جاناتان Toews در مرگ جورج Floyd: 'ما دیگر نمی توانیم خودمان منحرف کردن اذهان از حقیقت و یا چه می گذرد'

سابق UND ستاره و Chicago Blackhawks کاپیتان Jonathan Toews نوشت: طولانی پرشور post on Instagram روز دوشنبه در

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

سابق UND ستاره و Chicago Blackhawks کاپیتان Jonathan Toews نوشت: طولانی پرشور post on Instagram روز دوشنبه در پی جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس بازداشت پلیس در هفته گذشته.

Toews که بازی در UND از 2005-07 به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"بسیاری از مردم ممکن است ادعا می کنند این شورش و اعمال تخریب وحشتناک یک پاسخ. من برای اولین بار به اعتراف است که به عنوان یک مرد سفید که بود و همچنین اولین واکنش من.

"اما من چه کسی هستم به کسی بگویید که درد واقعی نیست ؟ به ویژه هنگامی که آن را در یک نقطه جوش و غیر ممکن است برای نگه داشتن در دیگر. این بدیهی است که از یک محل از حقیقت است. این واکنش نیست بیرون آمدن از هوا نازک.

"من نمی condoning یا تصویب غارت اما آیا ما واقعا در رفتن به نشستن در اینجا و می گویند که اعتراض مسالمت آمیز تنها پاسخ است ؟ شده است وجود دارد مقدار زیادی از زمان برای آن است و اگر آن را پاسخ ما را داده ام آن توجه کامل ما طولانی در پیش است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"گوش دادن به این دو بحث است. آنها از دست آنها درد هستند. آنها تلاش برای آینده ای بهتر, اما آنها به عنوان مسن تر آنها متوجه تلاش های خود را ممکن است بیهوده. آنها جواب نمی دانند چگونه به حل این مشکل برای نسل بعدی از زنان و مردان است. این دل من می شکند.

"من نمی توانم وانمود دوم که من می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند به راه رفتن در کفش. اما با دیدن تصویری از جورج فلوید مرگ و واکنش خشونت آمیز در سراسر کشور نقل مکان کرد و من به اشک. آن را تحت فشار قرار دادند من فکر می کنم چقدر درد می مردم و دیگر اقلیت های واقعا احساس ؟ آنچه باید بومی مردم آمریکا با برخورد در هر دو کشور کانادا و آمریکا ؟ آنچه در آن است واقعا به رشد در جهان است ؟ جایی که من هستم نادان در مورد امتیازات که من ممکن است که دیگران نمی شود ؟

"شفقت به من حداقل تلاش برای احساس و درک کنند که چه کسی دیگری است که رفتن را از طریق. فقط برای یک لحظه شاید من می توانید سعی کنید برای دیدن دنیا را از طریق چشمان خود را. Covid شده است خشن اما ما این فرصت را داده بود بسیار کمتر دغدغه با ما زندگی پر مشغله. ما دیگر نمی توانیم خودمان منحرف کردن اذهان از حقیقت آنچه در جریان است.

"پیام من نیست برای مردم و آنچه را که آنها باید انجام دهید رفتن به جلو. پیام من به مردم برای باز کردن چشمان ما و قلب ما. که تنها انتخاب ما در غیر این صورت این کار ادامه خواهد داد.

"اجازه دهید را انتخاب کنید و به مبارزه با نفرت و ترس با عشق و آگاهی است. بپرسید آنچه شما می توانید انجام دهید برای من اما چه می توانم برای شما انجام دهد ؟ یکی را به حرکت اول. در پایان دوست دارم همه را تسخیر. #blacklivesmatter"

Toews برنده علامت مسیه جایزه رهبری به عنوان NHL بهترین رهبر و مشارکت اعضای جامعه در 2014-15.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب