ما باید درمان slavers مانند ما درمان Jimmy Savile

هنگامی که از آن پدید آمده است که جیمی سویل بود پرکار متجاوز و مجرم جنسی من مشغول به کار بود برای یک موسسه خیری

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

هنگامی که از آن پدید آمده است که جیمی سویل بود پرکار متجاوز و مجرم جنسی من مشغول به کار بود برای یک موسسه خیریه بود که از یک کافه به نام او.

خیریه بسیار به سرعت نقل مکان کرد به نام کافه. بسیاری از امکانات دیگر به نام بعد از او داده شد و نام جدید. نبود یک شکایت است.

در عین حال به طرز عجیبی هنگامی که ما نشان می دهد که ما حذف مجسمه ها و بناهای یادبود به تاجران برده اعتراض وجود دارد: ما باید آنها را ترک بنابراین ما به یاد داشته باشید این اشتباهات از گذشته است.

من هنوز در تلاش برای دیدن تفاوت بین Savile و معامله گران است. مجسمه ادوارد Colston که حذف شد دیروز بزرگداشت کسی است که تخمین زده می شود به کشته 19,000 برده است. برخی از مردم در بریستول که دیدم که مجسمه روزانه شما شده است از تبار بردگان معامله توسط Colston.

چه Jimmy Savile بود خیلی بد ما پاک همه "خوب کار می کند" او می خواهم فورا انجام می شود که ما در مورد آنها. وجود دارد هیچ یادبود به ایشان و نه حتی خود قبر.

اما برای بسیاری از مردم این استدلال ما باید در حفظ این مجسمه ها و افتخاری دیگر به نژادپرستان در محل احساس می کنم انگار چیز دیگری در جریان است.

این یک باور است که برده داری بود "از آن زمان" چیزی که اجتناب ناپذیر بود که کشورهای دیگر انجام شد و این چیزی است که قابل اغماض است.

و که یکی از منابع ساختاری نژاد پرستی. به همین دلیل است که من فکر می کنم ما نیاز به تمیز کردن خیابان های ما از این افراد خود را مجسمه ها و خیابان ها به نام خود افتخار.

زیرا هنگامی که کسی انجام داده است چیزی است که ما واقعا دفع ما نام خود را به همه چیز. به عنوان ما با Savile.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب