هنگ کنگ رهبر تماس از "استانداردهای دوگانه" در امنیت ملی امتیاز به ما

توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 2:12:59 pm "آنها بسیار مورد خود نگران امنیت

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 2:12:59 pm
Hong Kong braces for downtown protests on China-backed laws "آنها بسیار مورد خود نگران امنیت ملی اما در امنیت ملی ما...آنها از طریق نگاه رنگی, عینک," لام گفت: در یک کنفرانس خبری هفتگی. (AP/فایل)

هنگ کنگ رهبر کری لام را متهم به دولت های خارجی در روز سه شنبه از "استانداردهای دوگانه" در واکنش به پکن قصد دارد برای تحمیل قوانین امنیت ملی در این شهرستان با اشاره به ضد خشونت پلیس تظاهرات در ایالات متحده است.

در اولین حضور عمومی پس از واشنگتن گفت: آن را حذف دلار هنگ کنگ درمان ترجیحی در قانون ایالات متحده در پاسخ به پکن برنامه لام هشدار داد کشورهای تهدید کننده اقدامات علیه این شهر است که آنها ممکن است صدمه دیده منافع خود است.

نظر| نبرد برای هنگ کنگ

"آنها بسیار مورد خود نگران امنیت ملی اما در امنیت ملی ما...آنها از طریق نگاه رنگی, عینک," لام گفت: در یک کنفرانس خبری هفتگی.

"در ایالات متحده ما را ببینید که چگونه شورش می شد به کار گرفته شده توسط دولت های محلی در مقایسه با موضع آنها به تصویب رسید که تقریبا همان شورش اتفاق افتاده در هنگ کنگ در سال گذشته است."

از دست داشتن صبر و شکیبایی با هنگ کنگ بعد از در مقیاس بزرگ و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات در چین-اداره شهرستان در سال گذشته مقامات پکن در ماه گذشته پیشرفته قصد دارد به معرفی قوانین مقابله با تجزیه طلبی براندازی تروریسم و دخالت خارجی.

این قوانین همچنین می توانید ببینید چینی سازمان های اطلاعاتی راه اندازی فروشگاه در مالی جهانی hub.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت هنگ کنگ بود دیگر به اندازه کافی مستقل از پکن به عنوان وعده داده شده در زمان تحویل سال 1997 از خاک بریتانیا گفت: هنگ کنگ دیگر نمی خواهد درمان متفاوت از چین در ایالات متحده قانون است.

جزئیات| توضیح داد: چگونه چین به دنبال کنترل بیشتر در هنگ کنگ

هنگ کنگ و پکن مقامات اصرار دارند حقوق و آزادی های حفظ خواهد شد, اظهارات تکرار لام در روز سه شنبه. او گفت: "نگرانی عمومی" در مورد این قانون بودند قابل فهم به عنوان یک پیش نویس بود و در عین حال به نهایی.

در واشنگتن پلیس با شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی برای متفرق کردن تظاهرات مسالمت آمیز در نزدیکی کاخ سفید روز دوشنبه به عنوان برگ برنده عهد عظیم نشان از زور برای پایان دادن به خشونت اعتراض به مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس.

ده ها تن از شهرستانها ایالات متحده باقی می ماند تحت حکومت دیده نمی شود پس از شورش پس از سال 1968 ترور مارتین لوتر کینگ جونیور پلیس در برخی از مکان ها نیز دیده می شود پیوستن به پیاده روی و زانو در همبستگی با معترضان.

بخوانید| یک تراژدی آمریکایی: در روز روایت منتقل شده از خشونت پلیس به ترس از خشونت

معترضان در هنگ کنگ یافته و درخواست برای حق رای همگانی و مستقل تحقیق چگونه پلیس به کار گرفته شده بودند.

هنگ کنگ که در آن معترضان را رد لام را شرح تظاهرات به عنوان شورش است اجرا حکومت. پلیس متهم شده اند نامتناسب استفاده از نیروی آن مقامات را تکذیب کرد.

پکن بازدید

در بیانیه ای جداگانه از هنگ کنگ دولت گفت: لام سفر به پکن روز چهارشنبه برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را در قانون است. مقامات بالا برای عدالت و امنیت بخش دبیر ترزا چنگ و جان لی و رئیس پلیس کریس تنگ خواهد شد پیوستن به او.

این قانون احیا تظاهرات در هنگ کنگ در ماه گذشته باعث شد پلیس به آتش فلفل گلوله در قلب منطقه مالی و صدها نفر بازداشت.

تظاهرات می تواند همچنان در روزهای آینده از جمله در برابر یک بحث برانگیز لایحه که criminalise بی احترامی چین سرود ملی توجه بیشتر بحث در مجلس در روز چهارشنبه.

پلیس این هفته را رد کرد و برای اولین بار در سه دهه یک برنامه به برگزاری سالانه مراسم احیاء در 4 ژوئن به مناسبت سالگرد چینی سربازان باز کردن آتش بر روی معترضان در داخل و اطراف پکن میدان تیان آن من با استناد به coronavirus نگرانی های جدید محلی انتقال گزارش شده در این شهرستان است.

لام بارها گفت ممنوعیت تجمعات بزرگتر از هشت نفر بود اجتماعی را حفظ فاصله و تا به حال هیچ لایههای سیاسی.

این محدودیت نیز تهدید می کند قصد دارد به صورت قانونی سازماندهی سالگرد راهپیمایی از تظاهرات ضد دولتی آغاز شده است که در ماه ژوئن سال گذشته است.

خواستار هنگ کنگ مردم را به نور شمع در سراسر شهر در ژوئن 4 و بیشتر تظاهرات برگزار می شود در طول ماه پدید آمده اند حاضر به هر حال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن