گزارش: NHL, بازیکنان, اتحادیه توافق بر پروتکل به سر فصل

NHL و NHL بازیکنان' Association توافق کرده اند که در بازگشت به بازی پروتکل برای این فصل با توجه به گزارش های

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399

NHL و NHL بازیکنان' Association توافق کرده اند که در بازگشت به بازی پروتکل برای این فصل با توجه به گزارش های متعدد یکشنبه, جولای 5.

دو طرف در این گزارش هنوز مذاکره یک فرمت به توافق دسته جمعی. این nhl on nbc اجرایی کمیته باید تصویب پروتکل و پس از آن که سند و همچنین CBA فرمت — قرار داده خواهد شد برای رای همه بازیکنان NHL با توجه به گزارش. NHL حکام نیز باید تصویب نهایی بسته است.

با توجه به هاکی خودی Bob McKenzie TSN تیم در حال هدف قرار دادن یک بازگشت به اردوگاه های آموزشی در تاریخ 13 ژوئیه (فاز 3) قبل از گزارش به دو hub شهرستانها — انتظار می رود تورنتو ادمونتون — برای بازی. 24-تیم حذفی (مرحله 4) تنظیم شده است برای شروع Aug. 1.

تیم خواهد بود و مجاز به داشتن حداکثر 30 اسکیت بازان و تعداد نامحدودی از goalies در طول فاز 3 با توجه به مکنزی. وی افزود: با استناد به 40 صفحه پروتکل سند است که هر بازیکن ممکن است انتخاب کردن از فاز 3 و فاز 4 بدون مجازات اما باید به اطلاع تیم خود را در نوشتن 5 p. m. ET شنبه.

تاریخ و مهلت تغییر هستند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

TSN همچنین گزارش شده است که وجود خواهد داشت های روزانه آزمون برای کسانی که در داخل NHL حباب از جمله بازیکنان/مربیان/اعضای هیات مقامات یخ, خدمه, امنیت, هتل bartenders, مواد غذایی, خدمات کارکنان عرصه مواد غذایی و آشامیدنی, هتل داری, هتل کارکنان آشپزخانه و حمل و نقل. عدم تطابق با پروتکل در حباب "می تواند منجر به قابل مجازات های مالی و به طور بالقوه از دست دادن پیش نویس میدارد" TSN گزارش شده است.

اگر یک بازیکن تست مثبت برای COVID-19 آنها تلقی خواهد شد "نامناسب به بازی" خواهد شد که درمان به عنوان یک هاکی مربوط به آسیب تحت CBA با توجه به TSN.

بازی NHL متوقف شد, در مارس 12 به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. پیشنهاد حذفی برنامه خواهد شد با یک قهرمان جام استنلی در اوایل ماه اکتبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب