاهی و یا شاید فرار از چنین امکانات.

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفت: آن شناخته شده نیست که آیا این ویروس از آزمایشگاه.

"ما نمی دانیم که اگر آن را از ووهان موسسه ویروس شناسی. ما نمی دانیم که اگر آن را ناشى از بازار و یا در عین حال برخی از مکان های دیگر. ما نمی دانیم که کسانی که پاسخ" Pompeo گفت: در مصاحبه با Newsradio 1040.

گسترش از کروناویروس که باعث بیماری تنفسی COVID-19 تا منجر به عمیق تر شدن شکاف بین مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و چین است. پکن پیشنهاد کرده است که ارتش ایالات متحده ممکن است به ارمغان آورده اند این ویروس را به چین و مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: چین موفق به هشدار جهانی به خطرات در یک موقع و شفاف و مد.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت: ممکن بود که چین هم نمی تواند جلوگیری از گسترش coronavirus و یا اجازه دهید آن را گسترش. او کاهش یافته است می گویند که آیا او برگزار شد رئیس جمهور چین مسئول آنچه که او احساس می کند که اطلاعات غلط در مورد ظهور coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: چین در تلاش برای رسیدن به پایین چگونه ویروس پدید آمده است: "حداقل به نظر می رسد تلاش می شود تا حدودی شفاف با ما."

"اما ما در حال رفتن به پیدا کردن. به شما امکان یادگیری در نه چندان دور آینده. اما آن را یک چیز وحشتناک است که اتفاق افتاده است – که آیا آنها ساخته شده است یک اشتباه و یا اینکه آیا آن آغاز شده به عنوان یک اشتباه و سپس آنها ساخته شده یکی دیگر. و یا آیا کسی چیزی را بر روی هدف است ؟ " او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن به رویترز گفت در مصاحبه ای در روز چهارشنبه بود که او به دنبال در گزینه های مختلف را از نظر عواقب پکن بیش ویروس. "من می توانم در یک مقدار زیادی" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن