ویروس نیروهای لغو آسیایی, جایزه صلح

توسط: AP | بانکوک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 10:31:03 am فیلیپین یک coronavirus کانون در جنوب

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | بانکوک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 10:31:03 am
peace award cancel corona covid فیلیپین یک coronavirus کانون در جنوب شرق آسیا با حدود 22,400 عفونت از جمله بیش از 1 ، 000 مرگ و میر. فینال جام بازنمودی)

یک پزوی فیلیپین جایزه صلح لغو شده است در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مارک تنها سومین اختلال در شش دهه برای جایزه سالانه به عنوان یک آسیایی, نوبل.

این مانیل مبتنی بر پایه و اساس است که دست از رامون مگسیسی جوایز گفت: چاره ای "با COVID-19 همه گیر عملا immobilizing جهان است.

جوایز نیز لغو شده به دلیل بحران مالی در سال 1970 و یک فاجعه آمیز از زلزله در سال 1990. آنها پس از نام محبوب رییس جمهور فیلیپین که در یک سال 1957 سقوط هواپیما و افتخار "عظمت روح در خدمت خالصانه به مردم آسیا."

بیش از 330 awardees تا کنون شامل حال رهبران مانند اواخر رییس جمهور فیلیپین کورازون آکینو و مادر ترزا, شناخته شده برای کار در هند است.

پنج گیرندگان از سال گذشته جوایز شامل یک کره جنوبی که کمک به مبارزه با خودکشی و قلدری; یک زن تایلندی که یک مدافع حقوق بشر پس از از دست دادن به خشونت ها در جنوب تایلند; روزنامه نگاران از هند و میانمار و یک نوازنده با اعتبار کمک به شکل مدرن فیلیپین فرهنگ موسیقی.

فیلیپین یک coronavirus کانون در جنوب شرق آسیا با حدود 22,400 عفونت از جمله بیش از 1 ، 000 مرگ و میر. آن کاسته است مستندات برای میلیون ها نفر از مردم در tightrope حرکت برای تقویت اقتصاد خود را که قرارداد در سه ماهه اول.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن