در حالی که جهان مشغول است با این ویروس اسرائیل الحاق کرانه

زندگی کودکان در اردوگاه های پناهندگان و در همه جا در کرانه نداشته دسترسی به آموزش و پرورش پس از 5 مارس. این طر

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

زندگی کودکان در اردوگاه های پناهندگان و در همه جا در کرانه نداشته دسترسی به آموزش و پرورش پس از 5 مارس. این طرح برای بازگشایی مدارس در آغاز ماه اوت است. ما باید سه هفته از کلاس های فشرده به پایان سال تحصیلی جاری. سپس در پایان ماه اوت ما شروع سال تحصیلی جدید.

من بسیار نگران هستم چون من نیاز به آمده تا با راه های جدید برای تدریس به کودکان با خیال راحت. به عنوان من می توانم بستگی بین المللی داوطلبان آمدن به فلسطین و من باید به فکر راه های جایگزین برای حمایت از آموزش و پرورش کودکان محلی. من در حال حاضر با توجه به کلاس های آنلاین, اما ممکن است آن را دشوار است به نگه داشتن کودکان متمرکز شده است. همکاران من و من یک مقدار زیادی به نظر, اما ما را حفظ خواهد کرد تلاش برای انجام بهترین های ما.

سخت ترین قسمت برای من این است که من شش سال است که با مادر خود در پاریس. ما صحبت می کنند از طریق اسکایپ برای دو ساعت در هر روز, اما این کافی نیست. او بسیار جوان پس از آن دشوار است برای نگه داشتن توجه خود را. ما بازی بازی های آنلاین با هم و است که بهترین راه برای نگه داشتن او را سرگرم در طول طولانی ما تماس.

مکالمات ما نیز فرصت را برای من به صحبت کردن با او به زبان عربی به او کمک کند در ادامه به یادگیری زبان من. من به او صحبت می کنند در عربی اما او پاسخ همیشه در خاطر او استفاده نمی شود به زبان عربی در فرانسه. او را نگه می دارد از من می پرسی: "هنگامی که شما در حال آمدن است؟" من نمی دانم چرا که مرزها بسته شده و فرودگاه بسته شده است. دشوار است که زندگی را از طریق این.

تنها جنبه مثبت از وضعیت فعلی این است که من شده اند قادر به صرف زمان بیشتری را با پدر و مادر مسن در روستای ما Awarta. در طول مستند من ماندم با پدر و مادر و دو برادر. این اولین بار است که در بیش از بیست سال است که من صرف چنین زمان طولانی با پدر و مادرم. من خوشحالم که من قادر به صرف زمان بیشتری را با آنها, اما من امیدوارم که برای دیدن پسرم به زودی.

[همانطور که به Jáfia Naftali کمرا]

فقر و ازدحام بیش از حد در کرانه غربی و نوار غزه ساخته شده اند مردم به ویژه مستعد ابتلا به این ویروس باعث فلسطینی اعلام وضعیت اضطراری در 5 مارس و تحمیل 14 روز قرنطینه در هر کسی که وارد این سرزمین است. یک برآورد 53,000 اضافی خانواده رانده شده اند به فقر به عنوان یک نتیجه از اقدامات اضطراری. اقتدار شده است قادر به ارائه امداد به بسیاری از کسانی که تحت تاثیر, در حالی که سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد امداد و کار سازمان برای پناهندگان فلسطین) است و در مواجهه با مشکلات جمع آوری پول برای کمک به این سرزمین است.

در نوامبر 2019 در دولت آمریکا اعلام کرد که آن را دیگر نمی خواهد در نظر شهرک های اسرائیلی در کرانه باختری غیر قانونی تحت قوانین بین المللی. در ژانویه سال 2020 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه یک طرح صلح برای اسرائیل و فلسطین است که نمی خواهد نیاز اسرائیل به هر یک از قلمرو آن را به عهده گرفت در کرانه باختری است. این بود که بلافاصله رد فلسطین اما اسرائیل فشار دادن پیش با اجرای آن پس از آماده نبرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در نهایت موفق به تشکیل یک دولت ائتلافی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب