کیم جونگ سازمان ملل متحد را ناتمام بیمارستان نشان می دهد تحریم ها در حال گاز گرفتن

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 10:12:57 am رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 10:12:57 am
Kim Jong Un, North Korea, Pyongyang General Hospital, North Korea economy, North Korea sanctions, Indian Express رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد بازدید از یک سایت ساخت و ساز از یک بیمارستان در پیونگ یانگ کره شمالی. (کره مرکزی نیوز/کره جنوبی اخبار خدمات از طریق AP)

کیم جونگ سازمان ملل متحد در آخرین ظاهر که در آن او لباس پوشیدن مقامات ساختمان یک ویترین بیمارستان نشان می دهد که چرا رهبر کره شمالی نمی تواند به پژمرده شدن تحت تحریم برای همیشه اگر از او می خواهد خود را به حل اقتصاد است. در سفر به پیونگ یانگ به طور کلی بیمارستان, کیم شدت انتقاد کرد و در ساختمان کمیته بیش از "مشکلات جدی اقتصادی سازمان برای ساخت و ساز" رسمی مرکزی کره ای آژانس خبری روز دوشنبه گفت:. کیم "سرزنش" این کمیته برای پیروی از سیاست های حزب حاکم کرد و آن را "بی دقتی" بودجه بندی.

تنش زمینه بازرسی می آید کمتر از سه ماه قبل از سالگرد 75 از حزب کارگران کره در اکتبر. 10 که کیم در ماه مارس انتخاب کرده بود به عنوان نمادی از اتمام تاریخ. این پروژه به نظر می رسد شده اند آمار با کمبود مصالح ساختمانی تأکید مشکل او چهره به بهبود شرایط زندگی در حالی که زحمتکش تحت رهبری آمریکا تحریم کمپین طراحی شده برای جلوگیری از خود را از برنامه هسته ای.

"وجود دارد به سادگی هیچ چیز بیشتر از او می تواند انجام دهد اما به سرزنش مقامات یا افراد خواهد شروع به بازجویی کیم مشروعیت برای ارائه نیازهای مردم گفت:" چا Du-hyeogn یک بازدید از محقق در Asan موسسه مطالعات سیاست.

اقتصاد کشور خطرات کاهش 6 ٪ در این سال با توجه به Fitch راه حل خواهد بود که بدترین حالت آن انقباض پس از یک تاریخی قحطی بیش از دو دهه پیش. از کروناویروس که باعث کره شمالی به تعطیل مرزهای خود در ماه ژانویه — عملا از بین بردن آنچه حقوقی تجارت این بود که مشکل را تشدید کند.

بیش از دو سال پس از سراسیمگی از نشست با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چین چین و کره جنوبی ماه Jae-in, Kim هنوز نشده دست به تحریم او می خواست در ازای هر گونه ارائه می دهد به مقیاس خود برنامه سلاح های هسته. علاوه بر مهار کره شمالی واردات از فلزات و ماشین آلات و فرآورده های نفتی, تحریم نیز محدود کیم دسترسی به ارز خارجی.

Kim Jong Un, North Korea, Pyongyang General Hospital, North Korea economy, North Korea sanctions, Indian Express منبع: بلومبرگ

زبان بیرون آمدن از یک اخیر نظامی مرکزی کمیسیون نشست نشان می دهد denuclearization خاموش است در جدول در حال حاضر برای کیم و رژیم خود را ادامه خواهد داد به ساخت آن اتمی آرسنال 38 شمالی سایت که دارای تخصص در کره شمالی گفت: در یک شنبه تفسیر.

تحریم ها را ساخته اند آن را دشوار است برای گرفتن تجهیزات پزشکی به پیونگ یانگ بیمارستان عمومی سایت NK وب سایت خبری گزارش داد در ماه گذشته. کیم اختصاص داده است دو نفر از دو دوجین علنا اعلام کرد که سفر این سال دیدار دو towered مرکز که تحت پوشش به مساحت 60000 متر مربع (650,000 فوت مربع) — تقریبا به اندازه سابق سایت مرکز تجارت جهانی در پایین منهتن.

کاستی های کیم عمده دیگر پروژه ساخت و ساز — به ونسن-Kalma منطقه گردشگری در سواحل شرق که شامل بیش از 100 ساختمان یک فرودگاه و یک استادیوم ورزشی -- ساخته شده است که عمده پیشرفت بیش از نه سال گذشته اما همچنان ناتمام ظاهرا با کمبود مصالح ساختمانی, 38 شمالی گزارش شده در مارس بر اساس تحلیل تصاویر ماهواره ای.

Kim Jong Un, North Korea, Pyongyang General Hospital, North Korea economy, North Korea sanctions, Indian Express کیم جونگ سازمان ملل متحد, رهبر کره شمالی. (ایسنا عکس: آندره Rudakov)

کره شمالی آموخته درس در مورد خطرات ناشی از ساخت گران قیمت و هنگامی که آن را ساختمان 105-داستان Ryugyong Hotel در سال 1987 و دیدم کار متوقف 16 سال به دلیل هزینه های اتمام آن در ساختمان است که غالب پیونگ یانگ افق می تواند ورشکسته از دولت است. رژیم تحت رهبر کیم جونگ ایل برای یک زمان airbrushed خارج از هتل رسمی عکس. آن را دستخوش کشیدن اما هرگز باز برای مهمانان.

راشل Minyoung لی سابق آمریکا در دولت تحلیلگر متخصص در کره شمالی گفت: کیم توجه به این پروژه به نظر می رسد در نظر گرفته شده تا نشان دهد که او یک عملی و دست رهبر است.

همچنین به عنوان خوانده شده | کیم جونگ سازمان ملل متحد می گوید کره شمالی مانع از coronavirus از ساخت تاخت و تاز

"کره شمالی به احتمال زیاد مورد نیاز برای راه اندازی یک امکان اقتصادی پروژه — مقیاس کوچکتر اما با این وجود نمادین" لی گفت. "کیم جونگ سازمان ملل متحد به وضوح فکر ساخت یک بیمارستان در پایتخت کشور ملاقات آن شرایط است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب