ما بسیار غمگین' از آنچه اتفاق افتاده است به رابطه با چین: مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مه 30 سال 2020 2:55:29 pm مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که چین شامل وی

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: مه 30 سال 2020 2:55:29 pm
US coronavirus cases, coronavirus vaccine, coronavirus cases US, Donald Trump, World news, Indian Express مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که چین شامل ویروس در قلمرو خاص خود را دارد اما نمی جلوگیری از گسترش آن در سراسر جهان است.(AP/فایل)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: ما این است که "بسیار غمگین" از آنچه اتفاق افتاده است به ارتباط آن با چین ساعت پس از اعلام یک سری از تصمیم گیری در برابر آن و سرزنش دولت چین را "تخلفات" برای مرگ و ویرانی ناشی از COVID-19 همه گیر در سراسر جهان است.

در میان افزایش تنش های دو جانبه بیش از coronavirus همه گیر مسائل تجاری و Beijing جدید و جنجال برانگیز امنیتی قانون در هنگ کنگ مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد یک سری از تصمیم گیری از جمله صدور یک بیانیه به انکار این مطلب به برخی از اتباع چینی و سفت کردن مقررات در برابر سرمایه گذاری های چین در آمریکا است.

تهمت نیز خاتمه با ما " ارتباط با سازمان جهانی بهداشت, سازمان ملل متحد را متهم به سلامت بدن از گمراه جهان در coronavirus و جانبداری با چین در مورد این موضوع.

بخوانید| تهمت ممنوعیت ورود گروه های خاصی از دانش آموزان چینی با ما

"ما در حال صحبت کردن در مورد انجام بسیاری از چیزها و ما بسیار متاثر از آنچه اتفاق افتاده است به روابط ما با چین است. آنها باید هرگز اجازه این اتفاق می افتد. می تواند آنها را متوقف کرده اند و آن را در منبع. ما خواسته آنها را به در آمده و به آنها کمک کند و آنها نمی خواهند به کمک کسی حتی سازمان بهداشت جهانی گفت:" خبرنگاران در کاخ سفید در روز جمعه با اشاره به گسترش ویروس است که به کشته شدن بیش از یک لاخ مردم در امریکا به تنهایی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که چین شامل ویروس در قلمرو خاص خود را دارد اما نمی جلوگیری از گسترش آن در سراسر جهان است.

"ما قطعا خوشحال با آنچه اتفاق افتاده است با توجه به چین است. آنها یک ویروس است که آغاز شده و زمانی که آن را از کنترل خارج شد شاید من فرض می کنم که چه اتفاق افتاده است آن را خارج از کنترل هر کدام راه و آنها را متوقف و آن را از رفتن به چین, اما آنها نتوانستند آن را متوقف کند از رفتن به بقیه جهان. بنابراین هیچ کس دوست دارد که. که خوب نبود"مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"زندگی های بی شماری شده است و عمیق مشکلات اقتصادی تحمیل شده است در سراسر جهان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز اطلاعات بیماری کشنده آلوده شده نزدیک به 6 میلیون نفر و ادعا کرد بیش از 364,000 زندگی در سراسر جهان است.

ما در بدترین آسیب دیده کشور در جهان با بیش از 1.7 میلیون تایید COVID-19 مورد و بیش از 102,000 مرگ و میر.

"آنها انجام یک کار خوب. بنابراین من نمی دانم اگر آن را بی کفایتی و یا از آن انجام شد برای برخی از دلیل دیگر اما من می دانم که من نمی بینم هر چیزی در پکن و من نمی بینم هر چیزی در دیگر شهرستانها چینی, اما من آنها را در نیویورک و لندن در پاریس. ما آنها را دیدم در اسپانیا و ما آنها را دیدم در ایتالیا. دیدیم که دشمن نامرئی دشمن آمد," او گفت:.

به رهبری آمریکا و چند کشور در جهان را تشکیل چین برای گسترش coronavirus و آن عدم ارائه به موقع اطلاعات در مورد این بیماری منجر به مرگ بیش از سه لاخ مردم و ایجاد بحران اقتصادی بی سابقه ای.

بخوانید| کره شمالی می گوید این پشتیبانی از اقدامات چین در هنگ کنگ

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است با فشار دادن چین به توافق برای تحقیق در مورد منشاء این ویروس از جمله این اتهام که در آن پدید آمده از یک زیستی در آزمایشگاه مرکزی چین در شهر ووهان.

"جهان در حال حاضر رنج می برند به عنوان یک نتیجه از تخلفات دولت چین," او گفت:.او افزود که چین را "تحریک جهانی و همه گیر است که هزینه بیش از 100,000 آمریکا زندگی می کند".رئيس جمهور را متهم چین از pressurising که به "گمراه کردن جهان" در مورد ویروس.

اما چین را رد کرده است همه ما اتهامات از یک پوشش مورد COVID-19 شیوع.
در خواست اگر این شد شروع جنگ سرد بین آمریکا و چین گفت: "در سراسر جهان 186 کشور و احتمالا بیشتر از آن در حال حاضر. و آنها را متوقف و آن را در چین, اما آنها نمی شود آن رفتن به اروپا و ایالات متحده و بقیه جهان است. بنابراین آنچه را که همه چیز در مورد ؟ و ما باید برای انجام یک کار بسیار قوی و مطالعه شکل که."

"آنها می خواستند برای رفتن در آنها به تاخیر افتاده است. اما خواسته ما برای رفتن بسیار به طور خاص و آنها نمی خواهید هر گونه کمک. آنها نمی نیاز به هر گونه کمک و سپس آن را خارج از کنترل در بعضی از فرم. اما به نظر نمی رسد که خارج از کنترل که آن را به رفتن به دیگر مناطق چین به دلیل آن را نمی تواند دور, اما آن را به ایالات متحده می آیند. آن آمدن به اروپا است. آن رفت و سراسر جهان," او گفت:

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن