Keselowski برنده باران خیس Coca-Cola 600

"من خیلی خوشحال هستم که برای تیم" Keselowski گفت. "عمده است. این کک 600. ... ما فقط زمین این یکی. همه اینها فق

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

"من خیلی خوشحال هستم که برای تیم" Keselowski گفت. "عمده است. این کک 600. ... ما فقط زمین این یکی. همه اینها فقط با هم آمد."

تعقیب الیوت در موقعیت به نفع خود تا زمانی که هم تیمی اش ویلیام بایرون چرخید و ایجاد نهایی احتیاط. الیوت رفت و در چهار لاستیک جدید و نمی تواند را تشکیل می دهند لازم است زمین.

"شما را به تصمیم گیری و با آنها زندگی می کنند," الیوت گفت: از رفتن برای لاستیک جدید.

الیوت در زمان سرب از Keselowski با 37 دور در طولانی ترین مسابقه نسکار مدار.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را نزدیک به یک چرخش قابل توجه برای الیوت که چهارشنبه شب در دارلینگتون Raceway شد رقیب در دامان نهایی زمانی که او تبدیل شده بود به دیوار توسط Kyle Busch در یک حرکت جنجالی به پایان رسید که پیشنهاد خود را برای برنده شدن.

The Coca-Cola, 600 تا به حال 11 رهبران متفاوت با الیوت تبدیل شدن به گذشته از آن. Keselowski برنده این رویداد برای اولین بار.

Jimmie Johnson شد و نفر دوم پس از الیوت رایان Blaney, Busch, Kevin Hoffman و دفاع از قهرمان مارتین Truex جونیور

نسکار تا به حال در کانون توجه خود را به در یک روز که به طور سنتی از ویژگی های کامل یک تخته سنگ از خودرو مسابقه ای. اما فرمول یک جایزه بزرگ موناکو لغو شد و IndyCar ایندیاناپولیس 500 منتقل شد به اوت نگرانی و محدودیت های مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

جوی afton wagner که تبدیل به 30 روز یکشنبه برنده مرحله سوم. او کاهش یافته است به هشتم پس از راه اندازی مجدد و سپس آغشته به 20 نقطه زمانی که یک پنالتی برای سرعت در جاده گودال مورد بررسی قرار گرفت.

الکس بومن اسیر دو مرحله است. او به پایان رسید 20th.

مانند هر دو مسابقه در دارلینگتون, S. C., طی هفته گذشته بودند تماشاگران در می ایستد. وجود دارد تماشاچیان از آپارتمان متصل به جاده سریع السیر برای روز یکشنبه رویداد.

در طول باز دور دنی Hamlin ماشین خود را از دست بالاست. برنده چهارشنبه شب باران-کوتاه مسابقه در دارلینگتون او به سرعت کاهش یافت و چندین دور برگشت بود و از مشاجره حدود نیم ساعت به مسابقه.

وجود 68 دقیقه باران تاخیر فقط 50 دور در Kurt Busch پیشرو. مسابقه به پایان رسید در مدت کوتاهی پس از نیمه شب.

Clint Bowyer بود به دلیل خراب عدم رسیدن به 100 دامان خوانده شده را علامت. بابا والاس خارج شد در مدت کوتاهی پس از.

Kurt Busch شروع در قطب پس از مقدماتی در بعد از ظهر. از آن او بود 28th قطب در مدار اما برای اولین بار در این مسیر است.

این سومین جام سری مسابقه در هشت روز. وجود دارد یکی دیگر از مسابقه شنبه شب در شارلوت موتور جاده سریع السیر بخشی از نسکار بازگشت سریع به عمل در سطح بالا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن