هیچ کسب و کار به عنوان معمول سناریو: 10 امتیاز برای اتحادیه اروپا کرونا طرح اقدام

– احترام به حقوق بشرما گرامی داشتن حقوق بشر تنها زمانی که آنها تا حد زیادی در معرض خطر و این همان است که بیش ا

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

احترام به حقوق بشر

ما گرامی داشتن حقوق بشر تنها زمانی که آنها تا حد زیادی در معرض خطر و این همان است که بیش از حد با سلامت انسان است. باید وجود داشته باشد یک بحث آزادی حریم خصوصی و آزادی حرکت و.... از نظر آزادی نسبت به دولت را به اتخاذ یک تعادل جدید بین آزادی و امنیت پس از اختلال اساسی حقوق فردی است. یک هسته مرجع و راهنما برای ارزش باید به مجموعه قبل از کرونا دوره نیز در شرایط اولیه سوالات حقوقی. ما باید بحث نه تنها رایگان و باز کردن مرزهای بلکه free جوامع به دنبال تضمین آزادی های فردی.

های زندگی بار

کرونا می تواند به ما بیاموزد که اروپا بیش از صرفا از لحاظ مالی منظم و از لحاظ اقتصادی کارآمد است. اروپا نگرانی اصول اساسی برای بشریت و جامعه است. این اروپا است که پدیدار از این بیماری همه گیر در یک بسیار نابرابر جای پا خواهد بود بیشتر تکه تکه. کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا خواهد بود در دور شکل بدتر از دیگران است. ما در رعایت پیوندی و تنش بین اقتصاد و جامعه است اما چشم انداز منحصر به فرد است: میل به توسعه پایدار در راه زندگی و اجرای این ایده که "ما در حال نشستن در یک قایق با هم".

تنظیم برنامه های فراتر از تاج

در طول و پس از تروما تاج موضوعات دیگر سقوط خواهد کرد و نادیده گرفته شده است. این احتمال وجود دارد که نظم نوین جهانی را تحکیم یک واحد اروپا برای یک دوره طولانی به یک اولویت است. اما این به این معنا نیست که دیگر موضوعاتی مانند تغییر آب و هوا و مهاجرت را ناپدید می شوند. تاج را ترویج نیاز به یک بازار دیجیتال تک با حرکت از داده به عنوان پنجمین اساسی آزادی در اتحادیه اروپا (مانند جامعه دیجیتال که استونی تلاش برای ترویج در طول ریاست جمهوری در طول نیمه دوم سال 2017). نصب و راه اندازی اتحادیه اروپا-تاج برنامه در حال حاضر باید اجرا شود اما داده ها امن نیست اگر شما در عجله برای انجام این کار در موعد مقرر.

اصلاحات نهادی و سیاست های جدید: یک بیماری همه گیر طرح

ما در حال حاضر می دانیم: از جمله ویروس فقط می تواند پنجه از طریق جهانی یا حداقل در اروپا پاسخ. اتحادیه اروپا نیاز به یک بیماری همه گیر برنامه ریزی برای مقابله با این خطر است. آنها تا به حال یک طرح خوب در گذشته و برای آینده اما اجرای نبود همگانی. میشل Barnier در نقش خود به عنوان مشاور رئیس جمهور کمیسیون خوزه مانوئل باروسو ارائه پایان نامه مقاله در سال 2006 خواستار "برای یک اروپایی دفاع مدنی". اما پس, تاج, پرورش, آن, سر, اتحادیه اروپا نیاز به پاسخگویی در کمتر مد تصادفی. شده است وجود دارد بحث توسعه اقدامات مشترک برای مقابله با بیماری های همه گیر و دیگر بلایای طبیعی با هدف ایجاد منابع با هم و نگه داشتن سیستم باز برای کشورهای غیر اتحادیه اروپا.[2]

ادامه مبارزه با اخبار جعلی و دروغ

تئوری های توطئه منتشر طول Coronavirus بحران را نه تنها با توجه به شکل مشخص به تعصبات در مورد آسیایی, یهودیان, چینی, خارجی, مهاجران, اما در حال حاضر آنها را در یک روایت علی. در اینجا علل ریشه ای برای این ویروس: آنها باید سرزنش و مجازات است.[3] بحران نیز یک قدرت به دست آوردن منطق: روسیه با استفاده از تاکتیک های آن به ادامه استراتژی بی ثبات غرب و اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) به عنوان آن را در طول بحران پناهندگان. ناظران اتحادیه اروپا از رسانه های روسی از جمع آوری یک لیست از دروغ. پس از تاج اهداف را شامل تک کشورها از ایتالیا به اوکراین است. کمیسیون اروپا باید راه اندازی بزرگ ارتباطات و اطلاعات تهاجمی مقابله با اطلاعات غلط که از 'درون' (populists) و از 'خارج' (مسکو و پکن).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن