مینه سوتا, ایالات, Salt Lake, بازی برای قرعه کشی گل

مینه سوتا, ایالات و املاک دریاچه نمک باقی ماند گره خورده در بالای گروه D در MLS برگشت مسابقات پس از بازی به ی

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

مینه سوتا, ایالات و املاک دریاچه نمک باقی ماند گره خورده در بالای گروه D در MLS برگشت مسابقات پس از بازی به یک 0-0 قرعه کشی جمعه شب 17 جولای خارج اورلاندو فلوریدا.

این Loons و رئال سالت لیک هر دو 1-0-1 برای چهار امتیاز از ورود به بازی نهایی از گروه بازی در روز چهارشنبه. مینه سوتا دیدار خواهد کرد کلرادو رپیدز و RSL را در اسپورتینگ کانزاس سیتی است.

مینه سوتا دروازه بان تایلر میلر ساخته شده دو موجب صرفه جویی در و RSL زک MacMath بود با اعتبار سه.

از هشت عکس ترکیب تیم در نیمه اول تنها یک هدف و آمد که در ثانیه های پایانی از توقف زمان.

مینه سوتا رابین لاد در زمان عبور از اوسوالدو آلونسو و زنگ زد یک چپ پا شات از 12 متری خارج کردن پست سمت چپ. هم تیمی اتان Finlay اقدام غواصی هدر در تک به تک شد اما ذخیره شده توسط MacMath.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر دو تیم تا به حال قوی شانس به ثمر رساند در 50 دقیقه است.

نمک دریاچه جاستین میرما که به عنوان یک جایگزین در نیمه اول, زمان مناسب پا شات از خارج بالای 18-حیاط جعبه که مجبور میلر به یک جهش ذخیره کنید.

RSL به سرعت نقل مکان کرد و توپ به پایین این زمینه با Lod دریبل از خط میانی به بالای 18-حیاط جعبه قبل از قرار دادن پایین سمت چپ پا به ضرب گلوله در شبکه که MacMath خفه شده با دست چپ خود را.

این Loons تا به حال فرصت دیگری در 70 دقیقه یک ضربه آزاد از جناح راست. Jan Gregus صلیب' به رهبری بود فقط بیش از این میره لاد از بالای 6-حیاط جعبه.

Gregus میره 22-حیاط شات بیش میره در 85 دقیقه است. یک دقیقه بعد Loons' توماس ❄ اقدام به تنبلی و سنگینی حرکت کردن یک شات بیش از MacMath اما دروازه بان قادر به منحرف کردن آن را در طول نوار.

RSL هافبک آلبرت btl communication که شمارش یک تیم-بالا 10 گل در فصل گذشته به ثمر رساند و در پیروزی 2-0 مقابل کلرادو در بازی افتتاحیه گروه بازی مجبور به ترک در 34 دقیقه به دلیل نامعلومی آسیب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب